foto: Juris Rozenbergs
VIENMĒR uz viļņa!
Stila jaunumi
2022. gada 27. maijs, 11:58

VIENMĒR uz viļņa!

Reklāmas projekts

Jauns.lv

Briļļu zīmols "Ray-Ban" ir sinonīms augstai kvalitātei, izsmalcinātībai un unikālām detaļām. Tā ir izvēle tiem, kuri tic brīvībai un oriģinalitātei.

Mūžīgās stila ikonas leģenda dzima 1937. gadā, kad pragmatisku iemeslu dēļ ASV gaisa spēki pieprasīja jauna tipa saulesbrilles, kas aizsargātu pilotu acis no apžilbinošās gaismas lielā augstumā, un tapa aviatora modelis. Zaļās lēcas, samazināts atspīdums un vienlaikus nesašaurināts redzes diapazons ļāva tām pagājušā gadsimta 50. gados kļūt arīdzan par modes aksesuāru. Laika gaitā klāsts tika papildināts ar citiem nu jau leģendāriem modeļiem. Piemēram, Wayfarer, kuras valkāja aktieris Džeimss Dīns un popmūzikas karalis Maikls Džeksons. Gadi iet, bet leģendas un renovēta klasika aizvien ir aktuāla.

foto: Juris Rozenbergs

Šajā sezonā Wayfarer ģimeni turpina Statestreet. Tā elegantā kvadrātveida forma, kas izgatavota no acetāta, pieejama dažādās krāsās un rada mūsdienīgu stilu. Uzdrošinieties valkāt tās dažādās krāsu gammās, tostarp vienkrāsainās un divslāņu opcijās, apvienojumā ar klasiskajām, gradienta vai polarizētām lēcām. Modernā forma un Ray-Ban logotips lieliski papildinās tēlu. Savukārt, bērniem izvēlieties Ray-Ban Wayfarer, kurš atrodams arī bērnu kolekcijā- tas ļauj bērniem līdzināties viņu vecākiem.

Saulesbriļļu nevar būt par daudz!

Tāpat kā izklaides industrijas personības pasaulē, Ray-Ban  zīmolu iecienījusi arī mūziķe DINĀRA RUDĀNE. Viņa novērtē tā klasiskās formas mūsdienīgajā izpildījumā un neslēpj, ka saulesbrilles ir viņas iecienītākais aksesuārs.

Kā tev klājas?

Ikdiena ir nemitīgs skrējiens, dienas ir ļoti garas, bet interesantas. Jo vairāk darbu, jo proporcionāli, lai no pienākumiem “atslēgtos”, vairāk laika veltu sporta treniņiem. Turp un arī uz koncertiem līdzi ņemu meitu Miriam Amiru. Mūs vieno arī jūsma par saulesbrillēm, domāju, ka tas ir manā iespaidā – arī meitai jau ir sava saulesbriļļu kolekcija.

foto: Juris Rozenbergs

Tātad saulesbrilles ir tavs fetišs?

Jā, nopērkot kārtējās brilles, tās slēpju no vīra. Savu pirkumu taču nevarēšu paskaidrot un argumentēt! (smejas) Uzskatu, ka saulesbriļļu gluži vienkārši nevar būt par daudz. Valkāju tās visos gadalaikos, un brilles man ir visur: automašīnā ir vismaz trīs, somās, mājās pie izejas durvīm… Arī Miriam Amira mašīnā vienmēr līdzi ņem brilles. Pieļauju, ka tas tiešām ir tāpēc, ka esmu nepārtraukti redzama brillēs. Nu jau arī viņa izvēlas, ko vilks mugurā un arī kuras brilles ņems līdzi.

foto: Juris Rozenbergs

Kā neapjukt un izvēlēties īstās saulesbrilles, kolekcijām ik gadu paplašinoties un pilnveidojoties, papildinoties ar jaunām krāsām, formām un stiliem?

Brilles, tāpat kā apģērbu, izvēlos pēc garastāvokļa. Tās nekad nav liekas! Esmu iecienījusi maksimāli universālus modeļus, kas piestāv jebkuram stilam un vietai. Ray-Ban ir vienas no tām, kas piestāv ikvienam un vienmēr. Tradicionālas formas ir labākā izvēle. Cienu, ka jaunā Ray-Ban kolekcija ir koša, bet tik un tā iemieso klasiskās vērtības. Ļoti mīlu šī zīmola brilles, man tās ir vairākas, īpašā cieņā ir klasiskie aviatori un apaļās formas.

foto: Juris Rozenbergs

Jaunā kolekcija ar saukli – tēmturi #YOUAREON aicina: “Esi vienmēr uz viļņa! Atsakies no rutīnas un atbrīvo personību!” Šim mērķim noderēs oriģinālās un košās, tendencēm atbilstošās brilles. Kvadrātveida un daudzstūrainas formas, divpusējas ombre pārejas (gan no augšas, gan apakšas), viegli tonētas Evolve lēcas (saulē kļūst tumšākas, ēnā – gaišākas) vai Chromance tehnoloģijas aktīvās atpūtas piekritējiem (gan polarizācija, gan pastiprināts kontrasts, pret-atspulgu un hidrofobais pārklājums).

foto: Juris Rozenbergs

“Ļoti laba un ērta ideja ir saulesbrilles, kas kļūst gaišākas iekštelpās. Tas ir ērti, kā iepērkoties, tā bērnam dodoties pakaļ uz bērnudārzu, – nav jāvelk brilles nost un jāmeklē, kur tās nolikt, lai nepazaudētu vai nesaplēstu,” piebilst Dināra Rudāne.

foto: Juris Rozenbergs

Ray-Ban leģendas un tendenču ieviesēja statusu saglabājuši arī ar inovatīvu izgudrojumu – viedām Ray-Ban Stories brillēm, kuras Latvijā vēl nav pieejamas, bet ir kā valkājama tehnoloģija ar kameru un audio iespējām. Veic un pieņem zvanus, uzņem fotogrāfijas un video, klausies mūziku un pat dalies ar šo saturu sociālajos tīklos. Kas ir inovācija, reiz kļūs par leģendu!

foto: Juris Rozenbergs
foto: Juris Rozenbergs
Ray-Ban klasisko modeļu formas ir atrodamas arī bērnu kolekcijā.

Reklāmraksts tapis sadarbībā ar Fielmann