Apvienotā mediju aģentūra "EssenceMediacom" piedāvās pasaules līmeņa integrētus mediju risinājumus un jaunas iespējas nozarei
Apvienošanās rezultātā 31.janvārī savu dzimšanas dienu piedzīvoja jauna komunikācijas aģentūra "EssenceMediacom", kas visā pasaulē apvienos divus pieredzes bagātus uzņēmumus - mediju aģentūru "MediaCom", kura jau teju 20 gadus ir pārstāvēta arī Latvijā, un starptautiski atpazīstamo digitālo aģentūru "Essence". Aģentūru pieredzes saplūšana būs būtisks papildinājums pasaules un Latvijas mārketinga videi. Jaunie rīki sniegs padziļinātus datus par uzņēmumiem interesējošām auditorijām un to paradumiem, ļaus precīzāk plānot mārketinga kampaņu realizācijas stratēģijas, kā arī padziļināti analizēt datus par kampaņu ietekmi uz CO2 emisijām un vidi.
Globāli "EssenceMediacom" pulcē labākos nozares profesionāļus visā pasaulē - 120 birojos visā pasaulē darbojas 10 000 cilvēku. Abu aģentūru apvienošanās sniegs ieguldījumu arī Latvijas komunikācijas nozarē, izmantojot jaunas analītiskās programmas, palīdzot pašmāju uzņēmumiem izprast mūsdienu mārketinga paradoksus. Pieeja šiem rīkiem palīdzēs zīmoliem ne tikai augt, bet arī iegūt padziļinātu analīzi un diagnostiku par viņu mērķauditoriju un tās aizsniedzamību, apmierinot ikviena zīmola un mārketinga speciālista vajadzības. Klientiem tiks piedāvāti rīki četrās kategorijās: stratēģijai un plānošanai, radošumam, realizācijai un analīzei.
"Mūsdienu mārketinga vide ir ārkārtīgi dinamiska, apvienojot daudzus aspektus, kas uzņēmumu komunikācijas speciālistiem var apgrūtināt kampaņu plānošanu. Kā veiksmīgi integrēties mediju un sociālo tīklu vidē? Kā aizsniegt sev interesējošo auditoriju un sasniegt vēlamos rezultātus? Mūsu nākotnes mērķis ir palīdzēt klientiem attīstīties, izmantojot mūsdienu tehnoloģijas un to sniegtās inovācijas. Jau no paša sākuma klientiem piedāvāsim unikālus datus, ļaujot ieskatīties dažādu nozaru aizkulisēs. Šie dati apvienojumā ar inovatīvām mediju idejām un plānošanas sistēmām ļaus savlaicīgi paredzēs kampaņu rezultātus un pieņemt lēmumus par veiksmīgāko investīciju modeli. Tāpat mums pieejamie rīki ļaus sekot uzņēmumu ilgtspējīgai attīstībai, ko par prioritāti šobrīd izvirzījuši daudzi Eiropas un pasaules lielākie zīmoli," norāda "Mediacom Latvija" vadītājs Normunds Roziņš.
Mūsdienās ilgtspējīga uzņēmuma politika vairs nav tikai jēdziens, bet gan proaktīva rīcība. Tas iekļauj ne tikai atbildīgu resursu izmantošanu birojos vai notikumos, bet arī atbildīgu komunikācijas aktivitāšu plānošanu. "EssenceMediacom" zīmoliem piedāvās unikālu rīku "Impact+", kas pavērs iespējas analizēt mediju kampaņu izraisītās CO2 emisijas daudzumu. Tādējādi zīmoli varēs novērtēt kampaņas iespaidu uz vidi, ilgtermiņā piemeklējot ekoloģiskākus un ilgtspējīgākus risinājumus.
Mediju aģentūra "MediaCom" Latvijā darbojas jau kopš 2003.gada un šajā laikā tā ir izaugusi par vienu no vadošajām mediju aģentūrām Latvijā, spējot nodrošināt pilnu servisu medijos - digitālajos kanālos, TV, radio, vides reklāmās u.c. Šajos gados aģentūra sadarbojusies ar tādiem klientiem kā "Rimi", "Procter & Gamble", "The Coca Cola Company", "Euronics" un daudziem citiem. Vairākiem aģentūras klientiem vides un ilgtspējības virziens jau ir bijusi kā viena no prioritātēm, par ko liecina arī aģentūras klientu ierindošanās starp Baltijas zaļākajiem zīmoliem pagājušā gada Baltijas zīmolu topā.
Divu aģentūru globālais apvienošanas process ilga gandrīz gadu, uzsvaru liekot uz tehnoloģijām un cilvēkiem: "Šis process norisinājās deviņus mēnešus un es ļoti priecājos redzēt, ka mūsu ambīcijas apvienot "Essence" un "MediaCom" beidzot kļūst par realitāti. Mūsu revolucionārās aģentūras pamatā būs mūsu cilvēki, un mēs nelokāmi apņemsimies nodrošināt nepārtrauktas pilnveidošanās vidi, lai viņi varētu augt un būt vislabākie. Es nešaubos, ka kopā ar analītiku, datiem un tehnoloģijām mēs kopā ar mūsu klientiem sasniegsim daudz," apgalvo "EssenceMediacom" globālais izpilddirektors Niks Lovsons.
"EssenceMediacom" apvieno "Essence" performanci, datus, analītiku un radošās tehnoloģijas DNS ar "MediaCom" mērogotu daudz kanālu auditorijas plānošanu un stratēģisko mediju pieredzi. Aģentūras klientu portfelī atrodas tādi zīmoli kā "Google", "Procter & Gamble", "The Coca-Cola Company", "Bayer", "Adidas" un daudzi citi starptautiski uzņēmumi, kas sastāda kopējo apgrozījumu vairāk nekā 21 miljarda ASV dolāru apmērā.