1dienas
19stundas
37minūtes
03sekundes

Abonē 2025. gadam ar atlaidēm līdz 57% un saņem garantētas dāvanas 55€ vērtībā!

Abonēt žurnālu
Nikolass Keidžs kļuvis par ķīniešu Saab reklāmas seju
Daži tirgus speciālisti uzskata, ka veiksmīgai reklāmas kampaņai pilnīgi pietiek ar pazīstama aktiera seju.
Auto un tehnoloģijas

Nikolass Keidžs kļuvis par ķīniešu Saab reklāmas seju

Jauns.lv

Laikam Holivudas zvaigznes Nikolasa Keidža loma filmā “Nozust 60 sekundēs” atstājusi lielu iespaidu arī uz autrumzemju kinematogrāfijas cienītājiem.

Jau stāstijām, ka Ķīnas autobūve startē ar Beijing Automotive Industry Holding Co (BAIC) kompānijas jauno modeli Senova D, kas radīts uz pēdējās paaudzes Saab 9-5 bāzes. Viens ir radīt labu auto uz jau esošas platformas ar jau esošām tehnoloģijām, bet pavisam cits - kā šo braucamrīku zem sveša zīmola ievirzīt tirgū. Bez reklāmas te noteikti neiztikt, un tai jābūt adresētai konkrētai mērķauditorijai.

BAIC pozicionē jauno Senova modeli kā automobili vidēja vecuma cilvēkiem. Laikam jau tāpēc pusmūža vīrs, kurš pamanījies “nozust 60 sekundēs” tika izraudzīts par labāko kandidatūru. Četrdesmit deviņus gadus vecais aktieris Nikolass Keidžs kļuvis par Senova D reklāmas seju.

Reklāmas rullītis pēc sižeta nu ļoti atgādina pazīstamās filmas par kurjeru, kur automobilis prata pats no sevis nostāties uz diviem riteņiem un veikt citas ekstrēmas darbības. Šajā gadījumā to spēj veikt ne tikai rūdītais Keidžs, bet arī jauna meitene un kundze gados. Atliek vien apbrīnot prasmi izveidot spraigu reklāmas sižetu no automobiļa kopskata, Keidža sejas un ātrumkloķa raustīšanas.

Lai nu kā, Ķīnas un Honkongas tirgum domātā modeļa reklāmā nav redzams austrumzemju filmu un triku zvaigzne Džekijs Čans, bet gan skarbais vīrs no Holivudas. Ar to arī apsveicam gan Keidža kungu, gan Senova D.

Video: Senova D reklāmas video