FOTO: Ieguldot 400 000 eiro, t/c “Origo” atvērts jaunākais “PUMA Factory Outlet”
foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

FOTO: Ieguldot 400 000 eiro, t/c “Origo” atvērts jaunākais “PUMA Factory Outlet”

Reklāmas projekts

Multifunkcionālais tirdzniecības centrs “Origo” ir apmeklētākais tirdzniecības centrs pašā Rīgas centrā, nodrošinot daudzveidīgu veikalu un ikdienas pakalpojumu klāstu. Atklājot jaunāko “Puma Factory Outlet” koncepta veikalu Rīgā, būtiski paplašināts t/c “Origo” sporta un aktīvā dzīvesveida preču piedāvājums tirdzniecības centra apmeklētājiem. Tas piedāvā augstas kvalitātes sporta apģērbu, apavus un aksesuārus, kā arī preces brīvā laika aktivitātēm par pieejamām un izdevīgām cenām. Kopējās investīcijas jaunākā “Puma Factory Outlet” veikala izveidošanā ir 400 000 eiro.

“Mēs aktīvi sekojam līdzi aktuālajām nozares tendencēm un apmeklētāju paradumiem, lai nodrošinātu daudzveidīgu ikdienas preču un pakalpojumu piedāvājumu pašā Rīgas sirdī. Tirdzniecības centrs “Origo” ir apmeklētākais iepirkšanās centrs Rīgas centrā, ko iecienījusi gan paši rīdzinieki, gan pilsētas viesi. Tāpēc rūpēs par apmeklētāju ērtībām domājam par  daudzveidīgu pakalpojumu pieejamību, kas ietver gan iepirkšanos, gan ikdienā nepieciešamo  pakalpojumu un ēdināšanas piedāvājumu ar mērķi nodrošināt patīkamu un ērtu iepirkšanās pieredzi. Mēs augstu novērtējam to, ka tirdzniecības centru “Origo” izvēlas gan starptautiski atzīti ārvalstu zīmoli, gan vadošie Latvijas uzņēmumi,” skaidro uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

“Esam priecīgi atvērt jaunāko “Puma Factory Outlet” tirdzniecības centrā “Origo”, kura pamatā ir visjaunākā PUMA zīmola dizaina koncepcija. Tas būs jau ceturtais “Puma Factory Outlet” zīmola veikals Rīgā, kur plānojam piedāvāt plašu zīmola produktu klāstu par labāko cenu tirgū, ikdienā nodrošinot vismaz 30% atlaidi no parastās tirgus cenas,” norāda uzņēmuma “Lifestyle Trade” izpilddirektors Šarūnas Kulvietis.

Puma Factory Outlet

Ērtākai iepirkšanās pieredzei paplašināts t/c “Origo” veikalu un pakalpojumu klāsts

Tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no plašākajiem un modernākajiem iepirkšanās centriem pašā Rīgas sirdī, ko pērn apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni Rīgas iedzīvotāju un viesu. Pateicoties ērtai un pieejamai atrašanās vietai, kā arī pārdomātai nomnieku izvēlei, t/c “Origo” nodrošina daudzpusīgu veikalu un pakalpojumu piedāvājumu, kas tiek nemitīgi papildināts. Pircējiem tādējādi tiek nodrošināta daudzveidīga un ērta iepirkšanās pieredze.

Jūlijā t/c “Origo” tika atvērts Latvijā jau popularitāti guvušais ārvalstu saldumu veikals “Candy Pop”, kurā ikvienam iespējams iegādāties plašu saldumu, dzērienu un uzkodu klāstu no vadošajiem ASV, Āzijas reģiona, Meksikas un citu pasaules valstu ražotājiem.  

Candy Pop

Pircēju ērtībai lokāciju uz 2.stāva telpām mainījis “Duni” zīmola veikals, kur apmeklētajiem ir iespēja sarūpēt dažādas interjera preces, dekorus un aksesuārus gan ikdienai, gan svētku svinēšanai.

Duni

Rūpēs par daudzveidīgu ēdināšanas piedāvājumu, t/c “Origo” piedāvā ieturēt maltīti 17 dažādos restorānos un kafejnīcas. Jaunākie no tiem ir Āzijas virtuves restorāns “Ginger” un  Baltijā lielākā “Caffeine” kafejnīca, ka pavisam nesen papildināja t/c/ “Origo” piedāvājumu, nodrošinot plašas izvēles iespējas gan īsteniem kafijas baudītājiem, gan eksotisku garšu cienītājiem.

Paplašinot dizaina un interjera preču segmentu, šī gada pavasarī t/c “Origo” atklāts viens no starptautiski vadošajiem interjera un dizaina zīmoliem “Home&You”, kas pārstāvēts vairāk nekā 160 pasaules valstīs. “Home&You” ir plašākais mājlietu un interjera dekoru preču veikals pašā Rīgas sirdī, kas apvieno mūsdienīgu dizainu un funkcionalitāti, piedāvājot modernus un stilīgus risinājumus, tostarp, neaizmirstamas dāvanas jebkuriem  dzīves svētkiem.

Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs klāsts starptautisko zīmolu un arī iecienītu vietējo uzņēmumu piedāvājums. Pavisam nesen t/c “Origo” atvērts arī jaunākais Latvijas zīmola “Virši” jaunā koncepta veikals, nodrošinot ērtu un mūsdienīgu iepirkšanos steidzīgajiem galvaspilsētas iedzīvotājiem un viesiem ārpus ierastās degvielas uzpildes staciju vides.

Savukārt tie rīdzinieki un pilsētas viesi, kas ikdienā pārvietojas ar sabiedrisko transportu, augstu novērtē to, ka maija sākumā t/c “Origo” telpās durvis vēra jaunākais “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrs. Tā atrašanās vieta pašā Rīgas sirdī ir ērti pieejama ikvienam, kas ikdienā izvēlas pārvietoties ar sabiedrisko transportu.

T/c “Origo” ir ērti pieejams gan tiem, kuri uz pilsētu dodas ar sabiedrisko transportu, gan tiem, kuri pārvietojas ar privāto automašīnu (tostarp elektroauto) vai velosipēdu. Pircēji var novietojot auto pazemes autostāvvietā pirmo stundu bez maksas, t/c “Origo” informācijas centrā uzrādot tās dienas pirkuma čeku par jebkuru summu un pretī saņemot bezmaksas autostāvvietas kuponu.

T/C Origo

Par t/c “Origo”

2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.

Plašāka informācija: www.origo.lv.