foto: LETA
Tehniskie traucējumi "Swedbank" pakalpojumu darbībā novērsti
Bizness un ekonomika
2020. gada 14. februāris, 09:10

Tehniskie traucējumi "Swedbank" pakalpojumu darbībā novērsti

Jauns.lv / LETA

"Swedbank" sociālajos tīklos ziņo, ka visas tehniskās problēmas sakarā ar mobilās lietotnes, internetbankas darbību un karšu maksājumiem novērstas.

Jauns.lv iepriekš ziņoja, ka piektdien konstatēti traucējumi "Swedbank" elektroniskajos pakalpojumos, taču bankomātu darbībā traucējumu nebija.

"Šobrīd darbība atjaunota visos bankas pakalpojumos, tomēr bankas darbinieki turpinās informācijas tehnoloģiju sistēmu pastiprinātu uzraudzību. Pārējie bankas darbinieki atgriezušies pie darba ikdienas režīmā," informēja  bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

"Šorīt novērojami traucējumi atsevišķos "Swedbank" pakalpojumos, tostarp daļa klientu var saskarties ar traucējumiem maksājumu karšu norēķinos. Neatliekamu norēķinu gadījumos "Swedbank" aicina izmantot bankomātu tīklu," teica Krops.

Viņš piebilda, ka nebija iespējams lietot internetbanku, izmantojot datoru, un daļēji darbojas mobilā lietotne.

Pēc Kropa skaidrotā, tehniskās grūtības saistītas ar centrālo datu pārraides tīklu, un līdzīgi traucējumi novērojami arī citās valstīs. 

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.

Tēmas