“Ryanair” pasažieri “raud” pēc palīdzības: atceltie reisi radījuši totālu haosu
Zemo cenu aviokompānijas “Ryanair” pasažieri atstāti asarām acīs, tērējot laiku un naudu par katru zvanu uz aviokompānijas palīdzības līniju, lai uzzinātu, kad pārcelts viņu reiss.
Aviokompānija atstājusi pasažierus izmisumā, atceļot teju 2000 lidojumus un atstājot vairāk nekā 400 000 pasažieru bez iespējas nokļūt vēlamajā galamērķī.
Britu tūriste Stella Skota par savu atcelto reisu no Malagas, Spānijā, uz Lielbritāniju, uzzinājusi vien sešas stundas pirms lidojuma. Nākamais reiss sievietei tika piedāvāts pēc deviņām dienām. “Mums to paziņoja vien sešas stundas pirms lidojuma, iestājās pilnīga panika. Šī aviokompānija ir šausmīga!” piebildusi Stella.
Vēl kāda “Ryanair” pasažiere raudājusi līdz vispār spējusi iemigt, jo viņas sen plānoto atvaļinājumu Parīzē nācies atcelt aviokompānijas pārcelto reisu dēļ.
Tāpat kāds birtu pilsonis Marks Adkins ar savu sievu un 11 mēnešus veco mazuli bija “iesprostots” Spānijā, gaidot pārcelto reisu uz mājām. Marks portālam “Daily Mail” stāstījis, ka “Ryanair” ir sabojājis viņa dēla pirmo atvaļinājumu. “”Ryanair” nedarīja pilnīgi neko mūsu labā. Vienīgais piedāvātais risinājums bija reiss pēc vairākām dienām,” piebildis Adkins.
Pasažiere, kura ar "Ryanair" reisu kopā ar vēl 21 cilvēku vēlējusies doties savā vecmeitu ballītē uz Ibizu sacīja, ka piedzīvojusi pamatīgu šoku, kad uzzinājusi par atcelto reisu. Aviokompānija to paziņojusi brīdī, kad sieviete jau gatavojusies izbraukt uz lidostu.
Daudzi no nelaimē atstātajiem pasažieriem atklājusi, ka bijuši spiesti iztērēt vairāk nekā 20 mārciņu, lai tikai veiktu vienu zvanu uz “Ryanair” palīdzības līniju, mēģinot noskaidrot, kas noticis. Tikmēr vēl liela daļa iztērējusi vairākus simtus mārciņu lai nokļūtu nepieciešamajā galamērķī, izmantojot citu aviokompāniju pakalpojumus.
Tikmēr aviokompānijas boss Maikls O'Līrijs sacījis, ka šis "tracis" kompensāciju ziņā izmaksāšot aptuveni 20 miljonus eiro. "Skaidrs, ka tam ir milzīga ietekme uz [kompānijas] reputāciju, par ko es vēlreiz atvainojos. Mēs centīsimies nākotnē darīt labāk," viņš sacīja.
"Ryanair" arī sācis piedāvāt 10 000 eiro prēmiju jaunajiem pilotiem, kuri pieteiksies strādāt kompānijā.
Portāls Kasjauns.lv šonedēļ jau ziņoja, ka zemo cenu lidsabiedrība "Ryanair" publicējusi pilnu sarakstu ar reisiem, kuri tuvāko nedēļu laikā tiks atcelti.
O'Līrijs sola, ka klienti, kuru lidojumi ir atcelti, līdz pirmdienas vakaram saņems e-pasta vēstuli, tajā būs nosaukti, uz kuriem reisiem viņi var pārsēsties "cerams tajā pašā dienā vai sliktākais - nākamajā".
Pretrunīgi vērtētais kompānijas boss taisnojies, ka lidsabiedrībā netrūkst pilotu, kā tas iepriekš bija izskanējis. "Mēs kļūdījāmies pilotu brīvdienu saplānošanā, un mēs strādājam, lai to labotu," taisnojās kompānijā.
Lai arī kompānijā noliedz masveida pilotu aiziešanu no darba, Norvēģijas zemo cenu lidsabiedrībā "Norwegian" britu izdevumam "The Guardian" apstiprināja faktu, ka šogad vien pie viņiem pārgājuši 140 "Ryanair" piloti. "Pilotu rekrutēšana aizvien ir procesā mūsu jaunajai bāzei Dublinā, kas šogad tiks atklāta," skaidroja "Norwegian".