Dzīvesstils

Topošajiem modes sfēru pārstāvjiem piedāvās apgūt biznesa apmācības kursus

Jauns.lv

No nākamās nedēļas "Baltijas modes federācija" ikvienam modes sfēru mīlošam pēdējā kursa studentam, kā arī absolventam piedāvās iespēju sākt biznesa apmācības kursus "8 Steps From Art To Business", kas tiks organizēts "Baltic Fashion" projekta laikā.

Topošajiem modes sfēru pārstāvjiem piedāvās apgūt ...

Desmit nedēļu laikā dalībniekiem tiks piedāvātas teorētiskās lekcijas ar Latvijas un ārvalstu lektoru un citu industrijas ekspertu piedalīšanos, kā arī praktiskās nodarbības, kuru laikā tiks veidotas komandas no dažādu augstskolu un profesiju pārstāvjiem, aģentūrai LETA stāstīja "Baltijas modes federācijas" pārstāve Jeļena Strahova.

Dalībniekiem būs iespēja strādāt kopā ar modes dizaineriem, konstruktoriem/tehnologiem, finansistiem, sabiedrisko attiecību un mārketinga speciālistiem, lai radītu savu unikālo zīmolu, izstrādātu nelielu, bet kvalitatīvu tērpu kolekciju un prezentētu paveikto mediju pārstāvjiem, modes ekspertiem un saviem potenciālajiem klientiem - apģērbu veikalu "Kabuki", "Paviljons", "Klase", "M-Shop" un "Taste Latvia" pārstāvjiem.

Katra nedēļa topošajiem industrijas speciālistiem pavērs durvis uz jaunām zināšanām par vienu no galvenajiem sekmīga modes biznesa vadīšanas pamatnoteikumiem, piemēram, produktu un servisu, zīmolu un tā veidošanu, pareizo mārketinga stratēģiju, efektīvu komunikāciju ar citiem industrijas pārstāvjiem, sava intelektuālā īpašuma pozicionēšanu, produkta prezentāciju, kā arī vienu no svarīgākajiem faktoriem - pārdošanas mākslu.

Apmācības kursi norisināsies latviešu un angļu valodā. Šo kursu galvenais mērķis ir sniegt jaunajiem Latvijas modes biznesa censoņiem informāciju par to, kā veiksmīgi izveidot un prezentēt savu zīmolu tā, lai tas būtu gan pamanāms un konkurētspējīgs pasaules tirgus plašumos, gan tajā pašā laikā veicinātu arī pašmāju modes un mārketinga nozaru attīstību, klāstīja Strahova.