Tumšādainajai modelei Blac Chyna pārmet, ka viņa reklamē ādu baltinošu krēmu
Modele, uzņēmēja un bijusī striptīza dejotāja Blac Chyna (30) izstrādājusi krēmu, kas sola padarīt ādu „mirdzošāku un gaišāku”. Par to, ka viņa sociālajos tīklos reklamē ādu balinošu krēmu, tumšādainajai modelei tagad nākas uzklausīt daudz skarbas kritikas.
Sadarbībā ar zīmolu „Whitenicious by Dencia” modele Blac Chyna radījusi ādu baltinošu krēmu, kas potenciālajiem pircējiem tiek piedāvāts glītā iepakojumā – zeltītas krāsas bundžiņā ar „Swarovski” kristāliem rotātu vāciņu. Krēms nav no lētajiem. Viens iepakojums maksā 250 ASV dolāru.
Blac Chyna reklamē ādu baltinošu sejas krēmu
Zīmola mājaslapā teikts, ka šis krēms piešķir ādai mirdzumu un jaunavīgāku izskatu, kā arī tiek solīts, ka krēms „baltina un izgaismo ādu bez balināšanas”.
30 gadus vecā divu bērnu māmiņa Blac Chyna savu jauno produktu aktīvi reklamē sociālajos tīklos, to skaitā savā „Instagram” blogā. Tajā viņa sola pati personīgi piedalīties sava produkta reklāmas kampaņā Nigērijā.
„Lagosa, Nigērija, pievienojieties man pirmajā oficiālajā mana sejas krēma prezentācijā šo sestdien, 25. novembrī, veikalā „Whitenicious”, no pulksten 13-17. Aicināti visi,” raksta Chyna.
Daudziem ļoti nepatīk, ka modele Eiropas skaistuma standartus plāno ieviest arī Nigērijā, kur jau tā 77% sieviešu regulāri lieto produktus, kas padarītu viņu tumšo ādas krāsu gaišāku.
„Kāpēc Blac Chyna brauks uz Lagosu, lai te reklamētu savu balinošo krēmu? Mēs šeit cīnāmies par sevis mīlestību un viņa burtiskā veidā iespļauj mums sejā. Es šobrīd izjūtu vairāk nekā riebumu,” komentējis kāds no „Twitter” lietotājiem.
„Blac Chyna rīkos ādas balināšanas ballīti Nigērijā,” ironizē kāds cits. „Ak, cik problemātiski!”
„Balinošie krēmi nav forši,” rakstā kāds trešais.
Striptīza dejotāja un repere Blac Chyna
Savukārt citi atbalsta Blac Chyna centienus, norādot, ka ne viņa bija tā, kas tos pirmā ieviesa.
„Es zinu, ka dažiem no jums viņa šķiet viegls mērķis, taču mums vajadzētu tikt līdz problēmas saknei... kāpēc izteikti tumšas ādas krāsas cilvēkiem tiek ieskaidrots ienīst savu ādas krāsu,” komentē kāds cits.
Modeles pārstāvis portāla TMZ veidotājiem paskaidrojis, ka Blac Chyna jau vairākus gadus lieto zīmola „Whitenicious” tumšo plankumu korektoru, kas palīdz viņai maskēt hiperpigmentāciju jeb izteiktos pigmentācijas plankumus.
„Blac Chyna juta, ka šis ir labs piedāvājums, jo daudzas krāsainās sievietes cieš no ādas problēmām,” norādījis pārstāvis.
Blac Chyna nav pirmā, kas reklamē ādu baltinošus produktus. Pērn „Nivea” reklāmā tumšādaina modele reklamēja ādu izgaismojošus produktus. Par to vairāki sociālo tīklu lietotāji zīmolam piedēvēja rasismu.
Ambera Rouza un Blac Chyna Trinidadas karnevālā
Kuplo formu īpašnieces modele Ambera Rouza un bijusī striptīza dejotāja Blac Chyna bija īpašās goda viešanas 2016. gada februārī notikušajā ...