"Lancôme" iepazīstina ar savu jaunāko aromātu - "Idôle"
Franču kosmētikas zīmols "Lancôme" radījis jaunu aromātu - "Idôle". "Idôle" ar savu klasisko tēlu sevi nostāda ārpus pārejošām modes tendencēm un trendiem. Aromāts ir pieejams vairākos atkārtoti uzpildāmos formātos, tā samazinot radīto ietekmi uz vidi. "Idôle" ir absolūti sievišķīgs aromāts, ko radījušas trīs smaržu meistares no trim atšķirīgiem kontinentiem. Francijā šīs smaržas ir nopērkamas jau tagad, citviet pasaulē tās būs pieejamas no 22. augusta.
Idôle iemieso zīmola Lancôme būtību – pamanāmu auru un spēku, taču tajā pašā laikā arī maigumu un izsmalcinātību. Šīs ir vērtības, kas tik būtiskas jaunās paaudzes sievietei, kura vēlas gūt panākumus, taču tajā pašā laikā nezaudēt savu sievišķību. Idôle vārds sasaucas ar unikālu spēku - tas ir aicinājums ticēt sev, pārspēt sevi un virzīties pa jaunu – savu ceļu.
Ļoti iespējams, ka aromāta Idôle pudelīte ir līdz šim pasaulē plānākā smaržu pudelīte, tā ir tikai 15 mm bieza. Apbrīnojamais smalkums uzsver tās stingri ģeometrisko formu un ideālās proporcijas.
Pudelītes stikla virsmas ir tik plānas, ka rodas sajūta - smaržas turas pašas – bez jelkāda ārēja spēka. Tā ir maģiska sajūta. Kristāldzidra un ietverta zelta rāmītī, pudelīte neprasa liekus paskaidrojumus – tā ir kā balta lapa, kas vēl gaida savu stāstu. Stāstu, ko katra sieviete pati sev raksta. Tas ir simbols neskaitāmajām iespējām, ko katra sieviete var pati sev radīt.
Idôle ar savu klasisko tēlu sevi nostāda ārpus pārejošām modes tendencēm un trendiem. Aromāts ir pieejams vairākos atkārtoti uzpildāmos formātos, tā samazinot radīto ietekmi uz vidi.
“Kamēr daudzas desmitgades ārējie statusa simboli daļēji diktēja mums apkārt esošo skaistuma objektu – arī to, kas atrodami vannasistabā – dizainu, mūsdienu pasaulē patieso vērtību nosaka vieglums un ērtums ceļošanai. Tieši tādēļ aromāts, kas perfekti ieguļ turētāja plaukstā, un var tikt novietots gan guļus, gan viegli ieslidināms kabatā līdzņemšanai, būs lielisks sabiedrotais, ” pudelītes radītājs, arhitekts, industriālais dizaineris un mākslinieciskais vadītājs Čafiks Gasmi (Chafik Gasmi).
Radot šo aromātu, Lancôme pieturējies pie savām tradīcijām, piešķirot jaunas vēsmas smaržu notij, kas allaž bijusi zīmolam tuva sirdij un tika izvēlēts arī kā zīmola pirmais simbols – rozei.
Lai izveidotu perfektu noti, kas saskan ar šo ziedu – gan vēl nenobriedušu un maigu, gan svaigu un juteklīgu – izmantotas divas esences, kas kopā veido aromāta sirds notis. Tā ir rožu esence un rožūdens. Šo rožu kaleidoskopu maigi papildina jasmīns, bet fonā jaušamas pačūlijas notis un balto muskusu kompozīcija, kas piešķir Idôle sevišķu eleganci.
Aromāta virsnotis ir bergamote un bumbieris, sirds notis - rožu ziedlapiņas, rožūdens un jasmīns, aromāta pamatnotis - pačūlija, ciedrs, baltais muskuss un vaniļa.
Idôle ir absolūti sievišķīgs aromāts, ko radījušas trīs smaržu meistares no trim atšķirīgiem kontinentiem, ar trim dažādiem dzīves ceļiem, trim raksturiem, bet ar vienu kopīgu mīlestību pret smaržu. Malaizijā dzimusī un Eiropā augusī Šjamala Meisondjū (Shyamala Maisondieu), parīziete Nadeže Le Garlantezeka (Nadège Le Garlantezec) un Kolumbijā dzimusī amerikāniete Adriana Medina (Adriana Medina) savā starpā papildinājušas viena otras talantus, radot aromātu, kas piemērots katrai sievietei.
Jāuzsver, ka zīmols Lancôme arī ar jauno Idôle aromātu un tā galvenajām ziedu notīm uzsver savu apņemšanos mainīt smaržu industriju.
Smaržu pasaulē, kas bieži tiek uztverta kā ļoti necaurspīdīga nozare, Lancôme liek uzsvar uz ražošanas procesa caurredzamību un formulās izmantoto sastāvdaļu izsekojamību un godīgu ieguvi.
Netiek pieļauti nekādi kompromisi starp aromātu kvalitāti un procesā izmantoto dabas resursu un ražošanas procesā iesaistīto cilvēku aizsardzību. Idôle iemieso mūsdienu pasaules ideālus katrā tā ražošanas solī, sākot ar ziedu laukiem un beidzot ar ekosistēmu.