Ar savu tērpu Elizabetes Hērlijas dēls atgādina pasaulei par mammas ikonisko “Versace” kleitu ar spraužamadatām
Aktrises un modeles Elizabetes Hērlijas dēls Demiens Hērlijs ne tikai mantojis mammas glīto ārieni un skaistos matus, bet arī stila izjūtu.
Elizabetes Hērlijas dēlam Demienam „Versace” žakete ar drošības adatām
Elizabetes Hērlijas dēls Demiens Hērlijs nesen Londonā apmeklējis saviesīgu pasākumu, tērpies melnā „Versace” žaketē, kas bija rotāta lielām zeltītām drošības adatām.
Šāda tērpa izvēle nevilšus mudināja atcerēties leģendāro melno „Versace” vakarkleitu, kurā tolaik vēl mazpazīstamā Elizabete Hērlija 1994. gadā pavadīja uz filmas pirmizrādes vakaru savu slaveno draugu aktieri Hjū Grāntu.
Lai gan Hērlija daudziem nebija pazīstama, viņas tērps ar nebijušo risinājumu (spraužamadatām) piesaistīja kā sabiedrības, tā mediju uzmanību. Viņa kļuva atpazīstama viena vakara laikā.
Elizabete Hērlija 1994. gadā, apmeklējot filmas pirmizrādes vakaru „Versace” kleitā
„Es absolūti nebiju gatava tam, kas tovakar notika,” Hērlija apliecina par 1994. gadā apmeklēto filmas „Četras kāzas un vienas bēres” („Four Weddings and a Funeral”) pirmizrādes vakaru Londonā. „Man steidzami bija vajadzīga kleita, ko vilkt, ejot līdzi Hjū [Grāntam] uz viņa filmas pirmizrādi, bet tolaik man nebija lielas saprašanas par modi.”
Par laimi, Hērlijai iedeva kādas sabiedrisko attiecību aģentūras koordinātas un viņai tur izdevās sarunāt, lai aizdotu kādu tērpu. Kad Elizabetei šo kleitu pasniedza, iepakotu plastmasas maisiņā, viņai nebija ne mazākās nojausmas, kādu iespaidu šis tērps atstās uz viņas turpmāko dzīvi.
„Es pārnesu kleitu mājās, pati ieveidoju sev matus un uzklāju kosmētiku, cīnoties ar Hjū par vietu pie spoguļa, kas pat nebija pilnā augumā, un atradās mūsu mazajā vienas guļamistabas dzīvoklīti,” atceras Hērlija. „Tas bija absolūti neglamūrīgi, ja salīdzina ar to, kā tagad notiek gatavošanās saviesīgiem pasākumiem.”
Demiens Londonā bija ieradies uz zīmola „Pat McGrath” jaunās produktu līnijas atklāšanas pasākumu. Elizabetes Hērlijas 17 gadus vecais dēls veido modeļa karjeru un ir šī zīmola jaunās kolekcijas reklāmas seja.