Britnija ar vērienīgu šovu prezentē apakšveļas kolekciju. REPORTĀŽA no Kopenhāgenas
Izveidot nakts tērpu kolekciju bija sens Britnijas Spīrsas sapnis. Sarkanā esot viņas kolekcijas mīļākā krāsa, jo tā simbolizē kaisli.
2014. gada 6. oktobris, 10:52

Britnija ar vērienīgu šovu prezentē apakšveļas kolekciju. REPORTĀŽA no Kopenhāgenas

Jauns.lv

ASV popzvaigzne Britnija Spīrsa, sadarbojoties ar dāņu apakšveļas zīmolu Change, radījusi savu apakšveļas kolekciju The Intimate Britney Spears. Tā prezentācija nule notika Kopenhāgenā, un Kasjauns.lv bija šī grandiozā notikuma aculiecinieki.

Nav noslēpums, ka kāda jauna modes zīmola radīšana ar Holivudas zvaigznes vārdu reizēm ir mārketinga triks, kas ļauj veiksmīgi reklamēt zīmolu un piesaistīt pircējus. Taču ne šoreiz. Izveidot nakts tērpu kolekciju bija sens Britnijas Spīrsas sapnis. Kad Britnija piezvanīja Change un ieminējās par iespējamo sadarbību, tā prezidents Klauss Volters (Claus Walther) bija sajūsmā gan par ideju, gan par zvanu. Taču viņš neapzinājās, ka ideja par sadarbību naktstērpu izveidē realizēsies kā jauns un apjomīgs zīmols. Viņš neapzinājās, ka Britnija ir perfekcioniste un pati iesaistīsies ikvienā zīmola radīšanas procesā.

Dzīve lidmašīnā jeb reiss Kopenhāgena – Losandželosa - Kopenhāgena bija Change dizaineru ikdiena visu šo gadu. Jo visu procesu taču kontrolēja pati Britnija Spīrsa, kura dzīvo ASV. Popzvaigzne rūpīgi izvēlējās audumus, sekoja līdz smalku detaļu ieviešanai, krāsu izvēlei, tehnoloģiskajiem risinājumiem, viņai bija svarīgi zināt sīkākās nianses, apstiprināt ikvienu detaļu. Un visas šīs sadarbības rezultātā ideja radīt nakts tērpus vainagojās apjomīgā apakšveļas kolekcijā. Tā sastāv no septiņām dažādām līnijām. Katra no līnijām ir stilistiski atšķirīga, taču tajās meklējams kas vienojošs, proti, kaislība uz 20. gadsimta 50. gadu apakšveļas modi, kas izpaužas sīkās detaļās un kolorīta izvēlē.

Šīs kolekcijas The Intimate Britney Spears prezentācija notika 25. septembra vakarā Kopenhāgenā, kur Britnija Spīrsa un zīmols Change savu darbu atrādīja neaizmirstamā un grandiozā modes šovā. Lai apmeklētu to, Kopenhāgenā dzīvojošā elite, tērpušies smalkos vakartērpos, starptautiskas preses pārstāvji un Britnijas Spīrsas fani, milzīgās rindās drūzmējās pie arēnas durvīm jau pusstundu pirms šova sākuma. Taču bija to vērts, jo šovs bija patiešām iespaidīgs!

Iespaidīgas datorgrafikas un vienreizējs deju priekšnesums atklāja modes skati, kurai sekoja viens pārsteigums aiz otra. Katrai kolekcija tika piemeklēts atbilstošs modeļu tipāžs un uz mēles kāpa ne tikai meitenes ar komerciāli ideālām ķermeņa proporcijām, bet arī sievietes ar lielākiem apaļumiem, kas apliecināja, ka kolekcija netika radīta tikai ideālām formām, bet rūpīgi piedomāts par auditorijas formu dažādību.

Modes skates laikā skatītājus īpaši pārsteidza vietējo mūzikas zvaigžņu piedalīšanās, kā dziedātāja Ida Corr. Savukārt Joey Moe dziedājums papildināja kolekciju koncepciju noskaņas turklāt kalpoja kā neatņemams šova elements. Grandiozais šovs noslēdzās ar Britnijas parādīšanos, kuras laikā atklāja, ka viņas vismīļākā kolekcijas līnija ir sarkanā, jo tā simbolizē sievišķīgu kaisli.

Starp citu, Latvijā šī veļas kolekcija būs pieejama tikai un vienīgi „Change Lingerie veikalos Rīgā – t/p „Alfa” un  t/c „Galerija Centrs”.

Reklāmraksts publicēts sadarbībā ar „Change”

Indra Salceviča / Foto: Jeļena Rudi