Zīmols Iveta Vecmane iziet starptautiskajā modes arēnā
Pēc debijas Rīgas modes nedēļā zīmols Iveta Vecmane piedalījās Maskavā notiekošajā Mercedes-Benz Fashion Week Russia, kur izpelnījās plašu starptautisko modes profesionāļu un mediju uzmanību.
Zīmola Iveta Vecmane modes skate un aizkulises Mercedes-Benz Fashion Week Russia
Mercedes-Benz Fashion Week Russia ir kļuvis par šobrīd lielāko lielāko modes pasākumu Krievijā un Austrumeiropā pēc apmeklētāju skaita.
Iveta Vecmane ir pirmais modes mākslinieks no Latvijas, kurš saņēmis uzaicinājumu piedalīties modes nedēļas ietvaros notiekošajā “Global Talents” šovā, kas ir unikāla platforma jaunajiem modes zīmoliem. Paši organizatori izvērtē un atlasa 10 perspektīvākos jaunos zīmolus no visas pasaules, kurus vēlas redzēt šajā pasākumā.
Modes dizainere Iveta Vecmane Rīgā un Maskavā startēja ar divām atšķirīgām kolekcijām, kuras vienoja nosaukums MELANHOLY III – ETHNOGRAPHY un ETHNOGRAPHY II.
Kolekcijas vizuālais uzstādījums bija panākt latviešu etnogrāfiskā tautas tērpa (18. un 19. gs.) sajūtu mūsdienu apģērbā. To dizainere īstenoja, izmantojot zināšanas, praksi un pieredzi mūsdienu klasiskajā drēbniecībā. “Dekonstruējot un sapludinot tautas tērpu ierastās detaļas, krāsu savienojumus, siluetus ar mūsdienīgiem tehniskajiem risinājumiem konstrukcijā un materiālā, apģērbs tika padarīts aktuāls un valkājams, ne tikai reprezentatīvs, bet pielāgojams arī ikdienai. Būtiski atzīmēt, ka idejas aizgūtas gan no sieviešu, gan vīriešu tautas tērpa garderobes,” atzīmē Vecmane.
Rīgas modes nedēļā dominēja melnās un sarkanās krāsas salikums, un par šo kolekcijas daļu itāļu Vogue raksta: “Šī viennozīmīgi bija interesantākā kolekcija, kuras paletē iekļautais melnais, dziļi sarkanais un optiski baltais kopumā radīja ārkārtīgi elegantu rezultātu. Jutekliskā kolekcija sastāv no pagarinātiem zīmuļsvārkiem un žaketēm ar pretielocēm, kuras atklāj kontrastējošo sarkano krāsu, baltās kreklkleitas ļoti eleganti un lineāri maskējas zem melniem paneļiem, savukārt baltais slāņotais faltējums iegūst ģeometrisku noskaņu.”
Tajā pašā laikā, dodoties uz Maskavu, Iveta nolēma izcelt pelēkās krāsas skaistumu, par ko Kommersant.ru raksta: “Dominējošā pelēkā krāsa, augstie cilindri un vīriešu dendija motīvi sākotnēji raisīja asociāciju ar Tomu Braunu, taču bez kritikas, jo kopumā tas viss salikās ideālā bildē, kas transformējās brīnišķīgā sievišķīgā apģērbā. Un bez jebkādām norādēm uz modīgo aseksualitāti. Apzināti sievišķīga kolekcija.”
Modes skati klātienē vēroja vairāk par 500 lūgto viesu, mediju un influenceru, kuri pozitīvi atspoguļoja šo notikumu kā savos izdevumos, tā arī sociālajās platformās.
Ivetas nākotnes plāni saistās ar biznesa attīstību Baltijā un Krievijā, ASV, kā arī tālāku dalību pasaules modes nedēļās.
Šobrīd tērpi no Vecmanes jaunākajām kolekcijām nopērkami interneta vietnē ivetavecmane.com un konceptveikalā Bold Concept Store.
Apsveicam un lepojamies! Novēlam Ivetai panākumus, Latvijas modes vārdu pasaulē nesot!