"Bite" sola televīziju tavā telefonā
foto: Rojs Maizītis
„Bite Latvija” vadītājs Kaspars Buls: „Mēs drīz mobilajās ierīcēs piedāvāsim savu televīziju”.
Bizness un ekonomika

"Bite" sola televīziju tavā telefonā

Kasjauns.lv

Mobilo sakaru operators „Bite” pērn infrastruktūras attīstībā un servisa pilnveidošanā ieguldījis 11,8 miljonus eiro un sola arī turpmāk jaunus pakalpojumus un servisa uzlabojumus. Šovasar „Bite” Latvijas lielāko šoseju apkārtnes nodrošinās ar 4G pārklājumu un piedāvās televīziju mobilajās ierīcēs.

Pērn gada vidū „Bite” paaugstināja pakalpojumu cenu par 87 centiem, kas ļāvis būtiski uzlabot pakalpojumu kvalitāti un piedāvāt jaunu servisu. „Bite Latvija” vadītājs Kaspars Buls teica, ka cenas pieaugums esot „mazāk kā labs alus”, bet tas „Bites” klientiem devis kvalitatīvu servisu. Cena pieauguma dēļ no „Bites” aizgājuši 6000 klientu, un tas drīzāk vairāk esot bijis emocionāls lēmums uz cenas pieaugumu, nevis „naudas jautājums”. Savukārt pērn „Bite” piesaistījusi 10 000 klientu. Tas nozīmē, ka „Bite” ir augoša kompānija. Tagad tai esot ap 550 000 klientu visā Latvijā – gan veiksmīgi biznesmeņi, gan seniori. Starp citu, vecākajai „Bites” klientei ir 104 gadi.

„Bite Latvija” pērn strādāja ar 79,668 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,8% vairāk nekā gadu iepriekš (68,20 miljoni eiro), savukārt kompānijas peļņa pieauga par 30,6% un bija 8,645 miljoni eiro, informēja uzņēmuma vadītājs Buls.

„Bite” pērnā gada beigās strādāja 572 darbinieki, no tiem daļa Rīgas birojā, daļa - zvanu centros Saldū un Jelgavā, bet vēl daļa - 39 uzņēmuma klientu apkalpošanas centros. 2015. gada beigās uzņēmums nodarbināja tikai 456 darbiniekus, bet šobrīd viņu skaits jau ir pāri 600.

Kompānija pērn investēja 11,8 miljonus eiro infrastruktūras attīstīšanā un klientu apkalpošanā. Lauvas tiesa jeb 11,429 miljoni eiro no kopējām investīcijām tika novirzīti tīkla un tehnoloģiju attīstībai. Savukārt 0,371 miljoni eiro ieguldīti klientu servisa attīstībā.

„Pērn uz katru vienu eiro, ko nopelnījām no cenas paaugstinājuma, vēl deviņus eiro ieguldījām no „Bites” budžeta. Tā mēs droši varam apgalvot , ka katra desmitā daļa, ko pagājušajā gada uzbūvējām, radījām vai paveicām, bija iespējama, pateicoties finansēm, ko ieguvām no cena pieauguma,” teica Buls.

Šovasar „Bite” vēlas noklāt Latvijas šoseju apkārtnes ar 4G pārklājumu. Drīzumā „Bite” piedāvās unikālus piedāvājumus biznesa segmentiem. Kā norādīja Buls, uzņēmums vēlas piedāvāt labāko pašapkalpošanās servisu Latvijā. Uzņēmums arī grasās piedāvāt savu televīziju mobilajās ierīcēs. „Nav jautājums vai mums tā būs, jautājums ir - kad tā būs,” sacīja Buls, un norādīja, ka šogad paredzēts nākt klajā ar piedāvājumu.

„Kamēr citi zīmē un runā par 5G tīkliem, mēs jau pagājušā gadā noslēdzām līgumu ar „Huawei” par šī pakalpojuma ieviešanu,” norādīja „Bite” vadītājs. Uzņēmuma tehniķi kopā ar ķīniešu komunikācijas milža „Huawei” speciālistiem jau palaiduši 4,5G tīklu, kas esot mazs solītis 5G virzienā.

Tāpat pagājušā gada laikā Bite ir atjaunojusi 13 klientu apkalpošanas salonus, kas, kā saka uzņēmuma pārstāvji, ļauj klientiem labāk iepazīties ar uzņēmuma piedāvājumu un precēm. Šogad uzņēmums paredz atjaunot vēl vairākus salonus.

Šis ir tikai pirmais solis vērienīgajā vairāku gadu investīciju programmā. Līdz 2018. gadam infrastruktūras attīstībā „Bite” kopumā plāno ieguldīt 20 miljonus eiro. Šīs investīcijas ļaus pakāpenisku un mērķtiecīgi virzīties uz 5G tīkla ieviešanu.

foto: Rojs Maizītis
„Bite Latvija” mārketinga menedžere Diāna Šmite: „Mūsu mērķis ir pārspēt klientu vēlmes un gaidas”.
„Bite Latvija” mārketinga menedžere Diāna Šmite: „Mūsu mērķis ir pārspēt klientu vēlmes un gaidas”.

2016. gadā nogalē „Bite” tīklam pievienoja 80 4G+ bāzes stacijas un 176 4G bāzes stacijas, no kurām 25 ir uzbūvētas pilnīgi no jauna.