Bejonsē iemīļotā veļas zīmola pikantā skate Ņujorkā. FOTO
Chromat skate jauno dizaineru modes nedēļa MADE.
2014. gada 11. februāris, 07:10

Bejonsē iemīļotā veļas zīmola pikantā skate Ņujorkā. FOTO

Jauns.lv

Eset sveicināti nākotnē! Ņujorkā noslēgusies jauno dizaineru modes nedēļa MADE, kurā pārliecinoši startēja slavenību iecienītā zīmola Chromat veļas kolekcija.

Zīmola Chromat dibinātāja ir arhitekte Bekka Makčarena (Becca McCharen), kura modei pievērsās tikai pirms četriem gadiem. Mediji viņu dēvē par «cilvēku dizaineri» un nevar noliegt, ka tieši arhitektoniskās formas padara viņas tērpus īpašus un atšķirīgus. 2010.gadā Bekka atvēra vienu pop up veikaliņu Ņujorkā un uzreiz ieguva zināmas klienties. Pirmā slavenība, kas parādījās sabiedrībā izaicinošajā Chromat veļā bija dziedātāja Nikija Mināža. 2012.gada Bekkas dizainētajā korsetē Madonna uzstājās Super Bowl finālā, bet šobrīd ar Chromat skatuves tērpiem ir aizrāvusies dziedātāja Bejonsē.

Sadarbību ar Bejonsē modes dizainere aizsāka pērn, kad pie viņas vērsās dziedātājas menedžments ar lūgumu izgatavot 40 tērpus. «Tā bija nedēļa, kad notika mana debija Ņujorkas modes nedēļā. Man Bojonsē pārstāvji piezvanīja trešdien, bet tērpiem bija jābūt gataviem piektdien. Tas bija patiešām traki, bet es taču nevarēju atteikt Karalienei,» atceras Bekka. Šobrīd Chromat cienītāju pulkam pievienojušās arī Kellija Roulenda, Kima Kardašjana, Nikola Šercingere un daudzas citas.

Chormat dizainere uzsver, ka viņas tērpi un domāti spēcīgām sievietēm. Pati Bekka ne tika daudz domā par savas nodarbošanās biznesa pusi, cik par radošo aspektu. «Es vēlos mūžīgu turpināt savus eksperimentus dizainā,» viņa atzīst intervijā portālam myspace.com Lai kādi būs dizaineres esperimenti, pamanīta un novērtēta viņa ir jau šobrīd. Pierām, Žurnāls Forbes viņu ierindojis 30 pasaules jaunradītāju topā “People Who are Reinventing the World in 2014».

Teksts: Kasjauns.lv/Foto: Shutterstock