Reklāmistu spicē joprojām Gatis Mūrnieks un Stendzenieks. Sadalītas "ADwards" balvas. FOTO
Desmitā radošās izcilības festivāla "ADwards" galveno balvu - "Grand Prix" - šovakar saņēma Gatis Mūrnieks un aģentūra "CUBE" par Latvijas Nacionālās bibliotēkas (LNB) kampaņu "Pass the Scissors, Please!".
Kategorijas "Integrētās kampaņas" apakškategorijā "Komercreklāma" zeltu saņēma aģentūra "!MOOZ" par "Bite Latvija" kampaņu "Neglīte.lv".
Kategorijas "Film&Radio" apakškategorijā "TV reklāma" komercrekāmu sadaļā zeltu saņēma aģentūra "TBWA\Latvija" par "Lattelecom" reklāmu "Starp pasaulē labākajiem"; sudrabu - aģentūra "Not Perfect I Y&R Riga" par reklāmu "Tele2/Zelta Zivtiņa. Mežonīgs zirgs" -, tāpat šī pati aģentūra saņēma sudrabu par "Velcom" kampaņu "Velcom. Ķieģelis". Sudrabu šajā kategorijā saņēma arī Roberts Kuļenko par reklāmu "Just5 - Blaster".
"Film&Radio" apakškategorijā "Tiešsaistes (online) video" zeltu saņēma aģentūra "Not Perfect I Y&R Riga" par video Tele2/Zelta Zivtiņa. Mežonīgs zirgs"; apakškategorijā "Video grafiskie risinājumi (Film craft)" sudrabu saņēma "Not Perfect I Y&R Riga" par veidoto "Satta Festival. Imidža TVC".
"Film&Radio" apakškategorijā "Radio reklāma" sadaļā "Komercreklāma" sudrabu saņēma aģentūra "DDB Latvija" par "Baltai" veidoto reklāmu "D(rāma) Radio".
Kategorijas "Interaktīvie un digitālie risinājumi" apakškategorijā "Interaktīvās kampaņas" zeltu saņēma Gatis Mūrnieks un aģentūra "CUBE" par LNB kampaņu "Pass the Scissors, Please!". Zeltu ieguva arī Voldemārs Dūdums par žurnāla "Ir" kampaņu "Pilna bilde". Savukārt sudrabu saņēma aģentūra "Guilty" par "LiveRiga" kampaņu "Riga Celebrity Couch".
"Interaktīvie un digitālie risinājumi" apakškategorijā "Tīmekļa lapas (Web pages)/ mikrolapas" zeltu saņēma aģentūra "Wrong" par "Kaspersky Lab" kampaņu "One Dollar Lesson". Apakškategorijā "Citi digitālie risinājumi (craft)" zeltu saņēma Gatis Mūrnieks un aģentūra "CUBE" par LNB kampaņu "Pass the Scissors, Please!". Apakškategorijā "Mobilie risinājumi (craft)" zeltu saņēma aģentūra "Overly" par žurnāla "Ir" risinājumu "Pilna bilde". Apakškategorijā "Animācija" zeltu saņēma aģentūra "Wrong" par "Kaspersky Lab" kampaņu "One Dollar Lesson".
Kategroijas "Printart un Dizians" apakškategorijā "Grafikas dizains" sudrabu saņēma Zane Homka par izstādes "Kidsroozoom Riga" bukletu. Apakškategorijā "Grāmatas, foto un mākslas katalogi" zeltu saņēma biedrība "Popper" par "Popper Nr.10 "Above the Ground"". Sudrabu saņēma Artis Briedis par SIA "Art Management" "Trakā dzīve". Sudrabu saņēma arī Vladimirs Svetlovs par "Rīga2014" darbu "Lietots". Apakškategorijā "Iepakojuma dizains" sadaļā "Komerciālais iepakojums" sudrabu saņēma "BlankBlank" ietinamie papīri.
Reklāmisti pulcējas radošās izcilības balvas pasniegšanā
Radošās izcilības festivāls "ADwards 2015" šogad norisinājās jau desmito gadu - no 23.februāra. To rīko "Latvian art director club" (LADC). ...
Apakškategorijā "Produktu dizains" zeltu saņēma SIA "Tu jau zini" par produktu "BrumBrum". Apakškategorijā "Vides, sabiedrisko un komerciālo telpu dizains, izstāžu stendu dizains un risinājumi" sudrabu saņēma Holgers Elers par Rīgas vēstures un kuģniecības muzeja darbu "Desmit lietu stāsti par cilvēku un varu".
Kategorijas "Vides reklāma" apakškategorijā "Vides mārketings (Ambient media) - radošs mediju pielietojums, inovatīvi mediju risinājumi" zeltu saņēma "Fine Young Urbanists" par "Miera ielas republikas" kampaņu "Mierīgi!".
Kategorijas "Zīmola stāsts" apakškategorijā "Jauna zīmola/produkta radīšana" sudrabu saņēma aģentūra "Panic" par "Panic Identity". Tāpat sudrabu saņēma uzņēmums "Jubka" par produktu "Jubka - mēbeles ar stāstu".
Kategorijas "Sabiedriskās attiecības" apakškategorijā "Korporatīvais PR" zeltu saņēma Gatis Mūrnieks un aģentūra "CUBE" par LNB kampaņu "Pass the Scissors, Please!".
Kategorijā "Pasākumi" sudrabu saņēma "Skudras metropole" ar "Kafejnīcu, kas transformējas". Tāpat sudrabu saņēma "Associates, Partners et Sons" par "Rīga2014" pasākumu "Blank Canvas".
Radošās izcilības festivāls "ADwards 2015" šogad norisinājās jau desmito gadu - no 23.februāra. To rīko "Latvian art director club" (LADC). Šī gada koncepts bija "nozare ar pieredzi".
LETA/Foto: Ieva Lūka/LETA