Pēc "McDonald's" arī "Burger King" Indijā izsvītro tomātus no savas ēdienkartes
foto: IMAGO/Michael Gstettenbauer
Pasaulē

Pēc "McDonald's" arī "Burger King" Indijā izsvītro tomātus no savas ēdienkartes

Jauns.lv

Uzņēmums “Burger King” paziņoja, ka pēc strauja cenu kāpuma no ēdieniem Indijas tirdzniecības vietās ir izņemti tomāti, ziņo BBC.

Pēc "McDonald's" arī "Burger King" Indijā izsvītro...

Ātrās ēdināšanas veikalu ķēde paziņoja, ka šādu lēmumu tā pieņēmusi, jo tomātu ražas kvalitāte un piegāde ir neparedzama.

Šī burgeru ķēde ir otrais uzņēmums valstī pēc “McDonald's”, kas no savas ēdienkartes svītrojis šo sastāvdaļu.

Eksperti apgalvo, ka slikto laikapstākļu izraisītie ražas bojājumi ir izraisījuši tomātu trūkumu tirgū.

Šonedēļ ASV sviestmaižu ķēde “Subway” arī izņēma tomātus no ēdienkartes, jo pārtikas inflācija Indijā sasniedza augstāko līmeni kopš 2020. gada janvāra, ziņo Reuters.

Tas pat atcēla bezmaksas siera šķēles, ko restorāns gadiem ilgi piedāvāja kopā ar sviestmaizi.

Pēdējos mēnešos Indijā ir strauji pieaugušas pirmās nepieciešamības produktu cenas, un jūlijā, kad lietavas izjauca tomātu ražas augšanu, tomātu cena palika krietni augstāka.

Kopš tā laika tomātu cenas ir samazinājušās, bet šā mēneša sākumā Indija sāka tos importēt no kaimiņvalsts Nepālas, lai pārvarētu piegādes krīzi.

Pagājušajā mēnesī McDonald's arī pārtrauca piegādāt tomātus lielākajā daļā savu tirdzniecības vietu Indijas ziemeļu un austrumu daļā.

Ātrās ēdināšanas gigants šo lēmumu skaidroja ar bažām par kvalitāti, nevis cenu kāpumu.