Paziņoti 28. Rīgas modes nedēļas dalībnieki no Latvijas
No 19. līdz 23. martam Rīgas modes nedēļas laikā savas 2018./2019. gada rudens-ziemas kolekcijas uz RFW galvenā podija rādīs tādi Latvijas dizaineru zīmoli kā Narciss, Nóló, Katya Katya, Natalija Jansone, One Wolf, Cinnamon Concept, Talented un šīs sezonas debitants - Bergs Privé, portālu Jauns.lv informē pasākuma rīkotāji.
Vēl viens jaunpienācējs - Public Makes Image - prezentēs savu kolekciju RFW ballītes laikā, QooQoo - RFW atklāšanā, savukārt, Amoralle organizēs pasākumu medijiem un iepircējiem.
Divkāršais Latvijas Modes un Stila Gada balvas laureāts, zīmols Nóló, ir plaši pārstāvēts pasaules tirgū, tostarp dažādos Eiropas butikos, arī iecienītākajos modes iepirkšanās galamērķos - Milānā un Venēcijā. Sākot no šīs sezonas, zīmols ir pārstāvēts prestižajā Itālijas showroom Wivian's Factory. Turklāt Nóló ir veiksmīgi sācis darbību vienā no labākajiem universālveikaliem Baltijā Kaubamaja Tallinā.
Zīmols Narciss by Alise Trautmane pirmo reizi tika prezentēts Ņujorkas modes nedēļas laikā, startējot ar savu jaunu 2018./2019. gada rudens-ziemas kolekciju. Taču drīzumā, šo kolekciju būs iespēja aplūkot arī Rīgas modes nedēļas viesiem.
Amoralle komanda tikko atgriezās no jaunās kolekcijas prezentācijas Parīzē, kur piedalījās vienā no prestižākajām apakšveļas izstādēm Salon de la Lingerie. Šobrīd zīmols aktīvi gatavojas jaunās kolekcijas prezentācijai Ņujorkā, kur pirmo reizi prezentēs savu pret-a-porter kolekciju, kurā zīmols sola pārsteigt ar vairākiem skaistiem un brīnišķīgiem dizainiem.
Natālija Jansone, cita starpā, ir veiksmīgi startējusi ASV tirgū, – dizaineres tērpi ir pieejami nu jau 16 veikalos šajā lielvalstī. Bez Amerikas, Natālijas Jansones tērpi ir iegādājami gan Eiropā, gan Krievijā, gan arī Āzijā. Neapstājoties pie sasniegtā, dizainere aktīvi apgūst arī citus tirgus: nākamā prioritāte – Itālija.
One Wolf ir allaž daudz jaunu ideju, kuras nu spēs īstenot vēl raitāk, pateicoties augošajai komandai, tagad zīmols varēs kalt vēl lielākus plānus un sasniegt arvien augstākas virsotnes. Taču vislielākais gandarījums One Wolf ir bijusi veiksmīgā “See now, buy now” akcija, iepriekšējās Rīgas modes nedēļas ietvaros, kas deva iespēju iegūt atgriezenisko saiti, satiekoties un aprunājoties ar zīmola klientiem, un izvērtēt, kuri tērpi ir tie iecienītākie. One Wolf arī aktīvi darbojas jaunu tirgu apgūšanā Baltijas valstīs – šobrīd ir pārstāvēts veikalos un showroom Lietuvā un Igaunijā.
Cinnamon Concept jaunākā kolekcija aicina sievietes būt drosmīgām, pateicoties tās drosmīgajiem mežģīņu, mākslīgās kažokādas, samta un velveta akcentiem. Zīmols ne tikai aktīvi strādā pie jaunās kolekcijas, kas tiks izrādīta modes sabiedrībai gaidāmajā Rīgas modes nedēļa, bet arī ir radījuši jaunu vīriešu parfīmu, kas, aromāta ziņā, seko pasaules parfīmu tendencēm.
Gaidāmajai Rīgas modes nedēļai dizainere Katya Shehurina (zīmols Katya Katya) ir sagatavojusi divas kolekcijas – viena, kā ierasts, kāzu tērpi līgavām un otra – vakarkleitas kāzu viesiem – no līgavas mammas līdz pusaudzei māsai. Zīmīgi, ka šajā pavasarī dizainerei ir nebijis izaicinājums, viņa darbojas kā kostīmu māksliniece Dailes teātra izrādē “Būt Kejai Gondai”, kuras pirmizrāde gaidāma 23. martā.
Zīmola Talented izaugsmes pamatā ir spēcīga klasiskā un militārā estētika, akurātiem siluetiem un īpašu uzmanība detaļām, ko ir īpaši iecienījuši zīmola piekritēji. Arī gaidāmā rudens-ziemas kolekcija ietur šo stilu un virzienu, ar jaunām variācijām un detaļām.
Zīmols QooQoo nebeidz pārsteigt ar jaunām un drosmīgām idejām un detaļām apģērbos un aksesuāros. Īpašs jaunums sagaidāms jau šajā pavasarī – QooQoo peldkostīmi. Savukārt zīmola jauno kolekciju papildinās nebijis aksesuārs – šalles.
Rīgas modes nedēļas debitantu zīmolu Bergs Privé radījušas trīs latviešu dizaineres: Agita Lesniece, Jūlija Vasiļjeva un Ilze Priede-Kļaviņa. Zīmola Bergs Privé 2018. gada rudens/ziemas kolekcijā izmantots augstas kvalitātes tekstils no dabīgiem materiāliem – arī Latvijā austs, īpaši apstrādāts vilnas audums kopā ar alpaku un zīdu.
Public Makes Image ir jauns un spožs projekts, kas dinamiski attīstās un ir jau ieguvis savu atbalstītāju un lojālo klientu bāzi. Public Makes Image piedāvā gan sava zīmola apģērbu, gan arī streetstyle un urbānā stila apģērbus un apavus no Eiropas pazīstamākajiem zīmoliem.
2018./2019. gada rudens-ziemas sezonai veltītā RIGA FASHION WEEK norisināsies šī gada 19.-23.martā.