Pasaulē lielākais sporta zīmolu tirgotājs "Decathlon" apstiprina pirmā veikala atvēršanu Latvijā
Bizness un ekonomika
2020. gada 6. maijs, 14:03

Pasaulē lielākais sporta zīmolu tirgotājs "Decathlon" apstiprina pirmā veikala atvēršanu Latvijā

Jauns.lv

Līdz ar SĀGA dzīvesstila tirdzniecības centra atklāšanu rudenī Latvijā ienāks pasaulē lielākais sporta zīmolu tirgotājs Decathlon ar plašāko Baltijā veikalu. Decathlon būs daļa no jaunā tirdzniecības centra unikālā koncepta, kas paredz izveidot pirmo sporta klasteri Latvijā, apvienojot vienuviet plašāko sporta preču, fitnesa centru piedāvājumu un āra treniņu un atpūtas iespējas.

“Varam apstiprināt, ka šobrīd gatavojamies pirmā Decathlon veikala atvēršanai Latvijā šī gada rudenī. Latvijā pēdējo gadu laikā ir būtiski attīstījies sports, kļūstot par arvien nozīmīgāku iedzīvotāju dzīvesveida sastāvdaļa. Esam pārliecināti, ka mūsu plašais sortiments un unikālais pārdošanas koncepts spēs sekmēt vēl augstāku dzīves kvalitātes līmeni, ko rada sports un saturīgi pavadīts brīvais laiks. Decathlon ir daudzu pasaulē atzītu un iecienītu zīmolu radītājs.  Mūsu mērķis ir padarīt sportu pieejamu pēc iespējas vairāk cilvēkiem, pielāgojoties to sagatavotības līmenim, vietai, cenu līmenim un arī ērtai lietošanai. Mūsu produkti ir unikāli, un tos var izmēģināt uz vietas veikalā, kur klienti var izjust pārsteidzošu pieredzi,” norāda Decathlon Riga vadītājs Jordane Czapski.

“Jau mūsu SĀGA dzīvesstila tirdzniecības centra attīstīšanas pirmsākumos nolēmām to veidot atšķirīgu ierastajai modes lielveikalu praksei. Viens no projekta unikālajiem konceptiem paredz radīt sporta centru, kurā ikviens sporta entuziasts atrastu sev nepieciešamo – plašāko sporta inventāra un preču klāstu, sporta ekspertu konsultācijas un produkcijas testēšanas iespējas, sporta un fitnesa klubus, kā arī āra sporta un ūdens rekreācijas iespējas. Piemēram, speciāli Decathlon vajadzībām izveidosim āra basketbola laukumu, kas būs pieejams produkcijas testēšanai uz vietas un arī āra treniņiem un nelielām sacensībām,” informē SIA VPH Latvia direktors Juris Barkāns. 

“Tāda pasaules zīmola kā Decathlon darbības uzsākšana Latvijas tirgū ir pozitīvs signāls tirgus potenciālam. Tā ienākšana bija iespējama, pateicoties Colliers International starptautiskajam tīklam un kompānijas ilggadējai pieredzei jauno zīmolu piesaistīšanā un atbalstam jaunā tirgū. Veikals jaunajā tirdzniecības centrā aizņems 5250 kvadrātmetrus, un būs lielākais Baltijā. Tā plašais produkcijas klāsts aptvers vairāk nekā 70 sporta veidus, piedāvājot jaunākos un labākos risinājumus un attīstot kopumā sporta kultūru,” norāda Ēriks Bergmans, “Colliers Baltics” partneris.

SĀGA dzīvesstila tirdzniecības centrs būs vieta, kas apvienos iepirkšanos, atpūtu, sportu un biroju centru un koncentrēsies uz četriem galvenajiem segmentiem - mājlietām, precēm ikdienas vajadzībām, sportu un izklaidi. Blakus centram plānots izveidot dīķi ar labiekārtotu  zonu atpūtas baudīšanai, kas būs ne tikai unikāla šī projekta sastāvdaļa, bet arī jauna prakse Latvijas tirgum.

Līdz ar SĀGA projekta īstenošanu iesāksies jauns attīstības posms tirdzniecības centru segmentā ne tikai Latvijā, bet kopumā Baltijā. Ierasto centru attīstīšanas praksi nomainīs jaunākās paaudzes iepirkšanās centru koncepts, kurš tiek veiksmīgi attīstīts citviet Eiropā, tādējādi SĀGA projekts kļūs par paraugu tirdzniecības centru segmentā Baltijā.

Tirdzniecības centrs atradīsies uz Rīgas un Stopiņu novada robežas, blakus IKEA tirdzniecības centram. Jauno tirdzniecības centru plānots nodot ekspluatācijā šī gada rudenī. Tā kopējā platība būs 57 000 kvadrātmetri un plaša stāvvieta 2000 automašīnām.

Francijā izveidotajā Decathlon ķēdē ietilpst vairāk nekā 1400 veikalu 47 valstīs Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Āfrikā un Āzijā. Kopumā uzņēmumā tiek nodarbināti gandrīz 80 000 darbinieku.

SĀGA dzīvesstila tirdzniecības centra attīstītājs ir SIA VPH Latvia, kas attīsta un pārvalda pasaules mēroga komerciālos nekustamos īpašumus starptautiskiem un vietējiem nomniekiem Baltijas valstīs un Baltkrievijā. Uzņēmuma veiksmes pamatā ir pieeja “klients pirmajā vietā”, kas nozīmē, ka tā virzītājspēks ir nomnieki. Starp VPH attīstītajiem projektiem var minēt “Nordika Shopping Valley” un “Decathlon” ar atrašanās vietu blakus IKEA Viļņā. Līdz šim Latvijā tas ir īstenojis tirdzniecības centra “Mežciems” izveidi 2014. gadā, kuru pārvaldīja līdz 2017. gadam.