"Spilvai" būs jauni produkti vegāniem - trīs veidu humosi, saldās sinepes un "4 sezonu majonēze"
Paplašināts zīmola “Spilva” sortiments, topot vairākiem produktiem, kas piemēroti vegānu uzturam. Šobrīd “Spilvas” produktu klāstā ir pieejami tādi vegāniski produkti kā “4 sezonu majonēze”, triju veidu humosi, saldās sinepes, kā arī vairāki citi produkti.
“Šajā vasarā, uzsākot ražot humosu un “4 sezonu majonēzi”, esam spēruši nozīmīgu soli, lai attīstītu produktus, kuru sastāvā nav dzīvnieku izcelsmes izejvielas. Sagatavošanās process, ietverot izejvielu iegādi, laboratoriskos testus, ražošanas iekārtu pielāgošanu un iepakojuma dizaina izstrādi, ilga vairāk nekā gadu, un ar rezultātu esam gandarīti. “Spilvas” humosa un “4 sezonu majonēzes” pielietojums ēdienkartē ir ļoti plašs, tie ir paredzēti neierobežotam gardēžu lokam, taču vienlaikus tā ir arī “Orkla Latvija” atbilde tiem mūsu produkcijas cienītājiem, kuri interesējas par vegānu uzturam atbilstošiem ražojumiem,” informē uzņēmuma komunikācijas direktore Lineta Mikša.
Šobrīd “Spilva” piedāvā trīs veidu humosus ar nosaukumu “Humuss” – klasisko, ar saulē kaltētiem tomātiem un ar adžiku, kas tiek gatavoti no turku zirņiem un apgrauzdētu, īpaši rūpīgi sasmalcinātu sezama sēklu jeb tahini pastas. Humosā ir augsts šķiedrvielu saturs, produkts nesatur glutēnu, kā arī tajā nav izmantotas dzīvnieku izcelsmes izejvielas.
Savukārt “4 sezonu majonēze” ir jauns produkts, kas ir pagatavots bez olām un citām dzīvnieku izcelsmes izejvielām. Tā ir “Spilvas” klāstā pirmā majonēze, kas ir piemērota arī augu valsts uztura piekritējiem.
Papildus tam “Orkla Latvija” sāks attīstīt Latvijā zīmolu “Anamma”, kas ražo augstākās kvalitātes ēdienus vegāniem. “Anamma” zīmola produkcija būs pieejama lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā no 2019. gada rudens.
Jauno produktu ražošana tiek īstenota saskaņā ar “Orkla Latvija” ilgtspējas stratēģiju. Tā paredz daudzpusīgu pieeju organizācijas darbā, kā arī atbilstoši tai ir izvirzītas piecas fokusa jomas: uzturs un labsajūta, droši produkti, ilgtspējīgi izejmateriāli, atbildība pret vidi, rūpes par darbiniekiem un sabiedrību. Katrā darbības virzienā ir noteikti ilgtermiņa mērķi un uzdevumi, kuru izpilde ir pakāpeniska. Šogad “Orkla Latvija” turpina darbu arī pie jaunu produktu izstrādes gan esošajās, gan jaunās produktu kategorijās.
“Orkla Latvija” ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un SIA “Orkla Foods Latvija”, kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro, bet nodokļos organizācija pērn samaksājusi vairāk nekā 14,9 miljonus eiro.
“Orkla” ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas un vērtības, kā arī modernizējot ražošanas procesus. “Orkla Latvija” pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks”, “Pedro”, “Spilva”, “Gutta”, “Everest”, “Latplanta”, “Abba” un citus.