Dāmas ar vērienu atpūšas „Martini Royal” ballītē. FOTO
Beidzot noskaidrota tā Latvijas pārstāve, kura dosies uz Ibisu, lai cīnītos par iespēju būt zīmola „Martini” reklāmas zvaigznei. Pasākumu apmeklēja arī daudzi sabiedrībā pazīstami cilvēki.
Pasākuma vadītājs Andris Bulis veiksmīgi parūpējās par viesu labsajūtu un lielisko garastāvokli, stāstot jokus un aicinot cienāties ar kokteiļiem. Divreiz nebija jāsaka – gan pats Bulis malkoja „Martini”, gan daudzi citi, piemēram, dziedātājas Kristīna Zaharova, Samanta Tīna un Diāna Pīrāgs.
Kamēr Latvijā pazīstamās personas cits citu sveicināja un pārrunāja jaunumus, grupa „Pieneņu vīns” rūpējās par harmoniskas atmosfēras radīšanu. Pēc „Pieneņu vīna” priekšnesuma pasākuma organizētāji bija sagatavojuši loteriju, kurā bija iespējams laimēt dzērienu „Martini”. Starp laimīgajiem vinnētājiem bija arī Aleksandra Kurusova. Izlozējot loterijas uzvarētājus, Andris Bulis bija apmulsis no sieviešu daudzuma sev apkārt un nebeidza tīksmināties, ka starp „Martini” dzērienu ieguvējiem ir tik daudz daiļavu.
Pasākumam tuvojoties noslēgumam, tika paziņota „Martini Royal” Latvijas kastinga uzvarētāja, kura dosies uz starptautisko konkursu Ibisā, lai cīnītos par iespēju būt zīmola „Martini” reklāmas zvaigznei, kā arī iegūt balvas – 150 000 eiro, 12 Lubutēna apavu pārus un 12 atzītu dizaineru tērpus. No trīs finālistēm - dziedošās aktrises Vitas Baļčunaites, projektu vadītājas un divu dēlu māmiņa Viktorijas Ustinovas un Marinas Nečipasas - par laureāti kļuva uzņēmēja Marina Nečipasa (27) un ļāvās gavilēm visu atlikušo nakti.
Kopumā augustā uz Ibisu dosies 28 sievietes no 25 valstīm. Tur dāmas gandrīz nedēļu dzīvos krāšņā villā un ļausies dažādiem izaicinājumiem kameras priekšā, lai radītu iedvesmojošu videomateriālu par tēmu „Veiksme ir Tavā attieksmē!”. Septembra sakumā starptautisko finālistu video tiks nodoti „Facebook” lietotāju vērtējumam. Iepriekš „Martini” reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Štarlīze Terone, Nikolete Šeridana un Monika Beluči.