Latvijas galvaspilsētā neapmierinošā stāvoklī ir pieci tilti
foto: Zane Bitere/LETA
Neapmierinošā stāvoklī ir Brasas tilts.
Sabiedrība

Latvijas galvaspilsētā neapmierinošā stāvoklī ir pieci tilti

Jauns.lv / LETA

Rīgā neapmierinošā stāvoklī ir pieci tilti, liecina Rīgas domes Satiksmes departamenta sagatavotā informācija Satiksmes un transporta lietu komitejai.

Latvijas galvaspilsētā neapmierinošā stāvoklī ir p...

Neapmierinošā stāvoklī ir Brasas tilts un Deglava tilts, kur tiek veikti būvdarbi.

Neapmierinošā stāvoklī ir Vanšu tilts, kuram nepieciešams plānot remontdarbus.

Avārijas stāvoklī esošais Deglava tilts

Aprīļa sākumā BVKB, veicot būvdarbu kontroli, konstatēja Deglava tilta nesošo konstrukciju bojājumus. Tilta bojātie balsti tika konstatēti pēc tam, kad ...

Vēl neapmierinošā stāvoklī ir divi tilti pāri dzelzceļam - pie Zemitāna stacijas un Gustava Zemgala gatvē.

Pārējie tilti un tuneļi esot labā un apmierinošā stāvoklī, piemēram, labā stāvoklī ir estakāde pār Zunda kanālu un tilts pār Zunda kanālu lejtecē.

Labā stāvoklī ir arī tilts pār Bieķengrāvi, kura pārbūve pabeigta 2017.gadā.

Tā izskatās Vanšu tilta kāpnes, kas sākušas brukt

Labā stāvoklī ir arī Dienvidu tilts un tā uzbrauktuves un nobrauktuves, pārvads pāri Daugavgrīvas ielai un citi jaunie satiksmes infrastruktūras objekti.

Pārējie tilti lielākoties ir apmierinošā stāvoklī, vien gājēju tunelis un Kāpnes Krasta ielā, kas ir teicamā stāvoklī.

Minēto informāciju par satiksmes infrastruktūras stāvokli Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja plāno skatīt pirmdien, 19.oktobrī plkst.13.

Atjaunotās Vanšu tilta kāpnes

SIA "Rīgas tilti" pabeiguši Vanšu tilta kāpņu atjaunošanu un tās ir atklātas gājējiem, pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze ...

Deglava un Brasas tiltu remontdarbi laika gaitā izrādījušies sarežģītāki, laikietilpīgāki un arī dārgāki, nekā sākotnēji tika plānots. Rezultātā abi tilti joprojām ir pusremontēti.

Pēc tikšanās ar Satiksmes departamentu, Rīgas domes priekšsēdētājs Mārtiņš Staķis (APP) un priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV) norādīja, ka ir būtiski jāmaina veids, kā departaments organizē šo tiltu rekonstrukciju.

Domes vadību neapmierināja skaidrojumi par to, kāpēc iekavējušies termiņi un pieaugušas izmaksas Brasas un Deglava tilta rekonstrukcijas projektos.

Deglava tilta rekonstrukcijas izmaksas pieaugušas no sākotnēji plānotajiem 5,2 miljoniem līdz aptuveni 14 miljoniem eiro. Departaments solīja iekavēto projektu pabeigt līdz 2021.gada 1.septembrim.

Savukārt Brasas tilta gadījumā aktīvie darbi ir apstājušies, un vēl nav skaidrības par projekta nākotni. Satiksmes departamenta vadība solīja projektu pabeigt līdz 2023.gada maijam.