Rudens stila padomi: izpaudies ar sarkaniem toņiem un dažādu rakstu sajaukumiem
foto: Publicitātes foto
Mode

Rudens stila padomi: izpaudies ar sarkaniem toņiem un dažādu rakstu sajaukumiem

Reklāmas projekts

Septembra vēsie vakari, izmaiņas dabā un citādas krāsas debesis tā vien aicina pārlūkot savu garderobi, to atsvaidzinot un sagatavojot rudens cēlienam. Pats svarīgākais garderobes revīzijā ir sevi neierobežot un ļaut vaļu radošumam.

Rudens stila padomi: izpaudies ar sarkaniem toņiem...

“Šis ir laiks, kad var brīvāk komplektēt apģērbu, kombinējot dažādus rakstus un tekstūras. Laikapstākļi mudina atgriezties pie vairāku kārtu apģērba, kas ļauj spēlēties ar kontrastiem: piemēram, ar viegliem audumiem labi sader biezāki un blīvāki,” stāsta stiliste Viktorija Šaulytė-Mockė.

“Sarkanā un bordo krāsa šosezon ir ļoti izplatīta gan modes skatēs, gan apģērbu veikalu plauktos. Sarkanos toņus ir viegli iekļaut ikdienas tērpā. Sarkana var būt gan jaka vai šalle, gan matu lenta vai pat zeķes. Sarkano krāsu var kombinēt ar pelēku, pasteļrozā un zemes toņiem. Iedvesmu krāsu kombinācijām var smelties dabā, kas demonstrē visskaistākos krāsu salikumus,” saka V. Šaulytė-Mockė.

To, ka latvieši savā garderobē labprāt iekļauj apģērbu pasteļtoņos, apstiprina arī Pepco Group. “Meklējot ikdienas apģērbu rudenim, sievietēm un meitenēm prioritāte ir dabīgi materiāli un komforts par pievilcīgām cenām. Vēl viens svarīgs izvēles kritērijs ir tas, cik viegli ir kombinēt un pieskaņot apģērbu pieklusinātās “rudens krāsās”. Lai sagatavotos rudens sezonas mainīgajiem laikapstākļiem, īpaši pieprasītas ir vestes,” saka Agnieszka Jaworska, Pepco Group komercdirektore.

Mākslīgās kažokādas un raksti sasildīs ikvienu šajā rudens sezonā

Lai rudens sezonā būtu silti, stiliste iesaka izvēlēties jaunu jaku vai džemperi. “Iestājoties rudenim, skapjos atgriežas lielizmēra džemperi, tvīda jakas, mākslīgās kažokādas un 70. gadu boho stils. Topa augšgalā joprojām ir tīģera un leoparda raksti, kam būs vieta arī rudens garderobē. Dižkaķu raksti lieliski papildina arī šosezon populāro sarkano krāsu,” iesaka V. Šaulytė-Mockė.

Kombinējot audumus, nevajag baidīties ne vien no biezāku un plānāku audumu saspēles, bet arī no apjomīgākiem un vieglākiem siluetiem, kas līdzsvaro koptēlu. “Lielu džemperi var kombinēt ar vieglu kleitu vai svārkiem. Mežģīņu kleitu vai blūzi – ar kovboju zābakiem un žaketēm. Tvīda žakete lieliski sader ar plisētiem svārkiem, bet rūtaini svārki – ar T kreklu,” stāsta stiliste.

foto: Publicitātes foto

Sekojot sezonas stila tendencēm, Pepco rudenī piedāvā atjaunotu ikdienas apģērbu klāstu pieaugušajiem un bērniem. “Piedāvājumā dominē zemes toņi un piesātinātas krāsas, vienkrāsaini džemperu, bikšu un svārku salikumi, kā arī atjaunotā Bekkin brīvā laika kolekcija aktīvai atpūtai dabā vai pastaigām pilsētā. Dažos mūsu veikalos būs pieejamas arī kolekcijas sievietēm ar ekskluzīvu geparda un zebras raksta apdruku,” norāda A. Jaworska.

Pareizie aksesuāri nobeigtam koptēlam

Stiliste aicina atcerēties arī par aksesuāriem. “Aksesuāri var būt lielisks papildinājums koptēlam. Cepures, lentes, rokassomas, lielas mākslīgās kažokādas šalles, boho aksesuāri – tie visi var akcentēt ikvienas sievietes tērpu,” skaidro V. Šaulytė-Mockė. Viņa atgādina, ka elegants praktiskuma un stila apvienojums ir liela rokassoma, kurā var salikt visu nepieciešamāko, pat jaku vai kurpes vakaram.

“Lai rudens atnes vairāk pārliecības un prieka! Un, ja diena ir drūma, krāsosim lūpas vai nagus sarkanā krāsā un padarīsim dienu gaišāku ar savu klātbūtni!” ar smaidu aicina stiliste.

Par Pepco Group

Pepco Group tika izveidota 2015. gadā, un to veido spēcīgas mazumtirdzniecības ķēdes Pepco, Dealz un Poundland, kas sadarbojas ar globālo piegādātāju PGS. Šobrīd Pepco Group ir vairāk nekā 4800 veikalu 20 valstīs, un tajā strādā aptuveni 47 000 darbinieku.

Par  Pepco

Pepco ir viens no Eiropas lielākajiem mazumtirgotājiem, kas piedāvā apģērbu, mājas preces, bērnu apģērbu un aksesuārus par ļoti zemām cenām. Pēc 20 nepārtrauktas izaugsmes gadiem Pepco apkalpo miljoniem klientu visā Eiropā, veicot vairāk nekā 30 miljonus darījumu mēnesī. Uzņēmumā strādā aptuveni 30 000 darbinieku, un tam ir vairāk nekā 3700 veikalu 18 Eiropas valstīs.