Noriss uzskata, ka Verstapens nebrauc īpaši gudri, bet “McLaren” kritizē paši savu pilotu
foto: Hasan Bratic/SIPA
Lando Noriss sarunājas ar Maksu Verstapenu.
Citi sporta veidi

Noriss uzskata, ka Verstapens nebrauc īpaši gudri, bet “McLaren” kritizē paši savu pilotu

Sporta nodaļa

Jauns.lv/F1.lv

Lando Noriss atzinis, ka cīnīties trasē ar Maksu Verstapenu ir ļoti sarežģīti, jo vajag nonākt perfektā pozīcijā, lai veiktu apdzīšanu, pretējā gadījumā vai nu nākas palikt aizmugurē vai avarēt. “McLaren” pilots arī atzina, ka Maiami posmā čempions nav braucis gudri. Tikmēr komandas vadītājs paudis, ka Norisam vajadzēja būt pacietīgākam.

Noriss uzskata, ka Verstapens nebrauc īpaši gudri,...

Noriss jau startā mēģināja apdzīt Verstapenu, kurš viņam “uzgrieza virsū” un lika izbraukt ārpus trases, pēc kā britu pilots atkrita uz sesto pozīciju. Vēlāk viņš “Red Bull” braucēju noķēra un apdzina. Pirmajā mēģinājumā tas notika ārpus trases robežām, tādēļ pozīciju nācās atdot, lai nesaņemtu sodu, bet ar otro piegājienu viss bija veiksmīgi.

“Ar Maksu tā ir,” atzina Noriss. “Vai nu tu avarē vai paliec aizmugurē. Lai apdzītu, jānokļūst patiešām perfektā pozīcijā. Šajā sacīkstē es samaksāju par to, ka savu darbu neizdarīju pietiekoši labi, bet ar otro vietu esam apmierināti. Izjūta, protams, nav tā labākā, bet komanda paveica lielisku darbu, tāpēc viņus vainot nevaru nemaz. Labi pitstopi, laba sacīkste. Makss, kā vienmēr, sarūpēja labu cīņu.”

foto: Ekrānuzņēmums no Formula1.com
Braucēju kopvērtējums pēc sešiem posmiem.
Braucēju kopvērtējums pēc sešiem posmiem.

Verstapens sākotnēji no pole position spēja saglabāt vadību, taču agresīvi aizstāvējās pret visiem, kas viņam centās uzbrukt. Rezultātā cieta riepas un tādā veidā sportists pats nonāca neizdevīgā situācijā, laika gaitā atkrītot uz ceturto vietu un finišējot 40 sekundes aiz uzvarētāja Oskara Piastri.

“Makss cīnījās smagi, un to darīt bija viņa izvēle,” komentēja Noriss. “Ar to viņš pats sev sabojāja sacīksti. Viņš nebrauc īpaši gudri.”

Kad Noriss beidzot nonāca otrajā pozīcijā, komandas biedrs Piastri jau bija gandrīz desmit sekundes priekšā.

“Kad biju otrais, centos dzīties pakaļ, jo vēl bija atlikuši kādi 25 vai 30 apļi,” skaidroja Noriss. “Ar gāzi grīdā pārstāju braukt varbūt tikai kādus četrus vai piecus apļus pirms finiša. Atstatumu samazināju no gandrīz desmit sekundēm līdz trim, četrām. Izdarīju visu, ko varēju. Centos līdz pēdējam un turpināju ticēt. Gandrīz tas izdevās, bet nepietika apļu.”

foto: Ekrānuzņēmums no Formula1.com
Kontruktoru kausa kopvērtējums pēc sešiem posmiem.
Kontruktoru kausa kopvērtējums pēc sešiem posmiem.

“McLaren” vadītājs Andrea Stella uzskata, ka cīņā ar Verstapenu Norisam vajadzēja nogaidīt: “Ņemot vērā ieguvumu, kas varēja būt, situācijā, kas radās pirmajā, otrajā līkumā būtu bijis labāk, ja Lando pārliecinātos, ka saglabā otro pozīciju. Redzējām, ka viņš bija ļoti ātrs un noteikti būtu apdzinis Maksu, tāpat kā Oskars. Kā katrā situācijā sacīkstēs, tev jāapdomājas, kur ir labākās iespējas. Šajā situācijā, domāju, ka Lando vajadzēja būt pacietīgākam.”