1dienas
19stundas
39minūtes
43sekundes

Abonē 2025. gadam ar atlaidēm līdz 57% un saņem garantētas dāvanas 55€ vērtībā!

Abonēt žurnālu
Latvieši Eva un Miks kļūst par "Dolce & Gabbana" sejām. FOTO
Pirmo reizi divi latvieši vienlaikus piedalās „Dolce & Gabbana” jaunās kolekcijas reklāmas kampaņā. Par pasaulslavenā itāļu modes nama sejām kļuvis students Miks Kaidaks un vidusskolniece Eva Bērziņa.

Latvieši Eva un Miks kļūst par "Dolce & Gabbana" sejām. FOTO

Jauns.lv

Pirmos reizi divi latvieši piedalās itāļu modes zīmola „Dolce & Gabana” jaunās sezonas kolekcijas reklāmas kampaņā. Par „Dolce & Gabana” jaunās rudens/ziemas kolekcijas kampaņas sejām kļuvusi Eva Bērziņa un Miks Kaidaks.

Latvieši Eva un Miks kļūst par "Dolce & Gabbana" s...

Pasaulslavenais itāļu modes zīmols „Dolce & Gabbana” atklājis savas jaunās rudens/ziemas 2014/2015 apģērbu kolekcijas reklāmas kampaņu. Šajā sezonā dizaineri piedāvā sev raksturīgo redzējumu par itālisku greznību, ko papildina pasaku un viduslaiku mākslas motīvi.

Dalībai šajā kampaņā ir apstiprināti divi „Dandy model management” latviešu modeļi – Eva Bērziņa un Miks Kaidaks, kuri piedalījušies arī zīmola modes skatēs Milānā. Jaunieši tik ļoti iepatikušies modes mākslinieku apvienībai, ka tika uzaicināti kļūt par jaunākās kampaņas sejām. „Dandy” aģentūras pārstāvji notikumu komentē šādi: „Tas ir liels sasniegums Latvijas modeļu darbības jomā. Tā ir pirmā reize, kad tik liela mēroga modes kampaņā piedalās divi latvieši.” Abi modeļi tiek pārstāvēti aģentūrā „Dandy”, kas jau atklājusi un virzījusi pa karjeras trepēm tādus pasaulē pieprasītus modeļus kā Ginta Lapiņa, Ieva Lagūna, Toms Birkavs un citus.

Šķietami parasta vidusskolniece no Olaines, Eva Bērziņa, piedalījusies daudzās pasaules mēroga skatēs, tajā skaitā „Chanel”, „Miu Miu”, „Jil Sander”, viņas fotogrāfijas atrodamas „British Vogue” un daudzu citu slavenu žurnālu lappusēs. Neskatoties uz intensīvo darba grafiku, meitene teicami tiek galā ar mācībām, papildus saņemot stipendiju par lieliskām sekmēm. Arī Miks savu modeļa profesiju apvieno ar mācībām – viņš studē veterinārārstu fakultātē. Tajā pašā laikā 23 gadus vecajam puisim ir laimīga ģimenes dzīve ar sievu un bērniņu.

Piedalīšanās šāda mēroga kampaņā ir liels izrāviens profesionālajā darbībā, kas ir viens no kārotākajiem modeļu mērķiem. Tas sniedz ekskluzīvu iespēju sadarboties ar lieliem vārdiem modes biznesā, ļauj gūt lielu peļņu, popularitāti un ļoti vērtīgu ceļazīmi turpmākajā karjerā, uzsver modeļu biznesa pārstāvji. Jāpiebilst, ka Miks Kaidaks atrodas Milānā, vīriešu modes nedēļas ietvaros.