TV skatītāja sašutusi: "Cik gan zemu tevi, skatītāj, vērtē Žaklīna Cinovska"
foto: LETA
TV producente Cinovska (attēlā) nu jau divus gadus veido kanālu "iTV". Ar popularitāti, reitingiem un jebkādiem zīmīgiem raidījumiem kanāls neizceļas, un skatītāja skarbā recenzijā TV žurnālam ieskicē, kur varētu būt problēma.
TV

TV skatītāja sašutusi: "Cik gan zemu tevi, skatītāj, vērtē Žaklīna Cinovska"

Astrīda Bomis

Jauns.lv

"Vai esat jelkad dzirdējuši kādu sakām: "Es skatos iTV, tur tik interesanti un labi raidījumi!" Es nē. Visticamāk, tādu cilvēku Latvijā nav" - tik skarbi par iTV piedāvājumu izsakās TV skatītāja Astrīdas kundze.

TV skatītāja sašutusi: "Cik gan zemu tevi, skatītā...

"​iTV ir producentes, režisores un kādreizējās LTV dīvas Žaklīnas Cinovskas «kabatas kanāls», kas savu darbību sāka 2017. gadā ar saukli: «Pie mums viss ir citādāk!» Ir gan, nenoliedzami. Tik tukši, bezjēdzīgi un nesmieklīgi kā nekur citur mūsu televīzijā. Veltīju 48 stundas, lai novērtētu šī kanāla pienesumu izklaides industrijā, un jāteic, kā ir: nav saprotams, kāpēcTV operatori to vispār uztur savu piedāvājumu paketēs. iTV ir tāda kā lokālā nabagmāja, kurā satura nav vispār, bet produkciju štancē uz sadarbības pamata.

Saturs: viena vienīga sadarbību reklāma

Ēters tam ir 24 stundas, taču oriģinālraidījumi ir kādi četri pieci, kas tiek drillēti piecreiz dienā, turklāt vairums to ir filmēts pirms diviem gadiem, kad iTV sevi pieteica. Par iTV flagmani uzskata pašas Žaklīnas autorraidījumu «Gultā ar bosu», kurā viņa neformālā gaisotnē aprunājas ar daudz sasniegušiem Latvijas biznesa līderiem. Nejutos pārsteigta, kad septembra nogales svētdienā šajā raidījumā jau kārtējo reizi redzēju gultā pabijušu varoni. Šos raidījumus brutāli laiž pa apli desmitiem, desmitiem reižu, jo nekā cita, ar ko aizpildīt ēteru, vienkārši nav.

​Vēl lielākas šausmas mani pārņēma, ieraugot veidu, kā apkalpo reklāmdevēju «Mazda». Četras reizes dienā stundu garā pārraidē dziedātāja Samanta Tīna vada auto un pie stūres vienkārši dzied karaoki kopā ar kādu sabiedrībā zināmu cilvēku. Brauc, dzied un smejas, dzied un smejas… Vai tas tevi izklaidē, skatītāj? Tas nevar būt interesanti nevienam citam kā tikai diviem sponsora piedāvātajā automašīnā sēdošajiem. Tomēr šī braukšana notiek četrreiz dienā pa stundai.

​Intriģējošs šķita raidījuma «Kā pareizi lāpīties» nosaukums, un vēl patīkamāk bija tajā ieraudzīt cienījamu, inteliģentu bārmeni vadītāja lomā – Ansi Ancovu. Viņš, protams, ar reklāmdevēju nodrošinātiem ingredientiem uzjauca paģiru dzērienus – izzinoši un saimniecībā derīgi, vai ne? Taču raidījuma titru daļā izlasāms, ka šie padomi filmēti… jā, 2017. gadā. Protams, lāpīšanās jomā nekādus jaunumus nepiedāvāsi, tomēr atkal jāvaicā, vai tiešām tik zemu jāvērtē savs skatītājs, lai atkal un atkal barotu ar vecu, pelējuma klātu zupu?

Aizgājušie laiki

​Kanāls iTV reanimējis arī deviņdesmito gadu sākuma Arvīda Babra bērnu oriģinālraidījumu «Uzmini, nu!» Un tas ir vienīgais –vienīgais! – no visām iTV pārraidēm, ko var skatīties bez kaunā nodurtām acīm. Arī laists pa riņķi neskaitāmas reizes, tas vismaz ir ar saturu. Vēl kanāls diendienā rāda Cinovskas pašas seriālu «Prāts vai instinkts», kas savulaik kā visai veiksmīgs vietējais produkts tapa uz «Sekss un lielpilsēta» panākumu fona, kā arī ik pa stundai iespīdas vāja, groteska atblāzma no kādreiz tik veiksmīgā LTV šova «Horoskopi, horoskopi», kas savulaik Žaklīnai ļāva iemirdzēties šovbiznesa debesīs. 

​Toties kanāla pašreklāmai un autores personas spoguļošanai resursi netiek žēloti.  Kaut kur fonā palicis pats saturs, jo – nu, nav jau svarīgi… Galvenais, ka notverts kārtējais «sadarbības partneris», tātad desa uz iztikšanas maizes šomēnes būs.

​Būsim godīgi, karalis ir pliks. iTV ir zemas kvalitātes produkts ārpus mūsdienu cilvēka saprašanas, kas ir televīzija un kas ir izklaide. Bet par to, cik augstu vērtē skatītāju, liecina arī kanāla uzsaukums: «Jautā savam kabeļoperātoram!» Operatoram! Šis kļūdainais uzsaukums kanāla "Facebook" kontā redzams jau otro gadu, un tas, lai arī šķietams sīkums, tomēr liecina par attieksmi pret sevi, savu darbu, pret skatītāju...

Startē "Rokijs" 

TV šova "Rokijs LV" dalībnieki

Jaunā TV šova "Rokijs LV" dalībnieki.

Tomēr dosim kanālam vēl vienu iespēju sevi kaut kā nebūt reabilitēt izklaides žanrā. Ar lielu pompu Žaklīna ir pieteikusi savu jauno projektu - šovu "Rokijs LV", kurā pašmājās zināmi ļaudis ilgāku laiku svīduši, trenējoties boksā, un nu puspiliki atrāda savu varēšanu. Varbūt arī izdosies kas jēdzīgs un kaut vai mazliet aizraujošs vēl kādam citam, atskaitot pašus raidījuma varoņus un tā producenti."