Kāpēc zvaigznes atņem darbu modelēm?
Dzīvesstils

Kāpēc zvaigznes atņem darbu modelēm?

Jauns.lv

Nikola Kidmena kļūst par Jimmy Choo seju, Bejonsē reklamē H&M. Kādreiz no veikalu skatlogiem un reklāmām glancētos žurnālos mums pretīm skatījās pasaulē skaistākās modeles. Tagad arvien biežāk viņu vietā redzamas slavenības, galvenokārt šovbiznesa zvaigznes. Kāpēc tā?

Kāpēc zvaigznes atņem darbu modelēm?...
Jimmy Choo seja - Nikola Kidmena.
Jimmy Choo seja - Nikola Kidmena.

Reklāmas kompānija Clear Chanel savā vides reklāmas rokasgrāmatā raksta: “Jebkurš cilvēks pagriezīsies un palūkosies atpakaļ otrreiz, ja garām paies Madonna. Slavenības vienkārši piesaista uzmanību. Ja jūs reklāmā izmantosiet slavenu cilvēku, būs visas iespējas palielināt reklāmas ievērošanas biežumu. Patiesā māksla – atrast slavenību, kura atbalsta jūsu ziņu. Ja izdodas atrast, tad uz priekšu, un turiet īkšķus par to, lai slavenība pēc tam neiekultos nekādos skandālos.»

Un patiešām! Kurš gan nepamanīja Madonnu provocējošā Louis Vuitton reklāmas kampaņā 2009.gadā. Togad dziedātāja pamatā ģērbās šī zīmola drēbēs, bet uz ikgadējo Kostīmu balli ieradās ar zaķa ausīm un super gariem botfortiem, protams, no Louis Vuitton kolekcijas.

Tā ir slavenību – zīmolu reklāmas seju papildus pievienotā vērtība. Lai kur viņi ietu, zīmols seko pa pēdām. Laikā, kamēr Nikola Kidmena reklamēja Omega pulksteņus, arī ikdienā viņas roku rotāja tikai un vienīgi šī zīmola laikrādis.

Zvaigznes slavenu zīmolu reklāmās

Tā pati Kidmena, būdama Chanel seja, publiskus pasākumu apmeklēja ģērbusies tikai Chanel tērpos. Visticamāk, ka tagad viņa valkās tikai Jimmy Choo kurpes. «Nikola ir viena no pasaules labākajām aktrisēm. Viņa iemieso spēku, jūtīgumu un eleganci, kas atbilst mūsu zīmola filozofijai,» tā paziņojis Jimmy Choo, uzsākot sadarbību ar aktrisi, kura būs zīmola rudens sezonas seja. «Es vienmēr esmu mīlējusi modi, un tā palīdzējusi man ieiet vienas vai otras manas atveidotās varones tēlā,» koķeti sadarbības faktu komentē pati Kidmena.

Madonna uz ikgadējo Kostīmu balli ieradās ar zaķa ausīm un super gariem botfortiem no Louis Vuitton kolekcijas.
Madonna uz ikgadējo Kostīmu balli ieradās ar zaķa ausīm un super gariem botfortiem no Louis Vuitton kolekcijas.

Luksusa modes namu paraugam seko arī masu modes zīmoli, no kuriem ražīgākais slavenību piesaistītājs ir H&M. Pērn zīmolu reklamēja dziedātāja Lana del Ray, šaja sezonā par reklāmas sejām izvēlētas aktrise Vanesa Paradī un dziedātāja Bejonsē, bet Deivids Bekhems lepojas ar savu H&M apakšveļas kolekciju. Ja seksīgā sportista reklamētā apakšveļa ir domāta vīriešiem, tad reklāmas video noteikti patiks dāmām. Starp citu, klipa režisors ir neviens cits kā Gajs Ričijs.

Gaja Ričija īsfilma ar Devidu Bekhemu

Annija Vīnkalna, Foto: Bulls press, publicitātes foto