Britu karalis Čārlzs negaidīti pārspējis Meganas Mārklas jauno dzīvesstila zīmolu
Šā gada martā Saseksas hercogiene Megana Mārkla paziņoja par sava jaunā dzīvesstila zīmola izveidi. Pirmais produkts, ko piedāvā viņas firma “American Riviera Orchard”, ir zemeņu džems. Taču Meganai nāksies saskarties ar negaidītu konkurenci, jo arī vīratēva karaļa Čārlza zīmols “Highgrove” tirgo ievārījumus, bioloģiskus produktus un citas dzīvesstila preces.
Meganas Mārklas jaunajam dzīvesstila zīmolam “American Riviera Orchard” ir kāds nopietns un vērā ņemams konkurents – pašas vīratēvs karalis Čārlzs. Eksperti teic, ka britu monarha zīmols piedāvātās produkcijas ziņā šobrīd ir izteiktā vadībā.
Karaļa Čārlza zīmola “Highgrove”/”Duchy Originals” produkcija
Bijusī seriāla “Suits” aktrise par savu jauno dzīvesstila zīmolu “American Riviera Orchard” paziņoja 14. martā un ātri iemantoja sekotāju skaitu platformā “Instagram”. Šī mēneša vidū viņa prezentēja pirmo sava zīmola produktu, izsūtot mājās gatavota zemeņu džema burciņas saviem slavenajiem draugiem un influenceriem. Uz gaumīgi noformētajām burciņām ir “American Riviera Orchad” logotips, kā arī vēstīts, ka tas ražots Montesito – pilsētā, kur dzīvo prinča Harija sieva ar ģimeni.
Eksperti uzskata, ka Meganai nāksies saskarties ar nopietnu konkurenci karaļa Čārlza personā, ja viņa vēlēsies tirgot zemeņu džemu ārpus ASV robežām. Britu monarhs jau daudzu gadu garumā pārdod organisku zemeņu ievārījumu. Karaļa Čārlza zemeņu džemu ražo viņam piederošais zīmols ‘Highgrove” (iepriekš pazīstams ar nosaukumu “Duchy Originals”) un šis produkts ir pieejams jau kopš 1990. gada. Čārlzs pats nodibināja šo firmu, būdams vēl Velsas princis, lai veicinātu bioloģisku zemkopību un atbalstītu ilgtspējīgu lauksaimniecības praksi. Gadu gaitā “Highgrove” kļuvis par populāru bioloģiskās pārtikas produktu zīmolu, kas piedāvā dažādus ievārījumus, cepumus, dzērienus, piena produktus un citus izstrādājumus.
Sastāvdaļas bieži tiek iegūtas tieši no Haigrovas, paša karaļa Čārlza privātā īpašuma Glosteršīrā. “Highgrove” produkti, tostarp zemeņu ievārījums, tiek pārdoti arī mazumtirdzniecībā, piemēram, veikalu tīklā “Waitrose”. Iegūtie līdzekļi tiek novirzīti labdarībai, kas ir spēcīgs pretstats Meganas uzņēmumam, kur netiek izvirzīti labdarības un līdzekļu vākšanas mērķi.
Kopš Meganas ievārījuma nonākšanas tirgū, ievērojami esot pieaudzis Čārlza zīmola ražotā ievārījuma noiets. Kāds vietnē “Twitter”/”X” rakstīja: “Oho, Meganai tikai vajadzēja sākt pārdot džemu, lai karaļa 30 gadus tirgoto ievārījumu pilnīgā izpārdotu… Lūk, tas ir Meganas efekts!”
Megana arīdzan tikusi kritizēta par nepiemērotu laika izvēli sava zīmola pieteikšanai, kad britu karaliskajā ģimenē karalis un Velsas princese cīnās ar vēzi. Karaļnama korespondente un Meganas bijusī draudzene Lizija Kandija skarbi izteikusies par pāri, kas aizraujas ar grandiozu plānu popularizēšanu laikā, kad ģimenē ir krīze. Kandija nokritizējusi Meganu, izskatoties, ka viņa cenšas būt par otru Gvinetu Paltrovu dzīvesstila produktu piedāvājuma ziņā. Viņa arī piebildusi, ka pāris īsti nesaprot un nekad nav sapratis, kad ir kādam projektam piemērots laiks un kad nav, jo “koncentrējas tikai uz sevi, neredzot nekā no apkārt notiekošā”.