T/c „Dole” – ar nākotnē vērstu skatu un piedāvājumu katrai dienai
Bizness un ekonomika

T/c „Dole” - ar nākotnē vērstu skatu un piedāvājumu katrai dienai

Reklāmas projekts

T/c „Dole”, kas savu atvēršanu piedzīvoja 1997. gadā, ir pirmais tirdzniecības centrs Latvijā, kas tika veidots atbilstoši Rietumu standartiem. Tas vēra durvis ar pirmo „Rimi” veikalu Latvijā, pēc tam piedzīvojot dažādas pārvērtības, taču saglabājot stabilu apmeklētāju skaitu. Pašreizējie tirdzniecības centra īpašnieki „Hili Properties”, kuri iegādājās t/c “Dole” 2018. gadā, un viņu ciešā pārliecība par „Doles” potenciālu ļāva izstrādāt investīciju plānu centra modernizācijai, lai piedāvātu jaunu un īpašu pieredzi klientiem.

„Skaidrs, ka centrs ir ar vēsturi, investīcijas ir milzīgas, un jāņem vērā arī visas izmaiņas, kas notiek pilsētā – tiek būvēti jauni tirdzniecības centri, esošie paplašināti. Bet var teikt, ka „Dole” pārbaudes laikus ir izturējusi un guvusi stabilus rezultātus. Mēs esam kompakts, pārskatāms, lokāls tirdzniecības centrs, kas piedāvā saviem pircējiem visaptverošu ikdienas preču un pakalpojumu klāstu visai ģimenei,” uzsver tirdzniecības centra vadītāja Liene Karpova.

Patlaban „Dolē” darbojas vairāk nekā 40 veikalu un pakalpojumu sniedzēju, piedāvājot visu ikdienai nepieciešamo – no pārtikas, atslēgu izgatavošanas un apģērbiem līdz pat ģimenes ārstam un ķirurga konsultācijām tirdzniecības centrā atvērtajā „VCA poliklīnikā Dole”.

Pirmās mūsdienīgas pārmaiņas ir skārušas tieši tirdzniecības centra otro stāvu – notikuši interjera atjaunošanas darbi, dzesēšanas un ventilācijas iekārtas nomainītas uz jaunām un energoefektīvākām. Šīs investīcijas ir gan palielinājušas īpašuma kvalitāti, gan piesaista jaunus nomniekus.

„„Veselības centru apvienība” noticēja „Doles” potenciālam, un tā sākās mūsu pārmaiņas – ienākot medicīnas centram, kas patlaban aizņem gandrīz 1000 kvadrātmetru platību. „VCA poliklīnika Dole” apmeklētāji ļoti pozitīvi novērtē medicīnas iestādes atrašanos t/c „Dole”, un tas ir labi apmeklēts gan plaši pieejamo speciālistu un sniegto pakalpojumu klāsta, gan papildu ērtību un piedāvājumu dēļ, ko sniedz tirdzniecības centrs,” stāsta Liene Karpova.

Kopumā tirdzniecības centra trīs stāvi aizņem 16 tūkstošus kvadrātmetru, no kuriem pirms rekonstrukcijas nomājamā platība bija tikai aptuveni puse – pārējo aizņēma palīgtelpas un gaiteņi. Tagad arī šīs telpas tiek sakārtotas, ļaujot paplašināt mazumtirdzniecības platību.

Patlaban tiek atjaunots arī „Doles” terases segums uz Maskavas ielas pusi, kur nākotnē darbosies gan jau esošā kafejnīca, gan, iespējams, vēl papildus arī kāds restorāns vai beķereja. Tāpat plānots paplašināt autostāvvietu, jo līdz ar trešā stāva attīstību plānots arī būtisks tirdzniecības centra apmeklētāju skaita pieaugums.

 „Doles” īpašnieki atbalsta ilgtspējīgas uzņēmējdarbības veidošanu, tādēļ uz tirdzniecības centra jumta izvietoti saules paneļi, kuru darbība nodrošina vismaz 12 % no kopējā ēkas elektroenerģijas patēriņa. Vēl svarīgi atzīmēt, ka uzņēmums „Hili Properties” darbojas sociāli atbildīgi un kā savu misiju uztver atbalsta sniegšanu sabiedrībai, līdzcilvēkiem un kopienai, kurā norit tā uzņēmējdarbība. Tādēļ, apzinoties Latgales priekšpilsētas iedzīvotāju un arī tālāk dzīvojošo vajadzības, „Dolē” atvērta Bērnu un pusaudžu resursu centra filiāle, kura darbībai uzņēmums nodrošina visu nepieciešamo.

“Esam gandarīti sniegt savu ieguldījumu, nodrošinot papildu labiekārtotas telpas Bērnu un pusaudžu resursu centra filiālei „Dolē”. Jaunā filiāle nodrošina pakalpojumu pieejamību ne tikai Latgales priekšpilsētas iemītniekiem, bet arī tuvāko pilsētu, kā piemēram, Salaspils, Ikšķile un Ogre, iedzīvotājiem,” šādu izvēli pamato „Hili Properties” rīkotājdirektors Džordžs Kakouras (George Kakouras).

Par īpašnieku

Nekustamo īpašumu investīciju uzņēmumam „Hili Properties” pieder un tas pārvalda stratēģiskus komercīpašumus vairākās Eiropas valstīs, tostarp Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Maltā un Rumānijā. Tās portfeli veido biznesa centri, tirdzniecības centri, veselības aprūpes iestāde, rūpnieciskās ražošanas ēka un īpašumi, kuros atrodas „McDonald’s” restorāni. Uzņēmuma pašreizējā portfeļa vērtība ir 236 miljoni eiro, un Latvijā tajā ietilpst arī tirdzniecības centrs „Minska”, kam patlaban tiek izstrādāta nākotnes vīzija, tirdzniecības centrs „Stirnas centrs”, kā arī vēl citas ēkas.

 „Hili Properties” ir „Hili Ventures” starptautisks nekustamo īpašumu investīciju meitasuzņēmums un ietilpst grupā, kas nodarbojas ar ēdināšanas pakalpojumiem un mazumtirdzniecību, nekustamo īpašumu pārvaldību, viesmīlības un kuģošanas nozari, kā arī inženierzinātnēm un tehnoloģijām 11 valstīs Eiropā un Ziemeļāfrikā, nodarbinot 11 000 cilvēku lielu komandu. „Hili Ventures” galvenā mītne atrodas Maltā, un tā savas grupas uzņēmumus nepārtraukti attīsta, veicinot izaugsmi konkrētās nozarēs un tirgos.

„Hili Ventures” ir tādu atpazīstamu zīmolu kā „Apple”, „iRiparo”, „Konecranes”, „McDonald’s”, „Microsoft”, „NCR”, „Six Senses” un daudzu citu uzņēmumu partneris.

 Reklāmas raksts sadarbībā ar T/c „Dole".