Sabiedrība
2022. gada 8. septembris, 11:41

Alans ļoti vīlies "airBaltic" attieksmē: pazaudē pirms kāzām uzvalku, bet kompensācijā piedāvā 30 eiro

Jauns.lv

Ar pavisam nepatīkamu pieredzi, lidojot ar nacionālo aviokompāniju "airBaltic" no Zviedrijas uz Latviju, saskāries latvietis Alans. Viņš lidojis uz dzimteni, lai nosvinētu kāzas, bet nozaudēta viņa bagāža ar speciāli viņam šūto uzvalku, kurpēm un citām lietām, kas bija nepieciešamas lielajai dienai.

"Tā nu sagadījās, ka mana bagāža Zviedrijā tika nozaudēta. Kā sapratu, es nebiju vienīgais, jo bija liela rinda pie informācijas uz vietu, kur vajadzēja uzrakstīt iesniegumus par pazudušo bagāžu," TV3 raidījumam "Bez tabu" stāsta Alans.

Viņš ne tikai Latvijā, kur tobrīd bija 33 grādi, ieradies mētelī, bet arī palicis bez paša galvenā - pusotru tūkstoti vērtā uzvalka.

"Tas nav tā, ka tu ieej bodē un saproti - jā, šādu uzvalku es gribu. Nē, tu izvēlies bāzi un tas tiek uzšūts. Tas nav dienas vai nedēļas laikā. Līdz ar to, negaidot "airBaltic" atbildi, es vienkārši gāju un meklēju sev jaunu uzvalku," stāsta jaunais vīrs.

Uzvalku atradis, tiesa, ne tik labu, kā bijis uzšūtais, bet vismaz bijis, ko vilkt uz kāzām. Jaunais uzvalks maksājis 750 eiro, kā arī nopircis citus aksesuārus, kas pazaudētās bagāžas dēļ bijuši nepieciešami svētkiem. Kopā neplānoti iztērējis 1400 eiro, pirkumus spējīgs pierādīt ar čekiem. Uzskata, ka šo naudas summu ir tiesīgs atgūt no “airBaltic”, tāpēc uzrunājis uzņēmumu, pieprasot samaksāt viņam šo naudas summu, bet saņēmis atteikumu. Aviokompānija piedāvā 30 eiro vai 53 eiro vērtu dāvanu karti, ko Alans vērtē par cūcīgu attieksmi.

Bagāža atradusies pusotru dienu pirms kāzām. Somas saturs gan bojāts – slapjš, drēbes klājuši mitruma traipi. Tik neilgu laiku pirms kāzām nepagūtu iztīrīt ķīmiskajā tīrītavā. Viņš aizvien uzskata, ka pienākas kompensācija par visiem neplānotajiem tēriņiem.

"Ņemot vērā, ka no “airBaltic” puses tika darīts viss iespējamais, lai situāciju operatīvi risinātu un bagāžu pēc iespējas ātrāk nogādātu pasažierim, lidsabiedrība nespēj rast iespēju atlīdzināt bagāžas aizkavēšanās dēļ radušos izdevumus pieprasītajā apmērā. Taču tā ir piedāvājusi pasažierim atlīdzināt izdevumus, kas radušies ar pirmās nepieciešamības preču iegādi, gaidot bagāžu. Papildus tam piedāvāts ir arī segt ķīmiskās tīrīšanas izdevumus cietušajām personīgajām mantām vai segt to vērtību saskaņā ar iesniegtajiem čekiem un nolietojumu gadījumā, ja tās tiks atzītas par neatgriezeniski bojātām," komentē “airBaltic”.