Pēc rekonstrukcijas atver paplašināto Sinsay veikalu t/c Origo
Paplašinot piedāvājumu, tirdzniecības centrā “Origo” pēc veikala rekonstrukcijas atvērts demokrātisko cenu zīmola veikals “Sinsay”. Tas iekarojis pircēju sirdis ne tikai ar modernām apģērbu un apavu kolekcijām visai ģimenei, bet arī ar gaumīgo mājlietu sortimentu. Jaunatvērtajā veikalā būs pieejams vēl plašāks mājlietu preču piedāvājums, tādējādi dažādojot t/c “Origo” interjera preču sortimentu un papildinot ikdienas preču piedāvājumu.
“Saskaņā ar “Kantar” tirgus pētījumiem t/c “Origo” apmeklētāji augstu novērtē mūsu plašo piedāvājumu un ērto atrašanās vietu. Tie ir kritēriji, kāpēc apmeklētāji biežāk izvēlas tieši “Origo” – jau otro gadu pēc kārtas esam apmeklētākais iepirkšanās centrs šajā apkaimē. Mēs aktīvi sekojam līdzi aktuālajām nozares tendencēm un apmeklētāju paradumiem, lai nodrošinātu daudzveidīgu ikdienas preču un pakalpojumu piedāvājumu. Augstu novērtējam to, ka t/c “Origo” arvien biežāk izvēlas starptautiski atzīti ārvalstu zīmoli, tostarp “Sinsay”, kuru produktu kvalitātes un demokrātisku cenu dēļ iecienījuši arī Latvijas iedzīvotāji,” skaidro uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.
Pēc veikala rekonstrukcijas T/C "Origo"atvērts demokrātisko cenu zīmola veikals “Sinsay”
“Kantar” pētījuma dalībnieki augstu novērtējuši t/c “Origo” nomnieku piedāvāto pamata kategoriju sortimenta daudzveidību, kas apmeklētājiem nodrošina iespēju vienuviet ērti saņemt visu ikdienā nepieciešamo. Papildus tam pētījuma dalībnieki uzteic, ka t/c “Origo” nodrošina ērtu vides pieejamību un piekļūšanu gan ar sabiedrisko, gan privāto transportu.
Vienoti ilgtspējas risinājumu īstenošanā
T/c “Origo” mērķtiecīgi attīstās kā mūsdienīgs, ilgtspējīgs un moderns iepirkšanās centrs, kas ir ērti pieejams un veiksmīgi iekļaujas pilsētvidē. Saskaņā ar ilgtspējīgas attīstības stratēģiju, t/c “Origo” savā ikdienas pamatdarbībā ietver virkni pasākumu videi draudzīgu darbības procesu efektivitātes veicināšanai un ietekmes uz apkārtējo vidi mazināšanai. To augstu novērtējuši arī “Kantar” pētījuma dalībnieki, norādot, ka t/c “Origo” zīmols uzņemas atbildību par savu ietekmi uz vidi, sociālo un ekonomikas jomu.
Arī jaunatvērtais “Sinsay” zīmols ievēro ilgtspējīgas attīstības principus un aprīko veikalus ar energoefektīvu tehnisko bāzi, gaismām un progresīvām telemetrijas sistēmām, kas ļauj uzraudzīt regulāru enerģijas un ūdens patēriņu. Papildus tam uzņēmums īsteno enerģijas taupības programmu, detalizēti analizējot elektroenerģijas patēriņu un ieviešot dažādus taupības risinājumus, piemēram, automātisku apgaismojuma un gaisa temperatūras samazināšanu telpās, kad tajās neuzturas cilvēki.
Apmeklētākais tirdzniecības centrs Rīgas sirdī
Tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no plašākajiem un modernākajiem iepirkšanās centriem pašā Rīgas sirdī, ko pērn apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni Rīgas iedzīvotāju un viesu. Pateicoties ērtai un pieejamai atrašanās vietai, kā arī pārdomātai nomnieku izvēlei, t/c “Origo” nodrošina daudzpusīgu veikalu un pakalpojumu piedāvājumu, kas tiek nemitīgi papildināts.
Šogad nozīmīgs papildinājums pakalpojumu segmentā ir jaunākā “Rīgas satiksmes” klientu centra atklāšana. Tāpat šogad paplašināts ēdināšanas piedāvājums ar Āzijas virtuves restorānu “Ginger” un Baltijā lielāko “Caffeine” kafejnīcu, bet gatavās maltītes steidzīgajiem ērti iegādāties vietējā zīmola “Virši” koncepta veikalā. Savukārt ārvalstu saldumus var baudīt no “Candy Pop” plašā piedāvājuma. Nesen t/c “Origo” tika atvērts arī jaunākais “Puma Factory Outlet” sporta preču un inventāra veikals. Savukārt modernas un stilīgas mājlietas var atrast interjera un dizaina preču veikalā “Home&You”.
T/C “Origo” jaunākie nomnieki
Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs iecienītu vietējo un starptautisko zīmolu kopums, kā arī bagātīgs kafejnīcu un restorānu piedāvājums daudzveidīgai dzīves svinēšanai. Tas ir ērti pieejams gan tiem, kuri uz pilsētu dodas ar sabiedrisko transportu, gan tiem, kuri pārvietojas ar privāto automašīnu (tostarp elektroauto) vai velosipēdu. Pircēji var novietojot auto pazemes autostāvvietā pirmo stundu bez maksas, t/c “Origo” informācijas centrā uzrādot tās dienas pirkuma čeku par jebkuru summu un pretī saņemot bezmaksas autostāvvietas kuponu.
Par t/c “Origo”
2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.
Plašāka informācija: www.origo.lv.