Tehniskie traucējumi "Swedbank" pakalpojumu darbībā novērsti
"Swedbank" sociālajos tīklos ziņo, ka visas tehniskās problēmas sakarā ar mobilās lietotnes, internetbankas darbību un karšu maksājumiem novērstas.
Atjaunota informācija par tehnisko situāciju - mobilā lietotne, internetbanka un karšu maksājumi atkal pieejami.
— Swedbank (@SwedbankLatvia) February 14, 2020
Jauns.lv iepriekš ziņoja, ka piektdien konstatēti traucējumi "Swedbank" elektroniskajos pakalpojumos, taču bankomātu darbībā traucējumu nebija.
"Šobrīd darbība atjaunota visos bankas pakalpojumos, tomēr bankas darbinieki turpinās informācijas tehnoloģiju sistēmu pastiprinātu uzraudzību. Pārējie bankas darbinieki atgriezušies pie darba ikdienas režīmā," informēja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.
"Šorīt novērojami traucējumi atsevišķos "Swedbank" pakalpojumos, tostarp daļa klientu var saskarties ar traucējumiem maksājumu karšu norēķinos. Neatliekamu norēķinu gadījumos "Swedbank" aicina izmantot bankomātu tīklu," teica Krops.
Viņš piebilda, ka nebija iespējams lietot internetbanku, izmantojot datoru, un daļēji darbojas mobilā lietotne.
Atvainojamies, šobrīd iespējami traucējumi norēķinos ar kartēm un internetbankā. Aicinām izmantot mobilo lietotni un Swedbank bankomātu tīklu. Kolēģi strādā pie risinājuma, ziņosim, tiklīdz atkal viss būs ierastajā kārtībā. pic.twitter.com/xOceSCmrzO
— Swedbank (@SwedbankLatvia) February 14, 2020
Pēc Kropa skaidrotā, tehniskās grūtības saistītas ar centrālo datu pārraides tīklu, un līdzīgi traucējumi novērojami arī citās valstīs.
Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.