Biļešu Serviss mātes uzņēmums PLG turpina stratēģisku paplašināšanos un nostiprina līderpozīciju Centrāleiropā
foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

Biļešu Serviss mātes uzņēmums PLG turpina stratēģisku paplašināšanos un nostiprina līderpozīciju Centrāleiropā

Reklāmas projekts

Darbojoties zem Biļešu Serviss zīmola Latvijā, PLG turpina paplašināšanos Centrāleiropā. Sadarbībā ar meitas uzņēmumu no Čehijas GoOut, iegādāts Ticketstream – otrs lielākais biļešu tirdzniecības uzņēmumu Čehijā.

Pēc PLG valdes priekšsēdētāja Svena Nūtmana (Sven Nuutmann) teiktā, PLG tirgus daļa Čehijā tagad pieaugs līdz aptuveni 34%. "Mūsu mērķis ir apvienot biļešu tirdzniecības nozares tirgus līderus no dažādām valstīm vienā spēcīgā, starptautiskā tīklā, lai klientiem piedāvātu plašu un augstas kvalitātes pakalpojumu klāstu," norādīja Nūtmans, piebilstot, ka divu nozīmīgu Čehijas uzņēmumu apvienošana rada lieliskas iespējas šī mērķa sasniegšanai.

"Mūsu ambīcija ir kļūt par tirgus līderi visos tirgos, kur darbojamies, lai varētu piedāvāt pasākumu organizatoriem visefektīvāko biļešu pārdošanas kanālu. Mēs turpinām īstenot savu stratēģiju un gatavojamies vēl vairākiem darījumiem. Šim nolūkam mēs arī piesaistām jaunu kapitālu no ārvalstu tirgiem," piebilda PLG valdes priekšsēdētājs Svens Nūtmans.

Darījums tika noslēgts 26. marta rītā Prāgā. Šī apvienošanās nodrošina vadošo pozīciju Čehijas tirgū, ievieš uzlabotas digitālās funkcijas un piedāvā ērtu un lietotājam draudzīgu saskarni, kas pielāgota vietējo pasākumu organizatoru un sabiedrības vajadzībām. Uzņēmumu apņemšanās nodrošināt drošību, caurredzamību un efektivitāti joprojām ir prioritāte, vēl vairāk stiprinot uzticama un augstas kvalitātes biļešu tirdzniecības partnera statusu.

GoOut valdes priekšsēdētājs Lukašs Jandačs (Lukáš Jandač) uzsvēra, ka viņu vīzija ir apvienot vietējās zināšanas ar globālajām tehnoloģiskajām iespējām, ko piedāvā PLG, nodrošinot vislabāko servisu gan pasākumu organizatoriem, gan apmeklētājiem.

"Lukašs Jandačs ir lielisks partneris pēdējo divu gadu laikā, ar ko esam strādājuši kopīga mērķa sasniegšanai. Viņa apņēmība un redzējums ir palīdzējuši sasniegt ievērojamus rezultātus. Mūsu pirmais kopīgais ieguldījums, Ticketstream iegāde, ir tikai viens no piemēriem tam, cik veiksmīga ir mūsu sadarbība, un tas apliecina, ka kopā varam īstenot vēl lielākus projektus," sacīja Svens Nūtmans.

Ticketstream izpilddirektors Viktors Mastniks (Viktor Mastnik) piebilda, ka viņiem tagad ir lieliska iespēja izmantot PLG starptautisko pieredzi un augstākā līmeņa tehnoloģijas, vienlaikus sniedzot savu ieguldījumu vietējā tirgus vajadzību izpratnē. Īpaša uzmanība tiek pievērsta pakalpojumu drošībai.

SEB bankas valdes loceklis Pīps Jalakas (Peep Jalakas), kura banka līdzfinansēja darījumu, norādīja, ka starptautiskās sadarbības stiprināšana ir būtiska mūsdienu biznesa vidē. "PLG un GoOut partnerība ir lielisks piemērs tam, kā stratēģiskas sadarbības var palīdzēt vietējiem uzņēmumiem augt un sasniegt starptautisku konkurētspēju. Mēs ar prieku atbalstām tik ambiciozu projektu, kas veido stabilu pamatu Centrāleiropas biļešu tirdzniecības tirgus attīstībai, piedāvājot inovatīvus un modernus risinājumus, vienlaikus sekmējot Igaunijas biznesa kultūras paplašināšanos starptautiskajos tirgos," komentēja Jalakas.

PLG īpašnieki ir uzņēmējam Svenam Nūtmanam piederošais investīciju uzņēmums Angel Rose Capital un privātā kapitāla investīciju uzņēmums BaltCap. PLG ir starptautisks biļešu tirdzniecības uzņēmums, kas darbojas Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā un Polijā, un šogad atzīmē nozīmīgu sasniegumu – 28 gadus veiksmīgas darbības. PLG ir vadošā biļešu tirdzniecības platforma Baltijas valstīs un lielākais biļešu tirdzniecības operators Centrāleiropā.

PLG darbojas tirgū ar 80 miljoniem iedzīvotāju. Izsniegto biļešu apjoms ir pieaudzis līdz 15 miljoniem gadā, to kopējai vērtībai sasniedzot 300 miljonus eiro, un uzņēmuma vietnes gadā tiek apmeklēta 116 miljonus reižu. Šo sasniegumu pamatā ir 250 darbinieku spēcīga komanda, kas apliecina PLG apņemšanos nodrošināt izcilību un augstu klientu apmierinātību.