Latvijas adījumu zīmols “for lovers and trees” dodas iekarot ASV
Latvijas adījumu zīmols “for lovers and trees” sasniedzis teju miljonu eiro apgrozījumu un uzsācis pārrunas par vērienīgu eksportu uz ASV. Jau pašlaik zīmols var lepoties ar plašu klientu loku gan Latvijā, gan ārpus tās, taču ASV iekarošana ir nākamais izaugsmes solis.
“Mums 2024.gadā ir lieli plāni, domājot tieši par eksportu, kur kartē esam atzīmējušas vairākus mērķa tirgus, kur šogad palielināsim mūsu eksporta apjomus. Šogad ASV esam izvirzījušas priekšplānā, plānojam izstrādāt vairākas kapsulas kolekcijas un sadarbības ar ASV viedokļu līderēm. Mēs redzam, ka mūsu pievienotā vērtība un misija ar kādu zīmolu pozicionējam ir patiesi atsvaidzinoša priekš ASV patērētāju kultūras,” uzsver zīmola “for lovers and trees” viena no dibinātājām Kristīne Sproģe Lizandere.
Uzņēmums papildus eksporta tirgus apgūšanai 2024. gadā plāno iekarot pirmo vietu pasaules adījumu tirgū, kur pašlaik sevi ir jaudīgi pieteicis darbojoties Skandināvijas tirgū. Tam plānotas apjomīgas investīcijas kā produktu izstrādē, tā arī ražošanas jaudu palielināšanā un diversificēšanā, kas būtiska ASV tirgus iekarošanai. Viena no veiksmīgākajām sadarbībām 2023. gadā bija kopīga kolekcija ar zviedrieti Lovisu Barkman.
Kā dažas no veiksmes atslēgām savu pirmo trīs pastāvēšanas gadu laikā uzņēmums min īpašo attieksmi pret klientiem un produkcijas kvalitāti. Zīmols ir nebaidījies riskēt savā sortimentā iekļaujot tikai augstas kvalitātes un dabīga materiāla adījuma izstrādājumus, lai izveidotu ilgtermiņa kapsulas garderobi, piedāvājot izstrādājumus no 100% dabīgiem materiāliem - kašmira, merino vilnas, mohēras un zīda. Pateicoties zīmola vērtībām un pozicionējumam popularitāti izpelnījies Skandināvijas valstīs, kur ilgtspējīga mode ir nu jau kļuvusi par ikdienas sastāvdaļu.
“Mēs gribām, lai mūsu klienti nevis pērk vairāk, bet tieši pretēji - pērk mazāk, pērk pārdomāti, pērk ilgspējīgi un tādas preces, kas kalpos patiesi ilgi, nezaudējot kvalitāti. Katras jaunās kolekcijas izstrādāšana aizņem vairākus mēnešus, kur ne vien veidojam dizainu un plānojam produkciju, bet arī testējam un pārplānojam, lai apģērbs nezaudē savu funkcionalitāti un šarmu pēc pirmajām valkāšanas reizēm. Tieši tā ir tapusi arī jaunā polo kreklu kolekcija, kuras izstrāde mums aizņēma aptuveni pus gadu līdz mēs nonācām līdz pilnībai, kuru ar lepnumu nododam saviem klientiem šonedēļ,” stāsta otra zīmola dibinātāja Agnese Kazāka.
Zīmolu iecienījušas dažādas pašmāju slavenības un sabiedrībā zināmas dāmas, zīmola izstrādājumi ir kļuvuši par neatņemamu sastāvdaļu arī vairākās teātra izrādēs un mākslas performancēs.