Eksperiments „2,5 promiles” pretendē uz „Golden Hammer” balvu
Bizness un ekonomika
2011. gada 10. jūnijā, 14:31

Eksperiments „2,5 promiles” pretendē uz „Golden Hammer” balvu

Jauns.lv

Atraktīvais eksperiments tests, kurš kopš decembra aktīvi klejo pa internetu, iespējams, būs viens no laureātiem 12. starptautiskā reklāmas festivāla „Golden Hammer” konkursā.

„Eksperiments 2,5 promiles” ir reklāmas aģentūru „Cube” veidotā kampaņa Latvijas Alkoholisko dzērienu ražotāju un izplatītāju asociācijai. Tajā 28 gadus vecais Aleksis, kurš narkologa uzraudzībā sasniedzis 2,5 promiļu reibumu, izpilda četrus testus. Arī katram skatītājam ir iespēja pašam pārbaudīt sevi un salīdzināt savas spējas ar Alekša veikumu. http://www.dzeratbildigi.lv/lv/eksperiments/

Festivālā „Golden Hammer” uz godalgotajā vietām pretendē deviņi darbi no Latvijas, pārstāvot dažādas kategorijas, un kopumā balvu pretendentu sarakstā iekļauti 133 darbi no 21 pasaules valsts - no Armēnijas, Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Čehijas, Igaunijas, Somijas, Vācijas, Ungārijas, Izraēlas, Kazahstānas, Lietuvas, Polijas, Rumānijas, Krievijas, Slovākijas, Spānijas, Ukrainas, Zviedrijas, Norvēģijas, Nīderlandes un Latvijas. Uzvarētājus paziņos šovakar.

Vēl no Latvijas uz balvām šogad pretendē „Mccann World Group” kampaņas basketbola klubam „VEF Rīga” ar nosaukumu „Ragana” un Ceļu satiksmes drošības direkcijai – „Neredzamais velosipēds”.

Finālā iekļuvuši arī „Euro RSCG Riga” ar kampaņu „Cēsu alum”, „Media House” ar kampaņām par veikala „Depo” integrāciju interneta spēlē „Ferma”, kas pretendē divās kategorijās, un sociālo spēli „Cik labi tavi draugi tevi pazīst?” klientam „Swedbank”. Uz godalgotajām vietām šogad pretendē žurnāls „Ir” par īso vēstījumu vietnē „Twitter” izveidoto kontu „Zīlītes”, kas kopumā finālam izvirzīta trijās kategorijās, un svecīšu pūšanas kampaņu, kā arī filmu studija „Tritone Studio” par grupai „Soundarcade” veidoto videoklipu dziesmai „Hunt Royal”.

Šogad kopumā iesniegts par aptuveni 11% vairāk darbu nekā pērn. Tāpat šogad pamainījušās arī populārākās kategorijas, kuru trijniekā pērn bija arī „Best of media”, bet tagad tās ir preses, televīzijas un interaktīvās.

Situācija reklāmas jomā mūsdienās mainās strauji. Aizvien vairāk ienāk interneta reklāmas un tuvākajā nākotnē strauji attīstīsies mobilo tehnoloģiju reklāmas kampaņu risinājumi, kurās reklāma sasniegs savus patērētājus caur mobilajiem tālruņiem. Vērojama interesanta tendence – strauji pieaugot interneta reklāmu apjomam, tām patērētais budžets palicis nemainīgs.

  Darbus varēja iesniegt deviņās kategorijās - televīzijas, preses, radio, vides reklāmu, interaktīvajā, mediju izmantojuma, mākslas, reklāmas kampaņu, kā arī tiešā mārketinga kategorijā.

Festivālu „Golden Hammer” kopš 1994.gada organizē Latvijas Reklāmas asociācija. 1999.gadā festivāls ieguvis un līdz šim saglabājis starptautisku mērogu.


Anda Leiškalne