Bizness un ekonomika

Pērn lielākais reklāmdevējs Latvijā bijis "Tele2"

Jauns.lv

Tāpat kā 2010.gadā, arī pērn lielākais reklāmdevējs Latvijā bijis mobilo sakaru operators "Tele2", Latvijas Reklāmas asociācijas rīkotajā preses konferencē informēja uzņēmuma SIA "TNS Latvia" reklāmas reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Arī otrs lielākais reklāmdevējs Latvijā divus gadus pēc kārtas ir nemainīgs - uzņēmums "Procter & Gamble".

Trešo vietu ieņem mobilo sakaru operators "Latvijas Mobilai telefons", bet ceturtais lielākais reklāmdevējs bijis telekomunikāciju operators "Bite". Piektais lielākais reklāmdevējs pērn bijis mazumtirdzniecības tīkls "Maxima", kas, salīdzinot ar 2010.gadu, pagājušajā gadā pakāpusies par piecām vietām.

Pirmajā pozīcijā kā visvairāk reklamētais zīmols Latvijā, kāpjot par trīs vietām, atgriezies mobilo sakaru operators "Tele2", kas pēdējo reizi šo vietu ieņēma 2009.gadā. Otro vietu kā visvairāk reklamētākais zīmols ieņem mazumtirdzniecības tīkls "Maxima", bet trešo pozīciju ieņēmusi telekomunikāciju kompānija "Bite".

Mazumtirdzniecības tīkls "Rimi" un "Zelta zivtiņa" ierindojušies ceturtajā un piektajā vietā kā reklamētākie zīmoli Latvijā.

Pagājušajā gadā Latvijas reklamētāko nozaru sarindojums palicis gandrīz nemainīgs, salīdzinot ar 2010.gadu. Visvairāk reklamēti mobilie sakari, kam seko mazumtirdzniecība, medikamenti, finanšu institūcijas un pakalpojumi.

Vienīgais 2011.gada reklamētāko nozaru "jaunpienācējs", kas ierindojies topa piektajā vietā, ir telekomunikāciju nozare.

"Kopš 2009.gada trīs reklamētākās nozares ir nemainīgas - mobilie sakari, mazumtirdzniecība un medikamenti, savukārt pagājušajā gadā aktīva konkurence starp telekomunikāciju nozares reklāmdevējiem, jo īpaši kabeļoperatoriem "Baltcom" un "Izzi", ļāva šai nozarei kļūt par piekto reklamētāko Latvijā," norādīja Rumpēters.

LETA Nozare.lv