Piletilevi Group, kam pieder Biļešu Serviss, paplašinās Eiropā un pārtop par PLG
Piletilevi Group, kas radīja pirmo tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmu Igaunijā un šobrīd ir vadošā biļešu platforma Centrāleiropā, ar lepnumu paziņo par zīmola maiņu uz PLG starptautiskajos tirgos.
Zīmola maiņa iezīmē nozīmīgu soli uzņēmuma attīstībā, nostiprinot tā pozīcijas kā lielākajam biļešu tirdzniecības operatoram Centrāleiropā. Uzņēmums sākotnēji ieviesa pirmo tiešsaistes biļešu sistēmu Igaunijā, vēlāk paplašinājās uz Latviju un Lietuvu, kļūstot par tirgus līderi Baltijā. Šobrīd uzņēmums darbojas septiņās valstīs, tostarp Čehijā, Polijā, Slovākijā un Rumānijā. Jaunais nosaukums PLG, kas atvasināts no Piletilevi Group, saglabā saikni ar sākotnējo zīmolu, vienlaikus pieņemot starptautiskāku un neitrālāku tēlu.
Jaunais nosaukums PLG un sauklis “Moments That Matter” (“Mirkļi, kuriem ir nozīme”) atspoguļo uzņēmuma pamatvērtības: godīgumu, izcilību, inovācijas, efektivitāti un nozīmīgu saikņu veidošanu starp auditoriju un neaizmirstamiem piedzīvojumiem. Neatkarīgi no tā, vai tie ir mūzikas, teātra, sporta vai kultūras pasākumi, PLG ir apņēmies radīt mirkļus, kuriem ir nozīme ikviena dzīvē.
No vietējā inovatora līdz reģionālajam līderim
28 gadu laikā PLG ir transformējis biļešu pārdošanu par modernu un lietotājam draudzīgu pieredzi. Uzņēmums uzsāka pirmās tiešsaistes biļešu pārdošanas Igaunijā, piedāvājot biļetes uz Maikla Džeksona koncertu Tallinā 1997. gadā, kas kļuva par pamatu digitālām un starptautiskām inovācijām biļešu tirdzniecībā.
Svens Nūtmans (Sven Nuutmann), PLG valdes priekšsēdētājs, norādīja: “Izmantojot jaunākās tehnoloģijas un vietējos talantus, mēs vēlamies pārvarēt robežas un padarīt izklaidi pieejamu visiem. Gadu gaitā esam paplašinājuši savu darbību un tehnoloģijas, lai apkalpotu miljoniem klientu dažādos tirgos, nostiprinot savas pozīcijas kā reģionālais līderis Centrāleiropā. PLG zīmola maiņa simbolizē mūsu apņemšanos radīt nozīmīgus mirkļus auditorijām visā Eiropā un ārpus tās.”
PLG turpina uzlabot savas tehnoloģijas, paplašināt sadarbību un piedāvāt lietotājam draudzīgus biļešu risinājumus. Sauklis “Moments That Matter” uzsver grupas apņemšanos veidot kopīgus piedzīvojumus, kas satuvina cilvēkus.
Zīmola maiņa ietver arī jaunu logotipu un modernizētu vizuālo identitāti, kas atspoguļo spilgto, daudzveidīgo un iekļaujošo klātienes pasākumu garu. Klienti un sadarbības partneri var iepazīties ar jauno zīmolu un vīziju vietnē: www.plgmoments.com.
Paplašināšanās Centrāleiropā
Pagājušajā vasarā PLG uzsāka aktīvu paplašināšanos Centrāleiropā, iegādājoties kontrolpaketes Rumānijas uzņēmumā Bilete.ro, Čehijas vadošajā biļešu platformā GoOut.net, kā arī Polijas uzņēmumos kicket.com un biletomat.pl. Nesen grupa iegādājās arī Ticketing Nation s.r.l., ievērojamu spēlētāju Rumānijā, kas pārvalda platformas Entertix.ro un Myticket.ro.
Zīmola maiņas procesu vadīja Igaunijas vadošā dizaina aģentūra Velvet. Janno Siimars (Janno Siimar), Velvet dizaina direktors, raksturoja partnerību: “Šī sadarbība ir apliecinājums ilgtermiņa partnerattiecību spēkam. Gadu gaitā mēs esam ieguvuši dziļu izpratni par PLG biznesa dinamiku un biļešu pārdošanas nozares specifiku. Šīs zināšanas ļāva mums izveidot zīmolu, kas pārstāv gan šodienas starptautisko PLG, gan daudz lielāku globālo uzņēmumu, kāds tas plāno kļūt. Jaunā identitāte ir kā labi pielāgots uzvalks – elegants un ērts, pievilcīgs, bet ne uzbāzīgs. Vizuālajā tēlā raksts simbolizē neaizmirstamus dzīves mirkļus, savukārt krāsu palete atspoguļo PLG enerģiju un inovācijas. Mēs neizgudrojām riteni no jauna, bet piešķīrām formu kaut kam, kas uzņēmumam jau ir raksturīgs – DNS, kas koncentrējas uz īpašu mirkļu radīšanu. Ir iedvesmojoši redzēt Igaunijas uzņēmumu, kas pārliecinoši ieņem savu vietu starp pasaules labākajiem tehnoloģiju un izklaides uzņēmumiem. PLG ceļojums nebūt nav beidzies, taču tā virziens ir skaidrs un ambīcijas - augstas. Mēs lepojamies, ka esam daļa no šī stāsta.”
PLG, ko pārvalda uzņēmēja Svena Nūtmana investīciju uzņēmums Angel Rose Capital un Baltijas lielākais privātā kapitāla investīciju uzņēmums BaltCap, ir starptautisks biļešu tirdzniecības uzņēmums, kas darbojas Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Rumānijā, Čehijā, Slovākijā un Polijā.
Darbojoties 79 miljonu cilvēku plašā tirgū, PLG nodrošina 16 miljonus biļešu pārdošanas gadā ar kopējo vērtību 310 miljoni eiro. Uzņēmuma vietnes piesaista 116 miljonus apmeklējumu gadā, apliecinot platformas popularitāti un sistēmas ērto lietošanu. Šos panākumus nodrošina spēcīga 250 darbinieku komanda.