Vairākus miljonus sterliņu mārciņu vērta Toyota GT86 reklāmas kampaņa
Toyota GT86 savu vietu zem saules dala ar savu klonēto dvīni Subaru BRZ.
Auto un tehnoloģijas

Vairākus miljonus sterliņu mārciņu vērta Toyota GT86 reklāmas kampaņa

Jauns.lv

Pēc ilgāka pārtraukuma Toyota iepriecinājusi ātrās braukšanas cienītājus ar it kā Celica un Supra pēcnācēju Toyota GT86. Patiesībā jau arī priekšgājēji bez kārtīgas tūninga piedevas nekādi super sporta automobiļi nebija.

Kasjauns.lv ar Toyota GT86 pirms kāda laika klātienē iepazinās vēl ne līdz galam pabeigtajā jaunajā Pērnavas autodromā, kas solās būt pat ļoti moderns un kvalitatīvs. Par Rīgai tik tuvo konkurentu droši vien nāktos satraukties Biķernieku saimniekiem CSDD. Savukārt par pašu Toyota GT86 pastāstīsim jau tuvākajā nākotnē. Šobrīd stāsts par to, cik ļoti savu jauno ielas sporta auto mīl paši Toyota, un par viņu centieniem pārliecināt visu pasauli...

Kompānija Toyota sākusi vairākus miljonus sterliņu mārciņu vērtu jaunās Toyota GT86 sporta kupejas reklāmas kampaņu. Kampaņas autors ir starptautiskās reklāmas aģentūras Saatchi & Saatchi Londonas birojs. Galvenā ideja - Toyota atgriešanās pie tās sportiskā mantojuma un GT86 sniegtā autovadīšanas prieka atspoguļojums.

Plānots, ka, pārveidota kinoteātriem atbilstošā formātā, reklāma tiks demonstrēta pirms Džeimsa Bonda jaunākās filmas Skyfall. Ievērības cienīgs ir fakts, ka filma ir pilnībā veidota virtuālajā vidē tikai kā datorgrafika.

Veidojot GT86 kampaņu, Saatchi & Saatchi sadarbojās ar pasaules labākajiem animatoriem, lai izveidotu datorspēļu stilam līdzīgu pilsētu, kur, runājot reklāmas galvenā varoņa vārdiem, "valda pikseļi, izlikšanās un automātika". Lai izbaudītu, ko nozīmē īsta dzīve, sižeta varonis dodas arī pie sabiedrības padibenēm, kur negaidot atrod Toyota GT86. Šis auto atmodina patiesās sajūtas un emocijas un ļauj varonim atgriezties reālajā pasaulē. Reklāma papildināta ar Edītes Piafas (Edith Piaf) slaveno dziesmu "Non, Je Ne Regrette Rien". Klipa režisors ir Stinks Adams (Stink Adam), animāciju veidojusi kompānija Digital Domain, kuras dibinātājs ir pazīstamais ASV kinorežisors Džeimss Kamerons. Kampaņa dažādos medijos ilgs līdz nākamā gada martam.

Pols Silburns (Paul Silburn), Saatchi & Saatchi radošais partneris: "Esam sajūsmināti par darbu pie GT86 kampaņas izstrādes un turpināsim palīdzēt veidot vēl pārliecinošāku Toyota tēlu pasaulē." Liza Fīldena (Lisa Fielden), Toyota zīmola un digitālā mārketinga vadītāja: "Šis kompānijai Toyota ir aizraujošs laiks, jo GT86 atver jaunu lappusi mūsu komunikācijai ar pasauli, un šajā reklāmā tiek perfekti atspoguļota šī auto būtība."

Gints Gavers, Foto: Gints Gavers