Jutekliskais un izsmalcinātais "Amoralle" kļūst par Latvijas drosmīgāko zīmolu
Juteklisks, izsmalcināti sievišķīgs, nedaudz provokatīvs un fantāziju rosinošs – tāds ir Latvijas šī gada Drosmīgākais zīmols – zeķu, veļas un naktstērpu ražotājs AMORALLE. Par to vakar Latvijas Mīlētāko zīmolu topā paziņoja PHD Latvia direktors Andis Kulinskis.
Latvijas Drosmīgākais zīmols ir mediju aģentūras PHD Latvia rosināta iniciatīva izcelt tos uzņēmumus, kas savā biznesā ir gatavi rīkoties drosmīgāk, apstrīdēt esošos principus un uzstādījumus, mainīt esošo tirgus situāciju un patērētāju uzskatus. Drosmīgākā zīmola apbalvošana notiek jau trešo gadu Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ietvaros, kas 23. septembrī norisinājās koncertzālē Palladium.
Līdzās Amoralle nominantu vidū bija Latvijas dabas un tradīciju iedvesmotais veļas zīmols Kūsiņš, elegantais Latvijas velosipēdu zīmols Ērenpreiss, pašmāju dzīvā satura kanāls TV24 un virkne citu ambiciozu un radošu zīmolu.
Drosmīgāko zīmolu nominēšanā tika uzrunāti Latvijas Top 200 reklāmdevēji, mārketinga eksperti un sabiedrība. Drosmīgākā zīmola galīgā izvēlē piedalījās Latvijā atzītu zīmolu vadītāji un mārketinga komunikācijas eksperti - Tatjana Bļiņņikova (Lattelecom), Toms Ābele (Latvijas Dzelzceļš) Valters Kaža (Latvijas Balzāms), Baiba Liepiņa (Latvijas Reklāmas Asociācija), Inese Kalveite un Raivis Balodis.
Amoralle vadītājas Ineses Ozolas parādīšanās uz Mīlētāko zīmolu topa ceremonijas skatuves nenoliedzami bija viens no spilgtākajiem un efektīgākajiem iznācieniem- līdzīgi kā pats Amoralle zīmols, kas šogad atzīts par Latvijas drosmīgāko zīmolu.
Modes zīmola Amoralle kolekcijas ir guvušas daudzu starptautisku modes izdevumu uzmanību, to vidū Vogue Italy, Marie Claire Italy, Cosmopolitan Russia, un jau šobrīd Amoralle darinājumus iespējams iegādāties Lielbritānijā, Austrālijā, Vācijā, Francijā, Saūda Arābijā, Nīderlandē, Krievijā, ASV u.c. valstīs.
"Mēs esam ļoti gandarīti par šo balvu un ekspertu novērtējumu”- norāda I. Ozola. “Tas ir lielisks apliecinājums tam, ka ejam pareizajā virzienā. Lai arī esam drosmīgs zīmols, šādas balvas palīdz stingri ieturēt uzņemto kursu un iet vēl straujākiem soļiem uz priekšu pasaulē.”
“Skaistums glābs pasauli, bet drosme - skaistumu!” tā šī gada uzvarētāju raksturo mediju aģentūras PHD Latvia direktors Andis Kulinskis. “Amoralle veikums apliecina, ka ar drosmīgu konceptu, ambīciju un skaidru biznesa redzējumu iespējams sasniegt ļoti labus rezultātus, iekarojot savu vietu tirgū, dāmu skapjos un vīriešu prātos.”