Cakas, rišas, volāni: jaunākās modes tendences heteroseksuālu vīriešu veļas plauktā. FOTO
Lai uzsvērtu, ka jaunā veļas līnija nav produkcija gejiem, ražotājs savās reklāmās izmanto tradicionālu pāri – vīrieti un sievieti gultā, turklāt lielas jautrības apdvestus.
Trakā pasaule
2013. gada 25. aprīlis, 05:14

Cakas, rišas, volāni: jaunākās modes tendences heteroseksuālu vīriešu veļas plauktā. FOTO

Jauns.lv

Maiga auduma rozā krāsas apakšveļa uzskatāma par sieviešu prerogatīvu. Taču vairs ne! Kāds Austrālijas veļas ražotājs laidis klajā mīlīgu veļas kolekciju speciāli vīriešiem. To pērk ne tikai geji, bet arī heteroseksuāli orientēti kungi.

Zīmols „HommeMystere” pats par sevi nav nekas jauns. Taču ražotāja nule prezentētā veļas kolekcija vīriešiem nudien ir jaunums! Tās sastāvā ir dažādas biksītes, bodiji un pat krūšturi, kas paredzēti vīriešu augumiem. „Mēs piedāvājam ērtu veļu vīriešiem. Vienalga, esat gejs vai hetero, tā būs ērta lietošanā un glīta pēc fasona,” informē ražotājs.

Nav noslēpums, ka daudziem kungiem ir liekais svars, kas gan katram vīrietim nogulsnējas dažādās ķermeņa vietās. Zīmols padomājis par visiem – gan par tiem, kuriem izveidojušās krūtis, gan par tiem, kuriem diskomfortu sagādā tauku nogulsnes auguma sānu daļā, - jaunās korsetītes ķermeni vizuāli „savāks”.

Šajā apakšveļas līnijā ietilpst arī šķietami sievišķīgas biksītes ar cakiņām, volāniem, rišām un mežģīnēm. Tās vairāk domātas brīžiem, kad vīriešcilvēks atkailinās.

„Mēs izmantojām ļoti maigu audumu, lai miesai tas būtu sevišķi tīkami. Nez kāpēc vīriešu veļai parasti izmanto kokvilnu vai sintētiku, bet zīds skaitās dāmu priekšrocība. Mēs izlabojām šo netaisnību,” saka uzņēmuma pārstāve.

Veļa tiek radīta Austrālijā, taču lielāko pircēju daļu veido ASV iedzīvotāji. Klientu pieprasījums būtiski palielinājās pēc tam, kad šomēnes Lasvegasā notika šīs veļas skate. Amerikāņi uzskata, ka ērtība ir otršķirīgs kritērijs, galvenā esot jautrība, ko dod izcakotās veļas valkāšana.

Lai uzsvērtu, ka jaunā veļas līnija nav produkcija gejiem, ražotājs savās reklāmās izmanto tradicionālu pāri – vīrieti un sievieti  gultā, turklāt lielas jautrības apdvestus.

Kasjauns.lv, Foto: HommeMystere publicitātes foto