Rīdzinieka kartes un Rīdzinieka statusa saņemšanai var pieteikties internetā
Runā Rīga

Rīdzinieka kartes un Rīdzinieka statusa saņemšanai var pieteikties internetā

Jauns.lv

No šodienas, 16.oktobra Rīgas satiksmes mājas lapā www.rigassatiksme.lv ikviens interesents var pierakstīties vizītei klientu apkalpošanas centrā, kā arī aizpildīt elektroniski anketu Rīdzinieka kartes un Rīdzinieka statusa saņemšanai.

Rīdzinieka kartes un Rīdzinieka statusa saņemšanai...

Lai pierakstītos uz vizīti, ir jāatver mājas lapas sadaļa Rīdzinieka karte, kurā jānorāda savs vārds un uzvārds, kā arī jāizvēlas apmeklējuma laiks un klientu apkalpošanas centrs, kurā klients vēlas ierasties. Minēto informāciju saņems tikai attiecīgais klientu apkalpošanas centrs, un citiem mājas lapas apmeklētājiem tā nebūs pieejama. Arī pieteikuma anketu var aizpildīt mājas lapas sadaļā Rīdzinieka karte, kura automātiski pēc aizpildīšanas tiks nosūtīta datu apstrādei. Klientam atliks ierasties klientu apkalpošanas centrā, parakstīties par datu atbilstību un saņemt gatavo Rīdzinieka karti, kas paātrinās klientu apkalpošanas procesu.

Rīgas satiksme atgādina, ka ir izstrādāta kārtība, kādā Rīgas iedzīvotāji var pieteikties un saņemt Rīdzinieka karti (personām, kurām nav personalizētā e talona) un Rīdzinieka statusu (personām, kuras lieto personalizēto e talonu).

Personas, kurām ir personalizētais e talons

Brauc ar atlaidēm vai bez maksas

•    Personas, kurām ir personalizētais e talons un kuras lieto kādu no Rīgas domes atlaidēm braukšanai sabiedriskajā transportā (personas, kuras vecākas par 75 gadiem un deklarētas Rīgā, nestrādājošie pensionāri, ČAES seku likvidētāji, politiski represētās personas, dižģimeņu vecāki, viens no daudzbērnu ģimenes vecākiem, bērni bāreņi, skolotāji, arodskolēni, studenti un skolēni), līdz personalizētā e talona derīguma termiņa beigām var lietot esošos personalizētos e talonus un šobrīd nav jādodas pēc Rīdzinieka kartes. Tā tiks izsniegta brīdī, kad būs jāmaina esošais e talons.

Brauc bez atlaidēm

•    Personām, kuras lieto personalizēto e talonu, ir deklarētas Rīgā un braukšanas biļetes sabiedriskajā transportā iegādājas par pilnu cenu, jādodas uz kādu no Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centriem un jāaizpilda Rīdzinieka statusa pieteikuma anketa. Dodoties uz klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments. Decembrī minētajiem klientiem būs jādodas pie e talona biļešu automāta un jāievieto tajā e talons, lai Rīdzinieka statuss tiktu aktivizēts. Lai taupītu savu laiku, Rīdzinieka statusa noformēšanai var pierakstīties pa tālruni 80001919, bet no 16.oktobra aizpildīt anketu elektroniski, kā arī pieteikties rindā varēs arī mājas lapā www.rigassatiksme.lv .

Personas, kurām nav personalizētais e talons

Ja persona ir deklarējusies Rīgā, Rīdzinieka karti varēs saņemt divos veidos – nosūtot anketu elektroniski un doties uz klientu apkalpošanas centru pēc izgatavotās kartes, vai ierodoties personīgi kādā no klientu apkalpošanas centriem.

Elektroniskā pieteikšanās:

•    no 1.novembra jāaizpilda pieteikuma anketa Rīgas satiksmes mājas lapā (sadaļā Rīdzinieka karte), klāt jāpievieno fotogrāfija un elektroniski jānosūta Rīgas satiksmei;

•    anketā jānorāda klientu apkalpošanas centra adrese, kurā persona vēlas saņemt Rīdzinieka karti;

•    no 1.decembra Rīdzinieka karti varēs saņemt anketā norādītajā klientu apkalpošanas centrā. Ja anketa tiek aizpildīta pēc 1.decembra, Rīdzinieka karte tiks izgatavota divu darba dienu laikā un to varēs saņemt anketā norādītajā adresē bez rindas.

Personīgi ierodoties klientu apkalpošanas centrā:

•    no 15.novembra, dodoties uz klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments. Lai process noritētu raitāk, aicinām Rīgas satiksmes mājas lapā (sadaļa Rīdzinieka karte) iepriekš aizpildīt anketu. Savukārt klientu apkalpošanas centra vizītei var pierakstīties pa tālruni 80001919, bet no 16.oktobra arī mājas lapā www.rigassatiksme.lv;

•    uz vietas tiks izgatavota Rīdzinieka karte, kurā varēs ielādēt biļetes ar atlaidi un no 2014.gada 1.janvāra izmantot sabiedriskajā transportā.

Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 76b un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru dienu: 9.00-21.00. Klientu apkalpošanas centra Brīvības ielā 49/53 darba laiks: darba dienās no plkst. 8.00 līdz 19.00, sestdienās no plkst. 10.00 – 15.00. Papildus klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas namu pārvaldnieka telpās: Gobas ielā 6a, Baltāsbaznīcas iela 52, Maskavas iela 168, A.Deglava iela 106/4, Brīvības iela 430a. Rīgas namu pārvaldnieku klientu apkalpošanas centru darba laiki: Pirmdienās no plkst. 10.00 – 19.00, otrdienās: 8.00 – 16.00, trešdienās: 8.30 – 17.00, ceturtdienās: 10.00 – 18.00, piektdienās: 8.30 – 16.00. Minēto klientu apkalpošanas centru pusdienas pārtraukums: 12.30 – 13.00.

Karlīna Timofejeva/Publicitātes foto

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību