Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
Publicitātes

Zalando sāk emocionālu svētku kampaņu "Prieks ir mūsu", lai svētku sezonā visā Eiropā palīdzētu atgūt prieka sajūtu

Mode
24. novembrī 06:05 2021. gada 24. novembrī 06:05
 
Zalando uzsāk emocionālu svētku kampaņu, lai vairotu prieka sajūtu visā Eiropā, mudinot cilvēkus dalīties ar reāli piedzīvotiem mirkļiem, kas viņiem sagādājuši prieku. Televīzijas reklāmā attēloti īpašie mirkļi starp mīļajiem svētku sezonā, un to uzņēmusi Grammy balvai nominētā Savana Līfa (Savanah Leaf).

Eiropas vadošā modes un dzīvesstila preču tiešsaistes platforma Zalando svētku sezonā vairos prieku visā Eiropā, izveidojot emocionālu kampaņu, kas vēlreiz izdzīvo visus mūsu prieka un laimes mirkļus.

Foto: Publicitātes

Kampaņa #JoyIsOurs ir vērsta uz emocionālu un spēcīgu saucienu, kas atspoguļo svētku sezonas būtību. Neatkarīgi no tā, vai tā ir nostalģija pēc ģimenes atkalsatikšanās, saziņa ar seniem draugiem vai īpaša kopābūšana ar sev pašu īpašāko cilvēku, Zalando mudina cilvēkus svinēt prieku visās tā izpausmēs. #JoyIsOurs ir mērķtiecīgs solis ceļā uz "jauno normālo situāciju", vienlaikus atzīstot izaicinājumus, ar kuriem mēs visi esam saskārušies pēdējos mēnešos.

Arī šogad Zalando uzmanības centrā ir cilvēka emocijas, attēlojot īpašo mirkļu atgriešanos svētku sezonā starp vistuvākajiem cilvēkiem. Šī kampaņa, ko uzfilmējusi Savana Līfa, kura no 2012. gada olimpisko spēļu dalībnieces kļuvusi par Grammy balvai nominētu režisori un fotogrāfi, “atdzīvosies” vairākos formātos. Līdztekus galvenajam video saturam un digitālajiem reklāmas stendiem, kampaņā tiks iekļauti emocionāli kadri, ko iemūžinājis slavenais Bruklinā dzīvojošais fotogrāfs Džordijs Vuds (Geordie Wood), bet uzņēmumam piederošie sociālie kanāli demonstrēs saturu ar kampaņas dalībnieku līdzdalību. 360° kampaņa izveidota kopā ar radošo aģentūru Anomaly.

Foto: Publicitātes

“Pēdējie divi gadi mums visiem ir radījuši daudzus izaicinājumus, un Zalando vēlas šajā svētku sezonā vairot labsajūtu, kad cilvēki visā Eiropā cenšas kompensēt zaudēto laiku,” saka Zalando globālā mārketinga viceprezidents Ralfs Rijkss (Ralph Rijks). “Uzņēmumā Zalando pašizpausme ir daļa no mūsu DNS, un ar #JoyIsOurs kampaņu mēs ceram izveidot vidi, kurā mūsu kopiena spēj izstāstīt un dalīties ar saviem priecīgajiem mirkļiem un atmiņām, lai vairotu pozitīvas emocijas svētku sezonai.”

Foto: Publicitātes

Decembrī, turpinot #JoyIsOurs kampaņas vēstījumu, Zalando draugi visā Eiropā sociālajos medijos dalīsies ar saviem personīgajiem attēliem par to, kā viņi ir guvuši prieka sajūtu, tādējādi radot vēl vienu prieka vilni. Iedvesmojošo dalībnieku vidū būs aktieri, zīmoli, modeļi un partneri, ar kuriem Zalando ir sadarbojies 2021. gadā.

Vēl portālā

Likteņa skaitlis: kādus talantus un vājās vietas slēpj tavs dzimšanas datums
Otolaringologs Romāns Dzalbs: 80 % rīkles vēža gadījumu izraisa CPV vīruss
Cik grūtniecību drīkst būt sievietei, kurai ir bijusi ķeizargrieziena operācija
Tēmas: DNS, Berlīne, Grammy

ФОТО: Брежнева с декольте, Собчак с косой, Литвинова с проволокой на лице и другие звезды на гала-ужине Vogue

"Это же страх, а не балет!": Анастасию Волочкову подняли на смех за "деревянного кузнечика"