Prezentēs efektīvākās mārketinga kampaņas konferencē "PASSWORD 2012"
Mārketinga sasniegumu konkursa PASSWORD 2012 žūrija ir izvērtējusi iesniegtās mārketinga kampaņas un noteikusi TOP 5 finālistus – divus finālistus biznesa kategorijā, divus finālistus mazbudžeta kategorijā un vienu finālistu sociālo kampaņu kategorijā. Šiem pieciem finālistiem tiek dota iespēja prezentēt kampaņu konferencē PASSWORD 2012, kurā žūrija noteiks „Grand Prix” ieguvēju.
Konkursa PASSWORD 2012 finālā iekļuvušas šādas mārketinga kampaņas:
Biznesa kategorijā:
„Nekas nelīdzinās Havanai!” - Mēmais
„OKartes bibliotēka” - DDB Latvija
„Elves take over one of airBaltic planes” - Cube
„Ventspils – Valsts valstī” - DDB Latvija
„SSE Riga absolventu ziedošanas platforma” - DDB Latvija
Konkursam iesniegtās kampaņas vērtētas pēc šāda sadalījuma: 50% efektivitāte, 25% radošais izpildījums un 25% izvēlētie mediju kanāli.
Kampaņas vērtēja speciāli izveidota žūrijas komisija, kas sastāv no 10 nozares ekspertiem – gan teorētiķiem, gan praktiķiem, kas pārstāv Latvijas vadošos uzņēmumus, aģentūras, mediju kompānijas, augstākās izglītības iestādes un citas iestādes.
Ilgvars Rukers, Radio 101 Zīmola vadītājs atzīst, ka „ir konferences, ir mārketinga konferences, ir pasākumi, kur radošie viens otram sit uz pleca un kopīgi iedvesmojas. Taču starp šiem visiem vairāk vai mazāk burvīgajiem pasākumiem, kur ļaudis atnāk, satiek sen pirms nedēļas nesatiktus cilvēkus, un galvenais - parunājas, Password 2012 tomēr ir vienīgais pasākums, kurš konfrontē kreativitāti ar efektivitāti, kas pēc būtības ir visa biznesa un mārketinga pamatā”.
Gada notikums mārketingā "PASSWORD 2012" norisinās jau devīto gadu, pulcējot ietekmīgākos mārketinga jomas pārstāvjus gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Šī gada konferences mērķis ir izveidot tādu programmu, lai dalībnieks no katras lekcijas iegūtu ko jaunu un sev noderīgu. Tā būs iespēja mācīties no labākajām Eiropas mēroga kampaņām, uzzināt, kas mūsdienās patiešām strādā un sniedz labākos biznesa rezultātus, iespēja atklāt jaunākās mārketinga tendences un satikt savas jomas kolēģus un domubiedrus.
Šī gada mārketinga konference "PASSWORD 2012" notiks 13. līdz 14. novembrī, kurā vienlaikus ar aizraujošām 10 starptautiski atzītu lektoru un vairāku pašmāju ekspertu lekcijām tiks prezentētas un noteiktas efektīvākās pagājušā gada mārketinga kampaņas. Pirmā diena “Password” tiks veltīta efektivitātes tēmai un otrā diena “Best Internet”, tiks veltīta digitālajam mārketingam. Konferences pirmās dienas programma papildināta ar īpašu viesu prezentāciju - grupu „Instrumenti”, kas dalīsies pieredzē, kā apvienot radošumu un efektivitāti.
Vairāk par konferenci: www.password2012.lv
Karlīna Timofejeva, Foto: Bulls Press, Publicitātes foto