Paplašina alus "Aldaris Pilzenes" līniju ar jaunu iepakojuma veidu
"Alus šķirni "Aldaris Pilzenes", kas novembrī ieguva zelta godalgu starptautiskajā konkursā "European Beer Star", turpmāk pildīs jauna dizaina divu litru pudelēs, kuras piegādās "Carlsberg Grupa".
"Carlsberg Grupa" jaunajās tehnoloģijās Baltijā ir investējusi aptuveni 420 000 latu, nodrošinot visām grupas Baltijas valstu kompānijām, arī "Aldarim", iespēju pildīt alu jaunajā iepakojumā," sacīja Fīrmanis.
Jaunā dizaina pudeles būs ērtākas lietošanai, taču patērētājiem šī alus šķirne joprojām būs pieejama arī 0,5 litru stikla iepakojumā un skārdenēs.
"Neraugoties uz to, ka Latvijā strauji attīstās skārdeņu segments, PET iepakojums arvien dominē vietējā alus tirgū. Tas, protams, alus darītājiem liek pievērst uzmanību šī iepakojuma veida attīstībai, jo nav noslēpums, ka alus kvalitāte ir atkarīga arī no iepakojuma kvalitātes," norādīja uzņēmuma galvenais aldaris Valdis Čunka.
Pērn tika pārdoti vairāk nekā seši miljoni litru "Aldaris Pilzenes" alus. 2012.gadā ir plānots šo apjomu vēl palielināt.
Kā norādīja uzņēmuma pārstāvji, 15.janvārī tiks sākta arī "Aldaris Pilzenes" jaunā kampaņa, aicinot ikvienu iesūtīt foto vai video, kurā redzams, kā "Aldaris Pilzenes" alu un tā iepakojumu var izmantot dažādās dzīves situācijās. Piemēram, ēdiena gatavošanā, kosmētikas līdzekļu, rotājumu veidošanā, dāvanu darināšanā u.c.
Kā ziņots, "Aldara" peļņa 2010.gadā bijusi 1,11 miljoni latu, savukārt apgrozījums izaudzis līdz 32,2 miljoniem latu. 2009.gadā apgrozījums bija 27,3 miljoni latu.
"Aldaris" dibināts 1865.gadā un patlaban ir Dānijas alus ražotāja "Calsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding", kam pieder 19 alus darītavas septiņās Austrumeiropas valstīs, tostarp arī "Aldaris" Latvijā. Aldara produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas - alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.
LETA / Publicitātes foto