Grupa “Astro'n'out” rada unikālu apģērbu līniju no konteineros nodotajiem krekliņiem
foto: Publicitātes foto
Stila jaunumi
2024. gada 16. jūlijā, 16:03

Grupa “Astro'n'out” rada unikālu apģērbu līniju no konteineros nodotajiem krekliņiem

Dzīvesstila nodaļa

Jauns.lv

Izmantojot vienotus dizaina elementus, grupa “Astro'n'out” izveidojusi ReGen Paaudzes krekliņu kolekciju, lai pievērstu uzmanību ilgtspējīgu izvēļu nozīmei ikdienā. Pērkot šo krekliņu, ziedojums tiks novirzīts Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Vecāku mājai.

Grupa “Astro'n'out” rada unikālu apģērbu līniju no...

Katrs apģērbu līnijas krekliņš ir nācis no tekstila šķirošanas konteinera, kurā cilvēki kā nevajadzīgus nodevuši savus lietotos apģērbus. 

Kolekcija ar nosaukumu “Attieksme rītdienai”, piešķirot nodotajam tekstilam otro dzīvi, aicina ar katru mazo izvēli mazināt ekoloģiskās pēdas nospiedumu. Kreklu kolekcija un koncepts tapis sadarbībā ar atkritumu apsaimniekošanas uzņēmumiem “ZAAO” un “AJ Power Recycling”.  Pateicoties viņu atbalstam idejas virzīšanā, visi ienākumi no peļņas tiks pilnībā ziedoti labdarībai. 

Katrs krekliņš ir unikāls mākslas darbs, ko veido mākslinieču Ilzes Tigules radītā dabai draudzīgā batika un Sabīnes Vekmanes (Luste) roku darbs – apdruka sietspiedes tehnikā. Krekliņu vienojošo dizaina elementu ciešā sadarbībā ar grupu radījis grafikas dizainers Ingus Sproģis, krāsu un piegrietņu atlase un ideja – stilists Anatolijs Ksenofontonovs. Savukārt, apģērbu līnijas fotosesija tapusi “ZAAO” uz šo brīdi vēl tukšā četru hektāru atkritumu poligonā, un sesija tajā uzdod netiešu jautājumu - cik ātri vai lēni tas aizpildīsies? Atgādinot, ka to noteiks mūsu katra veiktās izvēles.

Izmantojot vienotus dizaina elementus, grupa “Astro'n'out” izveidojusi ReGen paaudzes krekliņu kolekciju, lai pievērstu uzmanību ilgtspējīgu izvēļu nozīmei ikdienā.

Grupas “Astro'n'out” izveidotā ReGen paaudzes krekliņu kolekcija

Izmantojot vienotus dizaina elementus, grupa “Astro'n'out” izveidojusi ReGen paaudzes krekliņu kolekciju, lai pievērstu uzmanību ilgtspējīgu izvēļu nozīmei ikdienā.

Jānis Vītols kampaņas “Attieksme rītdienai” radošā koncepta autors komentē: “Vēlējāmies praktiski demonstrēt, ka, atjaunojot lietotas mantas, mēs paši tām piešķiram unikalitāti un ieliekam mazu daļiņu sevis. Ātrās modes piesātinātajā pasaulē izvēlējāmies uzfrišināt krekliņus ar pieredzi. Aicinām tos valkāt ar lepnumu vai vēl labāk – atjaunot kādu sirdij tuvu mantu pašiem savām rokām.”

ReGen paaudze ir grupas izveidots koncepts, kurš radies šajā pavasarī ar sociālu mērķi – pievērst uzmanību saviem mazajiem ikdienas paradumiem labākas nākotnes vārdā. 

Māra Upmane-Holšteine skaidro ReGen Paaudzes ideju: “Šajā paaudzē ietilpstam gan mēs, gan mūsu vecāki, gan mūsu bērni. Cīņa starp X un Z paaudzēm šeit pazūd. Mēs visi kopā šodien esam viena paaudze, kas kopā domā par labāku nākotni mūsu bērniem, apzinoties, kāda “pēda” aiz mums paliek. Nosaukums sevī ietver katru ReDo soli – ReCycle, ReUse, Reduce, ReThink, ReMake, RePurpose un virza mūs REģeneratīvās ilgtspējības virzienā.”

Ziedojums tiks novirzīts Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas Vecāku mājai, kurš izvēlēts kā grupai tuvs projekts. Krekliņa cena ir 27 EUR, tomēr, veidojot šo kā sociālu un labdarības projektu, aicinām izmantot arī iespēju izvēlēties citu ziedojuma summu. Vecāku māja ir spēka stacija ģimenēm, kuru bērni ir nonākuši Bērnu klīniskās universitātes slimnīcā. Lai tā spētu šogad pilnvērtīgi funkcionēt, tai vēl trūkst 71 tūkstotis eiro.

Lai iegādātos krekliņu ej uz: https://astronout.lv/regenpaaudze/
Seko “Attieksme rītdienai!” kreklu stāstam Astro'n'out instagram kontā: https://www.instagram.com/astronout_lv/