foto: CAMERA PRESS/LNC / Marc Joseph / Vida Press

Daiļā Prijanka Čopra jau gadiem dievina neglītos "krokšu" apavus

Jauns.lv

Indiešu izcelsmes amerikāņu aktrise Prijanka Čopra (37) atzinusies, ka jau gadiem ilgi esot uzticīga „Crocs” apaviem, kurus savulaik uzskatīja par visneglītākajiem pasaulē. Čopra izraudzīta arī par zīmola jauno reklāmas seju.

Gadiem ilgi „Crocs” kurpes bija nīstāko apavu topa līderis. Tiesa, aizvadītajos gados tas mainījies. Galvenokārt pateicoties tam, ka savās apģērbu kolekcijās „krokšu” luksusa versijas iekļāvuši tādi pasaulē atzīti modes nami kā „Balenciaga” un „Christopher Kane”. No nīstām ortopēdiskajām sandalēm tās kļuvušas par modes lietu.

„Christopher Kane” skatē modelēm „Crocs” apavi

Daiļā un allaž elegantā aktrise Prijanka Čopra izraudzīta par „Crocs” jauno reklāmas seju. Ne tikai tāpēc, ka viņa atklājusi, ka jau gadiem ilgi iecienījusi šos apavus. Reklāmas kampaņa šoreiz līdzi nes arī filantropisku vēstījumu. Paredzēts, ka ar UNICEF starpniecību kompānija „Crocs” ziedos 50 000 apavu pāru bērniem Belizā.

foto: CROCS / MEGA / Vida Press
"Crocs" reklāmas seja Prijanka Čopra zīmola jaunajās sandalēs.
"Crocs" reklāmas seja Prijanka Čopra zīmola jaunajās sandalēs.

Sarunā ar žurnāla „Elle” reportieri, Čopra pastāstījusi, ka ideja par šādu projektu radusies pēc tam, kad viņa kopā ar UNICEF devusies labdarības misijā uz šo zemi.

„Man tas jāpasaka. Esmu „krokšu” fane un to nēsātāja jau ļoti, ļoti ilgu laiku,” norādījusi aktrise. „Atceros, ka reiz kopā ar UNICEF devos vizītē un redzēju tik daudz bērnu bez kurpēm vai ārkārtīgi nonēsātos apavos.”

Indiešu aktrise Prijanka Čopra un viņas tērpu stils

„Jau toreiz ieminējos, ka es „krokšus” nēsāju ļoti bieži, un uzskatu, ka tās būtu vislabākās kurpes, ko var ilgi nēsāt, kas izskatās labi. Turklāt bērni tajās justos ērti.”

Tiem, kuri jūtas samulsuši, kā šos „krokšus” saskaņot ar apģērbu, lai neizskatītos, ka esi devies sūrā ekspedīcijā, Čopra iesaka dažus padomus. Aktrise visbiežāk savējiem apaviem pieskaņojot zīda kreklblūzes un kamieļa brūnus T-kreklus.

„Šie ir lieliski ikdienas apavi,” apliecinājusi Čopra, norādot, ka tagad kompānija piedāvā daudz un dažādus modeļus. Gan līdzīgus tā sauktajām „balerīnām”, gan ar mīkstu vilniņu iekšpusē, kā ērtām čībām. Kompānija pat ir izdevusi augstpapēžu līniju. Iespējams, ka tie, kam nepatika (un aizvien nepatīk) klasiskie „krokši”, tagad tomēr spēs atrast kādu šīs kompānijas ražotu apavu modeli, kas iepatiksies.

„Crocs” jaunā reklāmas seja paslavējusi šos apavus tik ļoti, ka ieminējusies, ka būtu tos gatava vilkt, arī apmeklējot sarkanā paklāja pasākumu.

„Ja man vajadzētu apaut „krokšus” uz sarkanā paklāja pasākumu, es izvēlētos „Crocs” sandales, jo tām ir augsts papēdis,” apliecinājusi Čopra.

foto: Supplied by WENN/Vida Press
Šīs jau izskatās pēc kurpēm! „Crocs” modelis uz papēža.
Šīs jau izskatās pēc kurpēm! „Crocs” modelis uz papēža.

„Es šos apavus saskaņotu ar kleitu, kurai ir šķēlums. Tā, lai varētu redzēt vienu kāju visā tās garumā, un tērps ļautu izskatīties tai garākai. Iespējams, es izvēlējot melnus apavus. Noteikti man būtu superīgs pedikīrs. Tā, ka ejot, šī kāja izskatītos patiešām burvīgi.”

Indiešu aktrise Prijanka Čopra un viņas vīrs Niks Džonass kāzu dienā