Drosmīgā moderniste Keita Blanšeta. Iedvesmojies atšķirīgam stilam!
Austrāliešu aktrise Keita Blanšeta vienmēr izcēlusies ar izcilu gaumi. Katram viņas iznācienam sabiedrībā rūpīgi piemeklēts tērps, kas izsmalcinātību apvieno ar negaidītiem stila elementiem. Kasjauns.lv apkopojis ekrāna dīvas pēdējā laika skaistākos tērpus, no kuriem smelties iedvesmu unikālai garderobei.
Blanšetai aizvadītais gads bijis notikumiem bagāts. Viņa saņēmusi vairākas prestižas kinobalvas par tēlojumu Vudija Allena filmā „Blue Jasmine” („Jasmīnas stāsts”) – to vidū bija arī „Oskars” par galveno lomu. Viņa arī kļuvusi par modes nama Giorgio Armani jaunākā aromāta „Si” reklāmas seju.
Viņas sarkanā paklāja tērpi regulāri tiek ierindoti glancēto žurnālu vislabāk ģērbto slavenību sarakstos. Viņas vakarkleitas vienmēr ir interesantas un piesaista skatienu uz ilgāku laiku nekā citu dāmu konservatīvākie tērpi. Blanšetas stils vienmēr ir ieturēts un nedaudz noslēpumains. Viņa nevalkās dziļu dekoltē vai ļoti īsus svārkus. Ja viņa vēlēsies seksīgu piesitienu savam tērpam, tad drīzāk izvēlēsies lielu izgriezumu uz muguras vai atkailinātus plecus.
Kāda gan ir viņas stratēģija, ģērbjoties kārtējam sarkanā paklāja pasākumam? „Godīgi sakot, nekādas stratēģijas nav,” intervijā portālam Refinery 29 sacīja Blanšeta. „Mani interesē eksperimentēšana, bet ne kādu lielu mērķu sasniegšana. Tāpēc dažiem cilvēkiem mani tērpi patīk, bet citiem ne. Tas attiecas uz visām jomām – nevar uzņemt filmu ar pārāk daudzām balsīm vai izveidot labu tērpu kolekciju, ja citi tev atgādinās pieturēties pie konservatīvām vērtībām un komerciālām idejām. Ar tādu formulu nevar izveidot neko vērtīgu. Tam jābūt kam riskantam, eksperimentālam un ar piedzīvojumu garu apveltītam,” uzskata Blanšeta.
Viņas iecienītākie modes zīmoli ir Jason Wu, Prabal Gurung un Christopher Kane. Aktrise atzinīgi novērtē arī dizaineru Rafa Saimonsa sadarbību ar modes namu Dior un Karla Lāgerfelda veidotās kolekcijas Fendi sastāvā. Daudz apbrīnots ne tikai Blanšetas ģērbšanās stils, bet arī nevainojami skaistā, bālā āda, kas, šķiet, ar gadiem nemaz nenoveco. „Mana āda ir elastīgāka un līdzsvarotāka nekā tā bija 30 gadu vecumā. Mans noslēpums ir zīmola SK-II produkcija,” sacīja aktrise, kura ir japāņu zīmola reklāmas seja. Viņa gan apgalvo, ka ar uzņēmuma ražotajiem produktiem esot iepazinusies pirms 12 gadiem, kad vēl ar to nesadarbojās.
„Gaidot pirmo bērnu, es pamanīju pārmaiņas savā ādā. Man bija melasma – pigmentācijas plankumi, kas parādās uz ādas grūtniecības laikā. Grima māksliniece ieteica man šo zīmolu,” atceras aktrise. „Lai arī sākumā biju noskaņota skeptiski, sāku lietot produktus un drīz vien manīju uzlabojumus.”
Tomēr viņa atzīst, ka neesot iztikusi bez skaistumkopšanas katastrofām. „Karalienes Elizabetes lomai man nācās izskūt matu līniju tālāk no sejas. Bija vajadzīgs ilgs laiks, lai mati atkal ataugtu. Turklāt es arī balināju skropstas, kas tām nenāca par labu,” viņa atklāj.