
Vīrietis aptuveni stundu neveiksmīgi mēģināja atteikties no pasūtījuma "Bolt Food": "Atkritumi man nav vajadzīgi!"

Cik bieži jūs pasūtāt ēdienu caur piegādes aplikācijām un pēc tam to nožēlojat? Tieši šo sajūtu izjuta Tallinas iedzīvotājs, kad nolēma pasūtīt ēdienu "Bolt Food". Bet viss tāpēc, ka klientam savu pasūtījumu nācās gaidīt vairāk nekā pusotru stundu. Notikušo komentēja "Bolt Food" vadītājs Igaunijā.
Tā bija ierasta darbdiena, kad Tallinas iedzīvotājs Jurijs nolēma pasūtīt brokastis "Hesburger", izmantojot "Bolt Food" aplikāciju. "Pasūtījums tika izdarīts 7:00, bet gatavs izdošanai pēc 26 minūtēm," 2. aprīļa rītu apraksta Jurijs. "Kurjers piegādei netika norīkots, un pulksten 7:45 es uzrakstīju atbalsta dienestam ar mērķi anulēt pasūtījumu." Tallinas iedzīvotājs saprata, ka ar šādu gaidīšanas laiku viņam atvedīs jau aukstu ēdienu.
Tomēr lūgumu atcelt pasūtījumu Jurijam atteica. "Diemžēl jūsu pasūtījumu nevar atcelt pašreizējā statusa dēļ. Mēs atvainojamies par aizkavēšanos un saprotam jūsu bažas. Lūdzu, sekojiet līdzi pasūtījuma statusam pielikumā," viņam atnāca atbilde no atbalsta dienesta.
Taču klients nepadevās, un, kamēr viņš centās piekļūt "Bolt Food" darbiniekiem, 8:05 kurjers no ātrās ēdināšanas restorāna paņēma viņa pasūtījumu un ķērās pie piegādes. Visbeidzot, 8:29, ar Juriju sazinājās atbalsta dienesta speciāliste.
"Man žēl, ka jūs ilgu laiku gaidāt pasūtījumu. Redzu, ka kurjers jau ierodas uz jūsu adresi. Pašlaik pasūtījumu vairs nevar atcelt. Lūdzu jūs pieņemt pasūtījumu, un tad es pārbaudīšu kopējo piegādes laiku un informēšu jūs, vai šajā gadījumā ir iespējama kompensācija par ilgu gaidīšanu," klientam rakstīja Anna.
"Man nevajag ēdienu, ko nedrīkst ēst. Es pieņemšu tikai līdzekļu atgriešanu. Atkritumi man nav vajadzīgi!" Jurijs viņai atbildēja. Savukārt Anna paskaidroja, ka atrisināt radušos problēmu viņi var tikai tad, ja klients paņem pasūtījumu no kurjera. Taču, tā kā Jurijs to nav izdarījis, tad arī līdzekļu atgūšana nav iespējama.
Lai tomēr tiktu skaidrībā par notikušo situāciju un noskaidrotu, kāpēc Jurijam tika atteikta pasūtījuma atcelšana, portāls "Postimees.ee" sazinājāmies ar "Bolt Food". Vēl jo vairāk klients to lūdza, pirms kurjers paņēma ēdienu no restorāna.
"Mums ir ļoti žēl, ka klientam bija nepatīkama pieredze ēdiena pasūtīšanā caur "Bolt Food" platformu. Mēs saprotam, ka neviens nevēlas sākt savu rītu ar aukstu ēdienu vai nonākt līdzīgā situācijā: bez pasūtījuma un risinājuma," raksta "Bolt Food" vadītājs Igaunijā Jagups Jalakas. "Šajā gadījumā mūsu procesi nenostrādāja tā, kā vajadzēja. Mēs esam atmaksājuši klientam naudu un atvainojamies," viņš piebilst.
Drīz redakcijai atkal rakstīja Jurijs. Viņš pastāstīja, ka viņam piedāvāta pilna līdzekļu atgūšana par ilgu gaidīšanas laiku, kā arī kompensācija 4 eiro apmērā. Summu, ko klients iztērējis pasūtījumam, var pārskaitīt gan uz "Bolt" bilanci, gan karti. Un kompensāciju - uz "Bolt" bilanci, lai to izmantotu, veicot nākamo pasūtījumu.