Populārais šlāgerraidījums "Latvijas sirdsdziesma" izpelnās kritiku par cietsirdīgu pašreklāmu
foto: ekrānuzņēmums no video
LTV raidījuma pašreklāmā tā vadītājs Guntis Skrastiņš redzams jājam zirga mugurā.
Slavenības

Populārais šlāgerraidījums "Latvijas sirdsdziesma" izpelnās kritiku par cietsirdīgu pašreklāmu

Jauns.lv

Diskusijas sociālajā vietnē “Twitter” pagājušās nedēļas izskaņā izraisījusi LTV reklāma muzikālajam raidījumam “Latvijas sirdsdziesma”. Tajā raidījuma vadītājs Guntis Skrastiņš redzams zirga mugurā, stingri ieķēries tā pavadā. Šāds skats saniknojis “Latvijas Radio” producenti Eviju Unāmu, kura pieprasījusi aizvākt “sadistisko reklāmu un ieskaidrot raidījuma vadītājiem, ka arī dzīvniekiem sāp.”

Populārais šlāgerraidījums "Latvijas sirdsdziesma"...

Šādu ierakstu pagājušajā svētdienā tviterī publicēja radio producente:

Citi sociālo tīklu lietotāji viedokli par to, kā zirgs izmantots LTV raidījuma reklāmas filmēšanā, vērtē neviennozīmīgi – komentāros ir vērojams gan atbalsts Unāmas teiktajam, gan arī sarkasms un kritika. Diskusijā iesaistās arī žurnāliste Elita Veidemane.

Eksperts: “Tā ir liela kļūda”

Portāls Jauns.lv sazinājās ar Latvijas Zirgaudzētāju biedrības ekspertu Juri Mežnieku, lai noskaidrotu, vai tvitera publikācijā redzamais attēls ar Skrastiņu zirga mugurā tik tiešām ļauj secināt, ka dzīvniekam tiek nodarītas sāpes. Zirgu pārzinis sajūsmu par kadrā redzamo nepauda. “Grūti veikt galēju spriedumu, jo neesmu redzējis pilno reklāmu, taču šo bildi nevajadzētu nekur likt. Tā nedrīkst, attēlā redzamais ir liela kļūda – trenze [zirga mutē esošā pavadas daļa] ir gandrīz izrauta no mutes un zirgam tas pavisam noteikti ir sāpīgi,” pēc attēla aplūkošanas komentēja Mežnieks.

LTV izņem pretrunīgi vērtēto kadru no reklāmas

Jauns.lv sazinājās arī ar LTV komunikācijas daļas pārstāvi Kristu Luīzi Priedīti, lūdzot televīzijai komentēt izskanējušos pārmetumus par to, kā dziesmu raidījuma reklāmā tiek izmantots zirgs. LTV pārstāve informēja, ka televīzija uz sociālo tīklu diskusiju ir reaģējusi un pašreklāmas klips nu ir izlabots, konkrēto kadru izņemot ārā.