Rokassomiņa - statusa simbols par tūkstošiem eiro. Kādus zīmolus izvēlas populāras sievietes? FOTO
Bijusī skaistuma karaliene Jekaterina Parfenova, modele Miranda Kerra un dziedātāja Dženifera Lopesa izvēlas Hermes Birkin.
2015. gada 9. septembris, 15:35

Rokassomiņa - statusa simbols par tūkstošiem eiro. Kādus zīmolus izvēlas populāras sievietes? FOTO

Jauns.lv

Sievietei rokassomiņa ir ne tikai dzīves nepieciešamība, bet arī statusa simbols. Slavenībām tas ir veids, kā pateikt: jā, es to varu atļauties, jo viņu nēsāto somiņu cenas sasniedz pat vairākus desmitus tūkstošus eiro. Kādu zīmolu somas iecienījušas Holivudas slavenības?

Hermes Birkin somiņa

Luksusa zīmola Hermes rokassoma Birkin ir viens no populārākajiem aksesuāriem pasaulē. Dažādas somiņas variācijas maksā no 10 000 līdz pat 150 000 eiro, taču par spīti iespaidīgajai cenai tās ir tik pieprasītas, ka pircējiem nākas pat gadiem gaidīt savu iespēju to iegādāties. Rokassomiņa nosaukta par godu britu aktrisei un dziedātājai Džeinai Birkinai, kura gan nesen lūdza neizdot ar viņas vārdu krokodilādas somiņas, tā protestējot pret nepieņemamajiem apstākļiem krokodilu audzētavās.

Givenchy Antigona somiņa

Franču modes nams Givenchy Antigona somas modeli izlaida 2010. gadā, taču ar gadiem tas kļuvis tikai populārāks. Modernais un nedaudz sportiskais dizains piestāv dažādiem ģērbšanās stiliem, tāpēc to var pieskaņot gan pie augstpapēžu kurpēm, gan apbružātas ādas jakas. Antigona somiņas cena svārstās no 2000 līdz 5000 eiro, taču krokodilādas versija maksā 31 000 eiro.

Chanel tapsētās rokassomiņas

Franču modes nams Chanel ir leģendārs, un šā zīmola somiņa atrodama teju ikvienas sabiedrības dāmas garderobē. Vislielāko popularitāti bauda klasiska stila somas ar ķēžu lenci un Chanel firmas zīmi – eleganto tapsējumu, pēc kura modes nama ražotās somiņas uzreiz atšķiramas no visām citām. Klasiskās Chanel somiņas izstaro eleganci, tāpēc tās visbiežāk pieskaņo pie svinīga nevainojamas kvalitātes apģērba. Vienas somiņas cena ir aptuveni 5000 eiro.

Celine Luggage soma

Franču modes zīmols Celine pirmo Luggage modeli izlaida 2010. gadā, kad radošās direktores pienākumus bija pārņēmusi dizainere Fēbe Filo. Viņa piešķīra jaunu dzīvību tolaik panīkušajam modes namam. Sākumā Luggage somas neizpelnījās lielu ievērību, bet vēlāk pilnībā pārņēma slavenību pasauli. Par Luggage buma aizsācējām tiek uzskatītas māsas Olsenas. Kopš tā laika dramatiski pieaugušas somiņu cenas – mazākie modeļi nopērkami par apmēram 3000 eiro, kamēr lielāko cenas var pārsniegt 6000 eiro.


Annija Vīnkalna, Foto: Vida Press