Vagonu depo ar grafiti apķēpāts jaunais "Škoda Vagonka" elektrovilciens.

Ar grafiti apķēpāts jaunais elektrovilciens

Rīgā, Vagonu depo, ar grafiti apzīmēts viens jaunais elektrovilciens. Valsts policijas (VP) Rīgas Ķengaraga iecirknī 28. martā saņemta informācija par ...

Runā Rīga

Jauni vilcieni, veci netikumi: ar grafiti apķēpāts viens no jaunajiem elektrovilcieniem. FOTO

Jauns.lv/LETA

Rīgā, Vagonu depo, ar grafiti apzīmēts viens jaunais elektrovilciens. Valsts policijas (VP) Rīgas Ķengaraga iecirknī 28. martā saņemta informācija par to, ka Vagonu depo ar grafiti ir apzīmēts viens vilciens. Saistībā ar notikušo sākta resoriskā pārbaude, apliecināja VP Sabiedrisko attiecību nodaļas pārstāve Elīna Priedīte.

Jauni vilcieni, veci netikumi: ar grafiti apķēpāts...

AS "Pasažieru vilciens" Komunikācijas un mārketinga daļas vadītāja Sigita Zviedre apstiprināja, ka ar grafiti ir apzīmēts viens jaunā elektrovilciena sastāvs.

Plašāk komentēt notikušo varot "Škoda Group" pārstāvji, jo šie vilcieni ir "Škoda Vagonka" īpašums un par jauno elektrovilcienu apsardzi līdz mirklim, kad tie tiks nodoti "Pasažieru vilcienam", rūpējoties "Škoda".

Centrālajā dzelzceļa stacijā prezentē jaunā elektrovilciena pirmo sastāvu

Trešdien, 7. septembrī, Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā prezentēts "Škoda Group" uzņēmuma "Škoda Vagonka" ražotā elektrovilciena pirmais sastāvs.

"Škoda Vagonka" pārstāvis Jans Švehla apstiprināja, ka vilciens ticis apzīmēts naktī no svētdienas uz pirmdienu, 27.martu. Par situāciju "Škoda Vagonka" sazinās ar Latvijas policiju. Savukārt teritoriju, kurā atrodas vilcieni, apsargā apsardzes uzņēmums, un "Škoda Vagonka" lūgusi šo uzņēmumu pastiprināt apsardzi.

Jau ziņots, ka līdz šim Latvijā ir nogādāti deviņi jaunā elektrovilciena sastāvi. Pirmais jaunais elektrovilciens Rīgu sasniedza pērn jūnijā, otrais - jūlijā, trešais - oktobrī, ceturtais - novembrī, piektais - decembrī, sestais - šogad janvārī, bet septītais un astotais - februārī.

Elektrovilcienu pārvietošana no Čehijas notiek ar autotransportu caur Poliju un Lietuvu.

Rīgā elektrovilciena vagoni tiek uzmontēti uz platsliežu ratiņiem, tiem uz jumta tiek uzstādītas elektroiekārtas un veikti visi nepieciešamie darbi, lai varētu veikt elektrovilciena iestatīšanas darbus un izmēģinājuma braucienus.

Pirmais no jaunajiem elektrovilcieniem nogādāts Latvijā

30. jūnija rītā Rīgā tika nogādāti atlikušie divi no pavisam četriem jaunā elektrovilciena vagoniem. Tie ar divām apsargātām kravas automašīnām ...

Katrs elektrovilciens sastāv no četriem vagoniem. Viena elektrovilciena garums ir 109 metri. Katrā vilcienā ir sēdvietas 436 pasažieriem un stāvvietas 454 pasažieriem.

Paredzēts, ka ar jaunajiem vilcieniem izpildīs reisus Aizkraukles, Tukuma, Saulkrastu un Jelgavas virzienā.

Visa projekta kopējās izmaksas ir 257,889 miljoni eiro, tostarp 23 no pavisam 32 jauno elektrovilcienu sastāvu iegāde plānota ar Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējumu 114,211 miljonu eiro apmērā.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.