
“Latvijas Pasts” prezentē jaunu vizuālo identitāti

VAS “Latvijas Pasts” atbilstoši stratēģiskajai virzībai prezentē jaunu e-vidi – mājaslapu un pašapkalpošanās vietni mans.pasts.lv privātpersonām, un paziņo par vizuālās identitātes maiņu.
Nacionālais pasta operators “Latvijas Pasts”, kas par kurjeru piegādēm, pakomātu un pasta sūtījumiem konkurē ar ārvalstu komersantiem, ir iepazīstinājis ar jauna dizaina un uzlabotas funkcionalitātes mājaslapu, kā arī ar pašapkalpošanās vietni iedzīvotājiem mans.pasts.lv. Jaunajā pašapkalpošanās vietnē pieejams plašāks pieejamo pakalpojumu klāsts vienuviet. Sūtījumu noformēšana ir ātrāka un ērtāka, jo ir ieviests lietotājam draudzīgāks un intuitīvāks vietnes dizains, kas piemērots lietošanai gan datorā, gan mobilajās ierīcēs, izmantojot jebkuru interneta pārlūku. Par visiem sūtījumiem var norēķināties tiešsaistē, lai bez kavēšanās to nodotu sev parocīgākajā veidā – pakomātā, pasta nodaļā, klientu centrā vai kurjeram.
Uzņēmums līdztekus klientu pieredzes uzlabojumiem e-vidē ir paziņojis arī par vienotu zīmola stratēģiju un vizuālās identitātes maiņu. Tas sasaistīs visus nacionālā pasta operatora pakalpojumus vienotā portfelī, jo vairākus gadus “Latvijas Pasts” kurjeru segmentā darbojās ar pakalpojumu zīmolu “Eksprespasts”.

“Jaunā zīmola solījums ir sadarbībā balstīta nākotnes attīstība ar augstvērtīgu klientu pieredzi gan e-komercijas, gan pasta pakalpojumu saņēmējiem,” izceļ “Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Ģirts Rudzītis.

Jaunajā nacionālā pasta operatora vizuālajā veidolā dzelteno krāsu aizstājusi rozā un zemes akcenta toņu palete, bet nemainīga – zilā pamatkrāsa. Uzņēmums turpmāk būs atpazīstams ar logo, kura nosaukumā ir saglabāts sugas vārds “Pasts”, ņemot vērā pamatvērtības un vēsturisko kontekstu.
“Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Ģirts Rudzītis skaidro, ka uzņēmuma darbības specifiku vairs neatspoguļo pirms vairāk nekā 20 gadiem izstrādātais zīmols: “Mēs ar katru dienu kļūstam modernāki un tuvāki iedzīvotājiem. Jaunumi ir likumsakarīga pēctecība visām aizsāktajām pārmaiņām, kā arī uzņēmuma atbilde uz mainīgajiem klientu paradumiem un konkurenci tirgū. Šajā laikā ir izveidots plašākais pakomātu tīkls Latvijā, atklāti jaunā koncepta klientu centri, attīstīti maksājumu pakalpojumi, mainīti iekšējie procesi, pilnveidoti digitālie risinājumi un sūtījumi piegādāti pat uz Antarktīdu.”
Tādējādi sauklis “Esam tuvu, sūtām tālu!” caurstrāvo uzņēmuma filozofiju, apliecinot, ka nav nesasniedzamu adresātu vai galamērķu jebkurā pasaules vietā. Par uzņēmuma zīmola centrālo elementu savukārt simboliski ir izvēlēts labo ziņu vēstnesis – putniņš.
Zīmola izstrādes process sastāvējis no vairākiem posmiem – esošā zīmola audita, vairākiem zīmola uztveres pētījumiem, jaunā zīmola stratēģijas, vizuālās identitātes un komunikācijas materiālu izstrādes. Izvēloties jaunā zīmola izstrādātāju, tika organizēts iepirkums un izraudzīts saimnieciski izdevīgākais radošās aģentūras “B40 Magic” piedāvājums. Jaunā zīmola ieviešana būs pakāpeniska, aptuveni divu gadu laikā.
Kas ir “Latvijas Pasts”
“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.
“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.